Squat ongeluk (ranzig)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

net etenstijd, smakelijk
    er staan trouwens ranzerige dingen op Rotten

Comment

ach ja rotten.com he, heb wel wat goorders gezien dan dit als je verder op rotten.com kijkt ik heb ze allemaal al eens gezien op die site net als snuffx en ogrish, maar goed terug komend op het verhaal

edit: Ik zit echt te slapen volgens mij .. dacht dat zijn hoofd er af was, na goed kijken zag ik wat anders
      gatverdamme
      Last edited by Black Identity; 25-07-2008, 19:48.
      Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
        ach ja rotten.com he, heb wel wat goorders gezien dan dit als je verder op rotten.com kijkt ik heb ze allemaal al eens gezien op die site net als snuffx en ogrish, maar goed terug komend op het verhaal

snap het verhaal minder, want mijn engels is crap
        komt er op neer dat de goede man zoveel kracht in zijn buik ontwikkelde om omhoog te komen dat ie zijn darmen uitgepoept heeft
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          komt er op neer dat de goede man zoveel kracht in zijn buik ontwikkelde om omhoog te komen dat ie zijn darmen uitgepoept heeft
          iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiija g jeetje ............ bah .......

Bedankt voor je uitleg!!
          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

vind wel vreemd..

Comment

fokking grote anus. volgens mij is er een stukje vergroot aan de foto.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sorry voor de mensen die het echt niet leuk vinden

@Bruce denk het ook ja nu je het zegt, vooral die vieze anus gat boooww nasty veelste groot en ja alles kan uitrekken he.

En als het niet rekt dan schuurt het wel
                Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X