Originally posted by MasterTuning
View Post
Te Koop:
Collapse
X
-
Originally posted by bruce View Posten als je niet snapt hoe je zoiets aan moet sluiten, here's bruce. voor mooi prijsje zit ut 'r in
maar een kist maken die hoort
aantal liters
de ruimte die je hebt
daar komt meer bij kijken
heb zelf ook 2 woofers in een costum kist
Comment
-
Originally posted by Chrisjezwolle View Postaansluiten stelt niks voor
aantal liters
de ruimte die je hebt
heb zelf ook 2 woofers in een costum kist
kist maken valt ook mee. zijn berekeningen voor en bij de woofer hebje een papiertje met het aantal litertjus.
maaar je mag wel fotos plaatsen
heb zelf es rockfort fosgate gehad met eigen kist. versterker was 1200 watt. merk weet ik niet meer. ging ook leuk. tot ik bij iem. instapte, die wilde dat van mij kopen, die had een 38cm woofer achterin. we donderden bijna uit die autoeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Chrisjezwolle View Postaansluiten stelt niks voor
aantal liters
de ruimte die je hebt
heb zelf ook 2 woofers in een costum kistOriginally posted by bruce View Postje moet ze de kost eens geven.
kist maken valt ook mee. zijn berekeningen voor en bij de woofer hebje een papiertje met het aantal litertjus.
maaar je mag wel fotos plaatsen
heb zelf es rockfort fosgate gehad met eigen kist. versterker was 1200 watt. merk weet ik niet meer. ging ook leuk. tot ik bij iem. instapte, die wilde dat van mij kopen, die had een 38cm woofer achterin. we donderden bijna uit die auto
fotoooo :
De kist die erom heen zit post ik vanmiddag.. maak wel even foto thuis zo zien ze er uit..
SWEET!!De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by bruce View Postfok the crap.
hier most je vroeger 1000 gulden voor neertellen ofzo.
dus toch niet alles wordt duurder
internet maakt iedereen internationaal, dus hoef jeniet een ander zn shit te dokken.
Kan ze natuurlijk ook aansluiten voor de fitnessroom :P
De waarheid kan erg hard zijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment