Heroes Season 3 premier (spoilerwarning)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ehh ja zoiets... misschien was het wel seizoen 2?

Comment

zijn al 3 eps uit van heroes he =)
      (ep 0 niet echt een aflevering)

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Iemand die weet waar ik prison break online kan kijken? Ik was de vorige keer gebleven bij waar ze probeerde te vluchten. Volgens mij season 3...
        Ze zijn 2maal in de prison gegooid season 1 in amerika en season 3 in mexico waarschijnlijk ben je bij mexicaanse prison, begin season 4 zijn ze al een tijdje ontsnapt.
        Download ze gewoon via torrents

Comment

Originally posted by Biefstukje View Post
          Ze zijn 2maal in de prison gegooid season 1 in amerika en season 3 in mexico waarschijnlijk ben je bij mexicaanse prison, begin season 4 zijn ze al een tijdje ontsnapt.
          AAAHHHH!!!!!!!!!!!!! KON JE GEEN SPOILER WARNING GEVEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            zijn al 3 eps uit van heroes he =)
            (ep 0 niet echt een aflevering)
            klopt idd, over een paar uur de echte 3de aflevering van het nieuwe seizoen

ik kan niet wachten

ik had er trouwens nog niets over gelezen op Heroes-online.nl peter petrelli claire downloaden episodes hiro maar ik denk dat het daar ook wel snel te downloaden valt
            Last edited by killermic; 28-09-2008, 21:04.

Comment

Ehh nee, ik ben nog bij de eerste keer dat ze probeerden te ontsnappen. uiteindelij kwaren ze eruit en het was donker en toen kwamen er helikopters en politie met honden en al die shit. Welke seizoen was dat? Weet je dat?

Comment

Originally posted by killermic View Post
                klopt idd, over een paar uur de echte 3de aflevering van het nieuwe seizoen

ik kan niet wachten

ik had er trouwens nog niets over gelezen op Heroes-online.nl peter petrelli claire downloaden episodes hiro maar ik denk dat het daar ook wel snel te downloaden valt

Ik zie dat de naam van de website er een beetje raar wordt neergezet ik weet neit hoe dat komt

Comment

Ehh nee, ik ben nog bij de eerste keer dat ze probeerden te ontsnappen. uiteindelij kwaren ze eruit en het was donker en toen kwamen er helikopters en politie met honden en al die shit. Welke seizoen was dat? Weet je dat?
                  NEX ZIPIT!! open een andere topic ofzo

(en ja ik ben serieus.. heb nog niet gezien hehe)

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                    AAAHHHH!!!!!!!!!!!!! KON JE GEEN SPOILER WARNING GEVEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
                    Ueeehhh....oops.."warning spoiler!"
                    maarja zoiets verwacht je toch wel ts de spanning hoe ze het doen dat het kijken waard maakt

Comment

Seizoen 2!

Comment

Seizoen 2!
                        Aaha! Dankje... neem aan einde seizoen 2? Dus ik kan nu met seizoen 3 beginnen?

Suikergorilla

Dat kan je wel verwachten in een topic als deze. Niet kijken dus...

ot; wel grappig, van heroes opeens naar prison break lol.

Comment

Aaha! Dankje... neem aan einde seizoen 2? Dus ik kan nu met seizoen 3 beginnen?

Suikergorilla

Dat kan je wel verwachten in een topic als deze. Niet kijken dus...

ot; wel grappig, van heroes opeens naar prison break lol.
                          Nee nee begin S2! om ot nog maar ff te pesten..er komt een spin off van prison break!

Comment

Spin off???

Dam begin seizoen 2? Dacht toch zeker dat ik bij eind seizoen 2 was. Geen zin om te downloaden. Ik ga op zoek naar een streaming online site. Als iemand wat heeft gevonden, laat het ff weten.

Comment

Spin off = nieuwe serie gebaseerd op een paar karakters of verhaallijn van de origenele serie.

Het schijnt een soort vrouwelijke prisonbreak te worden..
                              maarja laten we maar back to topic gaan

Comment

Heb toevallig gisteren box 1 van Heroes gekocht. €30 vond ik een nette prijs. Direct 's avonds de eerste 3 afleveringen gezien en die vielen potverdorie niet tegen zeg! Als superheldenfreak kwam ik ruim aan mijn trekken. Er gaat ook een gerucht dat deel 2 van Unbreakable gemaak gaat worden.
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X