Te Koop:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

er is geen echte kwalieit spul meer

vroeger was met de hand gemaakt
    de oude rockfort was top spul
    maar tegen woordig alemaal fabriek werk erg jmmr

maar ja ik heb nu zelf jbl

en mastertuning
    140db doe je goed
    ik haal 134 db in ene klein polotje
    Attached Files

Comment

140 db met 2 woofers, niet slecht. Ik haalde vroeger met 1 woofer van Pioneer 500 watt max, 150 rms (traanplaatmotiefke) speelde ik op een db drag 128 db in een Golf 3.
      Nadien kwamen de kindjes en ging de installatie de deur uit.

Veel succes met de verkoop
      31 jaar,1.83m, 80 kg, 21.5% vet

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
        er is geen echte kwalieit spul meer

vroeger was met de hand gemaakt
        de oude rockfort was top spul
        maar tegen woordig alemaal fabriek werk erg jmmr

maar ja ik heb nu zelf jbl

en mastertuning
        140db doe je goed
        ik haal 134 db in ene klein polotje
        Dat is wel zo ja!! kwaliteit handgemaakt is er nauwelijks..
        polo G40 zijn gaaf
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Hoe goed het geluid in discotheken is wisselt gewoon per discotheek en dj. Heb je er een die niet luistert naar de geluidskwaliteit en de boel niet finetuned met de equaliser zul je waarschijnlijk rotgeluid hebben met hele felle hoge tonen. Ben echter ook vaak genoeg in tenten geweest waar het geluid harder ging dan in de meeste tenten, maar waar het geluid gewoon top was.
          er is 1 tent die me altijd bij blijft, dat is podium harderwijk. wel jaar of 8 geleden (of nog langer) maar daar stond muziek vet hard, bass beukte in je lichaam, maar je kon gewoon praten, je hoefde niet eens te schreeuwen. kijk, that's what I am talking about. dat heb ik verder nergens meegemaakt.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
            er is 1 tent die me altijd bij blijft, dat is podium harderwijk. wel jaar of 8 geleden (of nog langer) maar daar stond muziek vet hard, bass beukte in je lichaam, maar je kon gewoon praten, je hoefde niet eens te schreeuwen. kijk, that's what I am talking about. dat heb ik verder nergens meegemaakt.
            dat is dus een installatie die je niet kan waarmaken in een wagen... net zoals surround in een wagen kan niet ( heb je wel.. maar is te klein )
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Ach, heb zat db-drags gezien ondertussen. Het gaat wel, maar om nou te zeggen dat het mooi is
              Twee jaar terug blies een Chrysler Voyager in de subregionen zijn Plexiglas(!) voorruit aan stukken met 168 dB. Uiteraard een speciaal daarvoor geprepareerde wagen Maar dan heb je dus precies zo'n effect zoals Bruce beschrijft..werd overigens instant misselijk toen..
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X