Te Koop:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

sorry maare is us blaster nu nie het slechte car audio merk wat er bestaat......kijkshop shit....Marquant.Medion
    Yoko
    Audiosonic
    Tyfoon
    Emphaser
    US Blaster
    Climax..
    allemaal merken die veeeeeel watt beloven maar geen klote voorstellen.
    betaal liever iets meer en haal een goed car audio merk waar je veel meer plezier aan hebt.

Comment

Originally posted by skittels View Post
      sorry maare is us blaster nu nie het slechte car audio merk wat er bestaat......kijkshop shit....Marquant.Medion
      Yoko
      Audiosonic
      Tyfoon
      Emphaser
      US Blaster
      Climax..
      betaal liever iets meer en haal een goed car audio merk waar je veel meer plezier aan hebt.
      jajja, mastertuning, wat ga je hierop zeggen
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• Te koop: Winkler prins encyclopedie.
        • Reden: mijn vrouw weet alles beter.

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
          Hahahahaha
          Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

leuk maar toch............

als ik hard geluid wil ga ik wel voor de boxen in de disco staan lol.............

maar toch leuk aanbod

Comment

als dat de reden is....
              dan maak je hier geen vrienden, master. dan hebbie het bnet knokploegje op je nek. bestaat uit nex en possel, trouwens. de rest heeft het af laten weten. gegegegege
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Been View Post
                Wat voorn auto rij je dan met 140DB??
                Ik reed een opel Astra G 1.8i ( met 140 DB ) zowel in als uit de wagen
                foto zal ik zo posten
                Nu rij ik een Ford Fiesta ST
                foto zal ik zo posten

Yoko
                Audiosonic
                Tyfoon
                Emphaser
                US Blaster
                Climax..
                Welke kijkshop kom jij? wil ik die ik heb wel eens zien staan.. ze werden apart besteld bij de autoshop.. dus niet echt slecht..

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                jajja, mastertuning, wat ga je hierop zeggen
                lees hierboven...

De boxen die in een discotheek staan leroyw dat zijn geen subs.. maar boxen met schijtkwaliteit geluid.. die als je een aantal drankjes ophebt denkt goed geluid produceren...

Trouwens.. over slecht merk gesproken.. wat is slecht..??? iedereen geilt op kicker/jbl en die dingen... maar voor een paar tientjes meer heb je polk audio !! en dat is een streling voor het oor
                Het is trouwens ook zo .. het gaat er nie om HOE HARD een radio kan.. maar hoe mooi geluid eruit komt.. en als je die dingen vergelijkt dan zeg je al snel ja.. das toch even een verschil..

Originally posted by bruce View Post
                als dat de reden is....
                dan maak je hier geen vrienden, master. dan hebbie het bnet knokploegje op je nek. bestaat uit nex en possel, trouwens. de rest heeft het af laten weten. gegegegege
                Dat mag kom maar... ik beheers de sport oostindisch wegrennen het beste...

( leuk spreekwoordje .. )

Ookal is die gene nog zo snel.. een dumbell achterhaalt hem wel :P
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

nou echt slecht is het idd niet ...maar je kunt mij niet wijs maken dat het echt goede subs zijn,laten we eerlijk zijn het is eigelijk gewoon een b product.. ahum (c,d).
                  en waarom doe je ze weg
                  1.je wilt een beter merk ?
                  2.je hebt al een beter merk.
                  polk audio is idd goed,zelf heb ik na vele merken nu een volledige sound quality installatie van audio-system keer iets anders en echt een aanrader.

Comment

nou echt slecht is het idd niet ...maar je kunt mij niet wijs maken dat het echt goede subs zijn,laten we eerlijk zijn het is eigelijk gewoon een b product.. ahum (c,d).
                    en waarom doe je ze weg
                    1.je wilt een beter merk ?
                    2.je hebt al een beter merk.
                    polk audio is idd goed,zelf heb ik na vele merken nu een volledige sound quality installatie van audio-system keer iets anders en echt een aanrader.
                    Het zijn wel goede subs maar er zijn altijd betere... maar dat is met alles...

waarom ze weggaan is omdat ik nu een andere auto heb waar al standaard een mooi systeem in zit.. ( en vrouwtje wil dingen kunnen vervoeren.. ipv elke keer subkisten ) daarom gaan ze weg...

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                      Who's the Chef

Comment

Waar blijven de foto's?
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                          Waar blijven de foto's?
                          Hyves ligt eruit en ben nu niet thuis dus heb geduld

het brulbeest :

Mijn nieuwe speeltje:

Comment

btw: een versterker is ook fokking belangrijk. dat heb ik wel gemerkt. beter goeie versterker op drek woofer dan andersom!!
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                              btw: een versterker is ook fokking belangrijk. dat heb ik wel gemerkt. beter goeie versterker op drek woofer dan andersom!!
                              Indeed.. beste is 2 losse mono blokken voor 2 subs.. met een condensator/powercap

Comment

Hoe goed het geluid in discotheken is wisselt gewoon per discotheek en dj. Heb je er een die niet luistert naar de geluidskwaliteit en de boel niet finetuned met de equaliser zul je waarschijnlijk rotgeluid hebben met hele felle hoge tonen. Ben echter ook vaak genoeg in tenten geweest waar het geluid harder ging dan in de meeste tenten, maar waar het geluid gewoon top was.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X