Heroes Season 3 premier (spoilerwarning)
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View PostTe vet gewoon!!!! Hij komt toch in september uit?
11 september word Seizoen 3 uitgezonden in amerika en telt 24 afleveringen. 11 september komt hier in Nederland seizoen 2 uit op DVD deze telt helaas maar 11 afleveringen. In augustus begin September begint ook Prison Break Seizoen 4. In Nederland is de box van seizoen 3 al uit zonder NL ondertiteling. Deze box komt met NL ondertiteling in Augustus begin September uitMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostHehe seizoen 2 heb ik al lang gezien. Prison break seizoen 3 kan ik nergens online vinden! Die moet ik gewoon zien! Als je een site weet, zou het echt top vinden als ik prison break seizoen 3 kan kijken.
Prison Break seizoen 3 heb ik al gezien, torrentsites zoeken dus want ze zijn er echt nog wel. Heroes 2 Heb ik ook al gezien, we wachten maar op de volgende seizoenen van allebei de seriesMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by Been View PostAaah top man.
Even wachten op een volle dvd.
Heb gister Prison break seizoen 4 de eerste 4 afleveringen gedownload.
Nog even terug op mijn vraag.
Klopt het dat seizoen 3 maar 12 afleveringen waren?
Comment
-
misschien leuk voor de liefhebbers:
op Heroes-online.nl peter petrelli claire downloaden episodes hiro kun je de nieuwe afleveringen van heroes al downloaden en ik had gezien dat er zelfs nederlandse ondertiteling op zit
ik heb ze toevallig al gezien en vond het erg vet
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...5 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: