Help mijn man heeft een hobby

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    kut ga ik dus missen college tot 22 uur iemand die t gaat opnemen?

Je hebt toch een griepje? en je bent toch verkouden die college kan je wel weer een keer inhalen
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

ik vind dat zo'n balle programma heb het een paar keer gezien, laat die mannen lekker hun hobby hebben en ik zal denken wees blij, inplaats dat je m man niets doet en zit te hangen op de bank
      het zijn gewoon zeikwijfen in het programma
      Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
        ik vind dat zo'n balle programma heb het een paar keer gezien, laat die mannen lekker hun hobby hebben en ik zal denken wees blij, inplaats dat je m man niets doet en zit te hangen op de bank
        het zijn gewoon zeikwijfen in het programma
        Je vind het een balle progamma maar je kijkt er wel een paar keer naar!!

Whahahaha

grtz.
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Je vind het een balle progamma maar je kijkt er wel een paar keer naar!!

Whahahaha

grtz.
          Ja nou dat komt he omdat het vlak na gtst komt he en mijn ouders komen vaak door de weeks in de avond en mijn moeder wil dat graag zien, bovendien loopt ze wel door mijn gtst heen te lullen maar als dat balle programma komt he dan moet ik me kop houden
          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

zou dan zeggen.. mam ik moet zo mijn klep houden wil jij die van jou nu ff houden?

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
              kut ga ik dus missen college tot 22 uur iemand die t gaat opnemen?

RTL.NL en dan programma gemist. ken je't zo nazien.
              heb gister voorstukje gezien. is dus echt een bbuilder. loopt ook over podium. zn vrouw janken, dus zou wel es op body en fitness kunnen zitten ofzo. onze vrouwen janken niet.

ennuh... black::;.... ballenprogramma, maar je kijkt wel gtst.. whhahaaahahhaha
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

mensen vanavond half 9 is het zover, niet vergeten rtl 4
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by bruce View Post
                  RTL.NL en dan programma gemist. ken je't zo nazien.
                  heb gister voorstukje gezien. is dus echt een bbuilder. loopt ook over podium. zn vrouw janken, dus zou wel es op body en fitness kunnen zitten ofzo. onze vrouwen janken niet.

ennuh... black::;.... ballenprogramma, maar je kijkt wel gtst.. whhahaaahahhaha

haha ik wilde het net zeggen gtst kom op zeg

Comment

whoehoe het begint

Comment

haha mond vol tanden staat hij maar hij wilt het niet.

Wat een kutopmerking minder van het goede meer van het slechte.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

Volgens mij is het niet echt gezond wat hij doet... hij is 3 tot 5 uur in de gym.. en hier hoor ik binnen het uur je hele workout gedaan te hebben...

kent iemand hem trouwens????
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

haha wat een rust hier op het forum. Iedereen zit aan de buis gekluisterd.

Ennnnnnnnnn herkennen jullie jezelf in hem hahaa

Ik deels maar hij is wel erg verslaafd ik ben in veel mindere mate verslaagd ghehe dus hoef nog geen mental coach gelukkig.
                          En heb natuurlijk ook alleen een hond en die klaagt nietzoveel dat ik vaak aan het trainen bent want die gaat dan gewoon een uiltje knappen.

Comment

Laten we eerlijk zijn, dit is te extreem.

Ik houd me ook aan mijn schema's en vind het ook niet leuk als ik een training moet overslaan. Maar 5 uur per dag? je hebt een familie en verwaarloost die helemaal. Dit gaat gewoon te ver.

Het is echt niet zo dat hij zijn sport moet opgeven, maar hij kan toch goed minder sporten.

Dat eten vind ik opzich het probleem niet, snap het probleem niet dat hij wat anders eet. Alleen zit die vrouw 2,5 uur per dag zijn eten te maken en dan zou ik ook gek worden.

Ik vind er persoonlijk niks mis mee, dat je nee tegen ongezonde troep zegt. Maar er bestaan ook genoeg gezonde gerechten die je kunt maken. Chinese bijvoorbeeld, aardappeltjes met groente en een stuk vlees kan ook prima. Stampotje kan ook.

Nou ik ben benieuwd hoe jullie erover denken

Comment

Slaat echt helemaal nergens op man.
                              3-5 uur 7 dagen in de week.
                              Die gast sppoort niet man al helemaal niet als je gezin zo naar de klote gaat.
                              Als ik haar was had ik allang gezegd maak je eigen eten maar klaar.
                              Who's the Chef

Comment

hij zit echt niet 4 a 5 uur in ge gym dat slaat nergens op dan heb je je lichaam al tien keer getraind die zit gewoon met ze maten lekker chickies te checken

en zij mag ook wel wat aan haar lichaam doen in plaats van klagen.
                                (wel lekkere dikke tieten)
                                Last edited by Triple X; 18-09-2008, 20:23.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X