NU op mtv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik let ook wel op me gewicht en wil ook wel graag aankomen.
    Maar niet op zo een manier. Dan maar liever rustigere aan.

Dan kun je tenminste aan het einde zeggen, kijk, dit heb ik alleen met gezond voeding bereikt.

De lichamelijke grens is er ook niet voor niets. Je moet je lichaam niet zwaarder gaan belasten, dan dat het toelaat.

Hart, lever en weet ik niet wat voor een aandoeningen allemaal, nee dankje.
    Het is nooit mijn doel geweest om arnhold te worden of aan wedstrijden mee te doen.

En goed getrainde naturele lichaam is beter dan een opgeblazen arnhold lichaam, maar dat is mijn mening.

Ik vind het allemaal maar triest wat ze doen.

Comment

Met meer van die relnicht in beeld stijgt hij niet in mijn achting zeg. Jeez.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gasten.. begin er niet aan die AS !

Het opgeblazen wat je ziet is voornamelijk vocht wat ze vasthouden en om het zo mooi te houden moet je om de zoveel tijd blijven bijspuiten... met gewoon trainen red je het nooit meer.

Hou het lekker natural, dan kan je je gewicht/massa en kracht op een natuurlijke manier bijhouden !

Comment

Originally posted by Royke View Post
          Gasten.. begin er niet aan die AS !

Het opgeblazen wat je ziet is voornamelijk vocht wat ze vasthouden en om het zo mooi te houden moet je om de zoveel tijd blijven bijspuiten... met gewoon trainen red je het nooit meer.

Hou het lekker natural, dan kan je je gewicht/massa en kracht op een natuurlijke manier bijhouden !
          Exactly

Comment

Originally posted by Iglesi View Post
            Exactly
            Niet aanvallend bedoeld.. maar volgens mij is dat ieder zijn eigen keus...

hou het zelf indd ook naturel.. dan maar niet zo gespierd...
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
              Niet aanvallend bedoeld.. maar volgens mij is dat ieder zijn eigen keus...

hou het zelf indd ook naturel.. dan maar niet zo gespierd...
              Dat sowieso.. iedereen heeft andere behoeftes

Comment

Niet echt naar zitten kijken.
                Zal thuis is kijken.
                Who's the Chef

Comment

die Bryan(gay) had ik al x gezien op youtube....waaaat een mongool met zn roidrage zeg.

Comment

die gay is echt een nerd. wordt ie kwaad, gaat ie zeggen: nu heb ik roid rage. wintie wedstrijd, fluistert ie: because of the roids man, realy. die had nog helemaal niks wat op roids leek. zo triest.
                    ik ben wel blij dat deze topic er is. zie aardig wat reakties in de trant van ik hou het naturel. vooral zo volhouden, jonges. kan je later nooit denken: fok, eigen schuld dat ik zo vet ben of wat ever. die voor de foto shoot zei ook al: ben altijd moe, nooit meer zo fit als voorheen. en dat krijg je pas trug als je meer dan een jaar van de roids bent. (zelf ervaren) dusss....
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by MacB View Post
                      die Bryan(gay) had ik al x gezien op youtube....waaaat een mongool met zn roidrage zeg.
                      Weet niet of het jou manier van taal is maar een mongool is in mij ogen heel iets anders... maybe een littlebit respect... ookal zal die brain hier nooit komen.. wel iedereen in ze waarde laten aub..
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by bruce View Post

EN: voor genjuro: een vechter die anavar oraal inneemt met een pipet.
                        rara hoe neem ik het in...

Of het anavar is weet ik trouwens niet zo zeker, kan ook halo zijn.
                        Last edited by Genjuro; 28-08-2008, 12:15.
                        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          die gay is echt een nerd. wordt ie kwaad, gaat ie zeggen: nu heb ik roid rage. wintie wedstrijd, fluistert ie: because of the roids man, realy. die had nog helemaal niks wat op roids leek. zo triest.
                          ik ben wel blij dat deze topic er is. zie aardig wat reakties in de trant van ik hou het naturel. vooral zo volhouden, jonges. kan je later nooit denken: fok, eigen schuld dat ik zo vet ben of wat ever. die voor de foto shoot zei ook al: ben altijd moe, nooit meer zo fit als voorheen. en dat krijg je pas trug als je meer dan een jaar van de roids bent. (zelf ervaren) dusss....
                          Respect voor je reaktie.

Je hebt gelijk... je krijgt een vette energiebooster van kuren.. altijd enegie nooit moe... paar uurtjes slapen en de volgende morgen weer fris en fruitig en knallen in de gym !

Comment

Interessant om amateurs bezig te zien ipv de profs. Dat laat dan ook zeker zien dat je er niet zomaar aan moet beginnen als je er amper iets van af weet. Mijn respect voor de profs en de amateurs die eerst goed onderzoek hebben gedaan naar het gebruik van AS.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

een kleinigheidje dat mij vooral opviel bij de eerste persoon, hij spreekt over: 'If you don't do the meals properly forget about being big' , maar dan zit ie lekker zelf Pepsi en andere frisdranken te zuipen zie ik terwijl die eet, over contradictie gesproken
                              "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

roid rage '-_-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X