Prison Break

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prison Break

Viel me op dat er geen Prison Break Topic was.. toch wel een vrij populaire serie volgens mij!! Zijn er nog meer lui die het volgen?
    Ga zodrek even aflevering 6 van het vierde seizoen binnen halen (usa). Vond seizoen 1 nog altijd het best, daarna 2 en dan 3.. maar dit seizoen vind ik tot nu toe wel weer leuker dan seizoen 3...

Originally posted by little View Post
    Viel me op dat er geen Prison Break Topic was.. toch wel een vrij populaire serie volgens mij!! Zijn er nog meer lui die het volgen?
    Ga zodrek even aflevering 6 van het vierde seizoen binnen halen (usa). Vond seizoen 1 nog altijd het best, daarna 2 en dan 3.. maar dit seizoen vind ik tot nu toe wel weer leuker dan seizoen 3...

wel hebben we een tijdje de goede tijden slechte tijden tropic gehad.
    maar die liep ook niet echt goed.
    dus ik denk dat er daarom ook geen tropic is van Prison Break

Comment

Ik ben fan

Ik wacht tot de dvd gepost is met 4 afleveringen er op.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by schiedam View Post
        wel hebben we een tijdje de goede tijden slechte tijden tropic gehad.
        maar die liep ook niet echt goed.
        dus ik denk dat er daarom ook geen tropic is van Prison Break
        wilde er ook één openen van as the world turns maar laat maar

Comment

zoals meestal was deel 1 super maar wordt imo telkens minder.

Comment

Prison Break Season 1 was awsome! De andere seasons gaan nergens over.
            If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Idd meeste amerikaanse series beginnen super maar na 1 of 2 seizoenen rekken ze het maar uit voor geld nooit een echte goeie einde gezien.
              Maar seizoen 2 van prison break is toch best oke vind ik.. Mahone en die ene aziatische badguy waren goeie acteurs.
              Last edited by Biefstukje; 30-09-2008, 16:30.

Comment

ja ik check het ook als een malle

eerste 5 afleveringen van het 4e seizoen laasts gecheckt. opzich wel vet. eerste seizoen was sowieso het beste!
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Toch vind ik het misschien slappere seizoen 3 van bijv. prisonbreak een stuk leuker dan bijv. seizoen 1 van heroes. Aangezien het elke week drie kwartier toch wel vermaak is.. seizoen 3 en 4 dan toch wel de moeite waard imo. Seizoen 4 begint weer mooi op gang te komen net aflevering 6 gezien.

Comment

De enige twee echt vette tv series met echte acteurs zijn gewoon House, en The Soprano's.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

House wat is daar leuk aan man gewoon elke keer hetzelfde iemand wordt ziek ze weten wat het is...oh nee toch niet.. het wordt erger.... en ja hoor hij wordt geredt.....eind goed al goed.
                      sopranos is wel cool trouwens, ik moet zeggen dat ik lost ook goed vind.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        House wat is daar leuk aan man gewoon elke keer hetzelfde iemand wordt ziek ze weten wat het is...oh nee toch niet.. het wordt erger.... en ja hoor hij wordt geredt.....eind goed al goed.
                        sopranos is wel cool trouwens, ik moet zeggen dat ik lost ook goed vind.
                        Hahahaha, ja klopt. Maar gewoon hoe bot House is en hoe hij mensen afkamt enzo vind ik altijd heerlijk om naar te kijken. Overigens gaan bij house ook mensen dood. Vooral seizoen vier is heavy shit.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Oke nou ik heb ze allemaal op dvd ik zal ze eens gaan kijken die house ze botte reacties zijn idd wel humor.

Comment

Ik volg niks op tv. Dan heb ik ook geen reden om mezelf gevangen te zetten voor dat kastje. Ik kijk enkel nieuws en actualiteiten en films uiteraard, maar dat zijn over het algemeen dvd's of bioscoopbezoeken.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

De eerste 3 afleveringen waren ruk, vond er geen bal meer aan! Nu begint het echter toch wel wat interessanter te worden, maar helaas zal het niet meer zo goed zijn als season 1

p.s: T-bag OWNT.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X