Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!! Niet lezen als je eisode 5 nog niet hebt gezien.
Heh ja... heb het gisteravond ook gezien. Maar wtf.... heroe kilde hem echt? En wat is er met peter aan de hand? Hij wilde z'n ma en broer bijna vermoorden? Gaar...
jaah dat is beetje het verhaal he van seizoen 3
het heet villains en het staat in de ban van ben je een heroe of een villain
en zoals we zien worden degene die eerst heroes waren > villains en andersom hhehe maarja het is nog maar het begin van seizoen 3 dus wie weet wat ons allemaal te wachten staat
JUIST!!! PEXIE.. DAAR BEN IK VOLLEDIG MET JE EENS
laat me weten wat je van ep 5 vindt
Niet gelezen haha... erg vette episode. Om eerlijk te zijn vind ik season 3 nog beter dan 1. Damn snap alleen niet wat die nerd van een heroe heeft gedaan met z'n maat. Stak hem gewoon neer? 0-O ???? Hij kan dan wel terug in tijd gaan weer maar.... anyway ik volg het niet helemaal.
Bad guys = good guys lol @ syler
Good guys = bad guys
Ik kan geen fatsoenlijke site meer vinden waar ik episode 8 kan kijken. Het is allemaal met dat megavideo bullshit waar het geluid telkens achter loopt. Snap niet dat iedereen elke episode elke keer met dat rot programma upload.
Ik kan geen fatsoenlijke site meer vinden waar ik episode 8 kan kijken. Het is allemaal met dat megavideo bullshit waar het geluid telkens achter loopt. Snap niet dat iedereen elke episode elke keer met dat rot programma upload.
lol downloaden nex
ik haat goeie series online te kijken ik download ze ^^
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment