dierentuin

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dierentuin

goedendag, ik heb hier wat kaarten voor de dierentuin, het noorderdierenpark in emmen, ik verkoop ze heelgoedkoop als je dus met familie of als cadeau aan iemand wil geven pm me maar
    een dag niet getraind is een dag niet geleefd

hehehe

lijkt wel een marktplaats hier

Comment

jaaah!! is dat geen goeie optie!!
      een sectie: marktplaats.
      dan heb ik nog wel het eea aan te bieden en ik zoek ook nog gnoeg.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

offtopic kan je gebruiken B
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by bruce View Post
          jaaah!! is dat geen goeie optie!!
          een sectie: marktplaats.
          dan heb ik nog wel het eea aan te bieden en ik zoek ook nog gnoeg.
          Wat heb je aan te bieden en wat zoek je (gaarne alleen materiële goederen, geen diensten )?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

die pinada is nog erger als menig man hier op het forum.....
            Zit je aan de test?
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
              die pinada is nog erger als menig man hier op het forum.....
              Zit je aan de test?
              Haha nee hoor... Maar als je vanaf je 16e in een mannenwereld leeft dan neem je dat soort dingen vanzelf over... En de andere posts van Bruce in gedachten houdend vond ik het verstandig mijn post even in te dekken voordat er weer een te gemakkelijke voorzet gegeven wordt...
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hahaha je bent scherp vandaag.

We kunnen ook met zijn alle naar de dierentuin gaan natuurlijk op uitnodiging van de TS
                Who's the Chef

Comment

te makkelijk... jaja... dan denk je natuurlijk: dan wiltie niet meer als het te easy gaat. ghehe. nou je reageert ook niet op mn pm verzoeken om fotos dus ik heb de moed al opgegeven

maarreuh... dat komt: ik heb regelmatig wat te koop, of zoek ik marktplaats af. al jaren op zoek naar een bob, bijna zover geweest dat ik em in amerika ging bestellen, toch maar niet gedaan. wou trouwens wel dat er een vrouwenversie was. gege. met gat en al dr in. lol. blijft je voet steken. (bob = body opponent bag)
                  en ik handel wel es in stereo apparatuur. en uiteraard als iemand es een elektricien nodig heeft of iem. die zijn gereedschap keurt, of zn machines repareert: machine-fix lost alles op man. ja, en dat ben ik dus.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    en uiteraard als iemand es een elektricien nodig heeft of iem. die zijn gereedschap keurt, of zn machines repareert: machine-fix lost alles op man. ja, en dat ben ik dus.
                    * is dit geen reclame??

Voor de dames die een kapotte CV-ketel hebben of een radiatortje willen extra..

Laat het even weten.. Bruce sluit de ketel aan en ik sluit uw radiatoren aan.. voor massage's en andere hand en span diensten kunt u terecht bij Been Enterprices en GeneralIX inc.
                    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

zie je wel? dr is vraag naar zo'n sectie. missch. kunnen we samen huizen bouwen enzo. en een jumjap beginnen.
                      tuning: de massage en de handdiensten doe ik ook.
                      als span spannend betekent, neem ik die ook wel voor mn rekening. laat die hangjassen er dan ff buiten, ok? ;D

Comment

oh ja: ook leuk: je audio setje> ghehe.
                        heb sinds kort als speakers de JBL Ti 5000 en als versterker de Vincent SV-238. 2x200 watt RMS!! (eerste 60 in classe A)
                        had eerst musical fidelity voor- eind combinatie met F15 eindverst. helaas had voor verst. geen afst. bediening. en dat was ik zat.

Comment

Te Koop aangeboden:

2 USBLASTER Subwoofers 800 watt rms per stuk 2400 watt piek.
                          dubbel spoels..

€ 100,- per stuk
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Begin even een "buy and sell" topic mannen dit topic is ergens anders over
                            Who's the Chef

Comment

Hahaha, Been en GeneralIx Inc. Kom maar op met de massage verzoeken hoor.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X