Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja, al doe je het, je blijft de schuld krijgen.
over 2 a 3 weken heb ik adsl, kan ik echt veel online.
jah.. harsen.
waarom doet het pijn? erg pijn? niet omdat je de haren eruit trekt, maar je huid zit er ook aan vast. net of je een verschrikkelijke plak pleister eraf trekt.
heb gedeelte maar met ontharingscreme gedaan. was te pijnlijk. met de creme kwamen de haartjes al na paar dagen terug. (was van veet trouwens). de haartjes knappen, dus niet de wortel eruit. greoit niet echt snel hoor.
harsen, nu na 2 weken nog zo glad als een aal.
als iemand nou hars weet die (volgens bep. tv reclame) wel aan de haren hecht en niet aan de huid, dan hou ik me aanbevolen want het is tig keren beter. maar ja, nu dus ook pijnlijk.
Gewoon epileren volgende keer Bruce, geeft hetzelfde effect van met wortel en al eruit maar zonder dat getrek aan je huid.
Epileren is de eerste (paar) keer ook wel pijnlijk maar dat wordt al snel beter.
Komt ook doordat de haren met verschillende snelheid groeien, waardoor je steeds minder haren hebt eigenlijk.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment