NU op mtv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NU op mtv

gebruikers van steroids.
    echt mooi. gewone gebruikers zoals ons.(de gebruikers)
    dus niet de pro's. incl. het spuiten. dat laten ze zien.

EN: voor genjuro: een vechter die anavar oraal inneemt met een pipet.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

dankjewel leather pants

Comment

vet om te zien

Comment

Heb ik al eens gezien staat ook op youtube als je zoekt naar anabolen ofzoiets
        dus voor degene die het missen vnvd

Comment

iemand complete link

Comment

YouTube - Why steroids have a bad rap --Part 1--
            YouTube - Why steroids have a bad rap --Part 2--

Comment

Alleen van die mma gast snap ik het echt. Die eerste had naturel nog zeker verder kunnen komen, en die laatste is gewoon aan het bullshitten.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

die gay is echt niet spatzuiver idd
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hoe laat en welke dagen op tv?

Comment

Die Ryan gozer verdient het gewoon om er iets aan over te houden, ik snap in het geval van echte topsporters die alm jaren trainen ergens wel dat je nog meer wil maar die gast kan echt nog makkelijk jaren doorgaan tot ie volledig ripped en klaar is voor aan roids te beginnen, dat vind ik gewoon kutten met je gezondheid voor geen reden.
                    "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Vind trouwens dat die eerste een beetje te zelfverzekerd is vind zijn lichaam absoluut niet fenomenaal ofzo, ziet er gewoon goed uit en niet eens ripped. Hij blijft over zichzelf praten alsof die hulk is terwijl je dat fysiek makkelijk naturel kan halen.

Ps: dikke lol @ die laatste gast.

Comment

hmm das waarschijnlijk het type persoon dat zich nu in een coma ligt te zuipen omdat dat weer 'cool' word gevonden door bepaalde mensen uit het uitgangsleven, vind dat echt gewoon een meeloper tot en met, geen respect whatso-ever voor'm ben er zelfs licht kwaad om , want dit zijn volgens mij het soort van mensen die ervoor zorgen dat Bodybuilding een slechte naam krijgt

Comment

Documentary of steroid abuse

Dat is de heel reportag, de rare kwiet die denkt dat roids een wonderspuitje zijn zie je hier ook in actie en zijn visie op wat roids doen, ik heb er maar 2 woorden voor: attention-whore!

Comment

Ik vind het maar gevaarlijk (mijn mening)! (vooral voor als je tijd tot tijd ouder begint te worden)

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
                              Ik vind het maar gevaarlijk (mijn mening)! (vooral voor als je tijd tot tijd ouder begint te worden)
                              Same here.. maar om de mensen in de waarde te laten is het hun eigen keus...

zie liever een natural beer.. dan een gespotenbeer..
                              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X