goedendag, ik heb hier wat kaarten voor de dierentuin, het noorderdierenpark in emmen, ik verkoop ze heelgoedkoop als je dus met familie of als cadeau aan iemand wil geven pm me maar
dierentuin
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bruce View Postjaaah!! is dat geen goeie optie!!
een sectie: marktplaats.
dan heb ik nog wel het eea aan te bieden en ik zoek ook nog gnoeg."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Been View Postdie pinada is nog erger als menig man hier op het forum.....
Zit je aan de test?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
te makkelijk... jaja... dan denk je natuurlijk: dan wiltie niet meer als het te easy gaat. ghehe. nou je reageert ook niet op mn pm verzoeken om fotos dus ik heb de moed al opgegeven
maarreuh... dat komt: ik heb regelmatig wat te koop, of zoek ik marktplaats af. al jaren op zoek naar een bob, bijna zover geweest dat ik em in amerika ging bestellen, toch maar niet gedaan. wou trouwens wel dat er een vrouwenversie was. gege. met gat en al dr in. lol. blijft je voet steken. (bob = body opponent bag)
en ik handel wel es in stereo apparatuur. en uiteraard als iemand es een elektricien nodig heeft of iem. die zijn gereedschap keurt, of zn machines repareert: machine-fix lost alles op man. ja, en dat ben ik dus.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Posten uiteraard als iemand es een elektricien nodig heeft of iem. die zijn gereedschap keurt, of zn machines repareert: machine-fix lost alles op man. ja, en dat ben ik dus.
Voor de dames die een kapotte CV-ketel hebben of een radiatortje willen extra..
Laat het even weten.. Bruce sluit de ketel aan en ik sluit uw radiatoren aan.. voor massage's en andere hand en span diensten kunt u terecht bij Been Enterprices en GeneralIX inc.De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
zie je wel? dr is vraag naar zo'n sectie. missch. kunnen we samen huizen bouwen enzo. en een jumjap beginnen.
tuning: de massage en de handdiensten doe ik ook.
als span spannend betekent, neem ik die ook wel voor mn rekening. laat die hangjassen er dan ff buiten, ok? ;Deen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
oh ja: ook leuk: je audio setje> ghehe.
heb sinds kort als speakers de JBL Ti 5000 en als versterker de Vincent SV-238. 2x200 watt RMS!! (eerste 60 in classe A)
had eerst musical fidelity voor- eind combinatie met F15 eindverst. helaas had voor verst. geen afst. bediening. en dat was ik zat.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Hahaha, Been en GeneralIx Inc. Kom maar op met de massage verzoeken hoor."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment