wat is jou droomfysiek?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    heb hem gevonden hoor! dit is mijn droom fysiek.

wil je er echt zo uit zien? nee veels te .. en volgens mij heeft die ook veels te veel anabolen geslikt, want op alleen whey en visolie krijg je dit nooit
    hij heeft wel een lekkere kont
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
      wil je er echt zo uit zien? nee veels te .. en volgens mij heeft die ook veels te veel anabolen geslikt, want op alleen whey en visolie krijg je dit nooit
      Hij is naturel. Volgens mij hebben ze deze foto wat bewerkt want op al zijn andere foto's ziet je er toch niet zo ripped uit.

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
        if he was real ( is hij ook ) would you date him

Comment

Hij mag dan wel naturel zijn maar helaas gaan jij en ik en vele andere het niet halen zonder as, logish. Een ecto al helemaal niet...
          Er wordt gezegd dat hij naturel is, maar ik weet niet of ik dat moet geloven, maar het kan maar zo zijn.

Comment

zo droog mogelijk en zo scherp als het kan, meer definiëering van mijn abs.
            bredere armen over de 40 cm

Comment

Ik wil gewoon niet te vet zijn maar te droog hoeft voor mij ook weer niet. Ik heb eigenlijk helemaal geen droomfysiek waar ik naar toe werk. Ik doe het voor de kick van de sport, de algehele gezondheid en natuurlijk voornamelijk om kracht te winnen. Ik vind het wel belangrijk dat ik ook voldoende massa win. Qua stats wil ik op ongeveer 100 kilo uitkomen bij een procentje of 12. Als er dan toch iets is wat ik qua massa erg nice vond dan is dat het fysiek van Leipe Ouwe. Ook al is ie dan geen natural, ik vond het zwaar kicken om te zien!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

In tegenstelling tot wat anderen zeggen: Misschien dat je het niet binnen 5 jaar gaat redden baasje, maar train hard, goed en intensief, let op je eten, en ik denk dat je toch een eind in de richting gaat komen
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Zeer mooie fysiek, en toch wel haalbaar hoor, als je je iedere dag weer weet te motiveren tot trainen eten en rusten, all it takes is time.. ook ecto's kunnen dit.
                  I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

Originally posted by balboa View Post
                    Zeer mooie fysiek, en toch wel haalbaar hoor, als je je iedere dag weer weet te motiveren tot trainen eten en rusten, all it takes is time.. ook ecto's kunnen dit.
                    Twijfel eraan of hij naturel is, zo diep cutten en zo'n fysiek overhouden... Dan mag hij daarvoor wel aardig groot zijn geweest, en aangezien hij behoorlijk jong was... (Herinner ik me, die foto is al eerder voorbij gekomen). Genjuro maakte al een keer de opmerking dat natural in de vs een drietal betekenissen heeft: 1) ik gebruik geen roids, 2) ik gebruik op het moment geen roids, 3) ik heb roids gebruikt, maar nu niet meer.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Twijfel eraan of hij naturel is, zo diep cutten en zo'n fysiek overhouden... Dan mag hij daarvoor wel aardig groot zijn geweest, en aangezien hij behoorlijk jong was... (Herinner ik me, die foto is al eerder voorbij gekomen). Genjuro maakte al een keer de opmerking dat natural in de vs een drietal betekenissen heeft: 1) ik gebruik geen roids, 2) ik gebruik op het moment geen roids, 3) ik heb roids gebruikt, maar nu niet meer.
                      De meeste mensen die cutte willen zo snel mogelijk hun vet% omlaag zien gaan, en gaan vol op cardio en verliezen zo veel massa... naar mijn idee teminste, als je hebt nou heel langzaam afbouwd, geen haast hebt... en veel gedult, kun je heel ver komen denk ik... verder is iemand de aan de roids heeft gezeten, maar er al 6 maanden van af is, geen naturel is, vind IK dan he.

Edit : En t feit dat hij geen naturel is kan best hoor, maar mogelijk is het wel.. dat is mijn punt. Misschien ben je dan 5jaar ouder als die knul van de foto maarja
                      I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

Misschien, maar iemand als Possel staat zowiezo gortdroog zonder moeite. En ik denk dat ie een aardig eind in de richting zou kunnen komen gezien zijn vooruitgang de laatste maanden. Dat het wat langer gaat duren: dat zowiezo.

Over die Naturals in Amerika: Idd vage bedoening daar.
                        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

zoiets wil ik wel maar dan zal ik nog jaren moeten door trainen

Comment

Dit is mijn doel, maar dan iets minder droog.
                            Attached Files

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              Misschien, maar iemand als Possel staat zowiezo gortdroog zonder moeite. En ik denk dat ie een aardig eind in de richting zou kunnen komen gezien zijn vooruitgang de laatste maanden. Dat het wat langer gaat duren: dat zowiezo.

Over die Naturals in Amerika: Idd vage bedoening daar.
                              Precies. Punt is dat hij als hij gaat cutten heel veel massa verliest. En daarom wordt dat plaatje erg lastig. Naar 4% gaat zoiezo al kosten, en zeker als je lichaam zo graag spieren kwijt maakt, wordt dat een gevecht.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by henk33 View Post

mooie symetrie
                                Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X