welke beroep??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Chuck Norris View Post
    Wat is je opleiding?
    vmbo theoretische leerweg

Comment

Originally posted by fanny View Post
      Je bent (zo te lezen in je profiel) 21. Wat heb je tot op heden gedaan qua werk en opleiding? Hoe oud was je toen je ging werken?

Vanwege je leeftijd heb je een aantal opties/keuzes die je moet maken:
      - vol- of deeltijdopleiding volgen
      - interne opleiding volgen en werken
      - werken

Als je kijkt naar wat je hebt gedaan kan je wellicht ontdekken welke richting je op wilt (qua sector). Dan verder kijken wat bij je past. Eventueel kun je ook aan bedrijven vragen of je een dag mee mag lopen, zodat je kunt kijken of dat is wat bij je past.

Succes!
      ik was 17 toen ik het leger in ging. werk er nu bijna 4 jaar. bevalt me totaal niet meer. vind het wel saai worden en de manier met mensen omgaan bevalt me al helemaal niet meer

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Doe eerst maar eens een beroepskeuzetest bij het CWI gast
        bedoel je uitzendbureau? kun je daar een mondelinge beroepskeuze test maken?

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Hey man,

Ik wil uiteindelijk in het geld en waardetransport terecht komen.
          Maar het eerste jaar weet ik niet waar ik geplaatst wordt moet eerst mijn diploma halen voor ik daar kan solliciteren maar dat maakt me niet uit.
          Mischien dat ik daar wel gelijk geplaatst kan worden maar denk het niet.
          En misschien in de weekenden wat bij beunen op feestjes ofzo, aan de deur bij een discotheek denk ik voorlopig nog niet aan, ik vind zelf dat je daar minstens 110kg voor moet wegen. Want als ik bij ons in Arnhem kijk zie ik me nog niet tussen die beren staan hahahaha

Grtz,
          lijkt me ook wel leuk, maar ik zit hem altijd te stressen als er drukte op de weg is of files enzo. ik zou daar geen goeie voor zijn. ik zit hem egt altijd te flippen achter het stuur. tja maar dat scheelt ook maar waar je werkt de grote van portiers. naar mijn mening kun je beter een verdedeginssport kiezen en daar bij flink beulen. dan dat je als een agresieve opgeblazen anabooltje aan de deur staat. want die heb je er veel tussen staan. aan die lui erger ik me egt. zij denken als ik een hoop spuite in me reet zet dan ken ik iedereen de baas haha

Comment

Ga je bij de brandweer soliciteren
            Mooi respectvol beroep
            Who's the Chef

Comment

Met ophaler eens.. schrijf je in bij het cwi en doe een compententietest eerst.

En cwi is geen uitzendbureau, Centrum voor werk en inkomen.

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                Met ophaler eens.. schrijf je in bij het cwi en doe een compententietest eerst.

En cwi is geen uitzendbureau, Centrum voor werk en inkomen.
                waar hebben ze zo'n bureau?

Comment

bijna in elke stad, google even naar cwi

Comment

Originally posted by Been View Post
                    Ga je bij de brandweer soliciteren
                    Mooi respectvol beroep
                    zit jij ook bij de brandweer dan? zo ja kun je er iets van over vertellen. en ik hoor altijd dat het niet zo goed verdiend klopt dat?

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                      bijna in elke stad, google even naar cwi
                      tnkx zal ik doen

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                        zit jij ook bij de brandweer dan? zo ja kun je er iets van over vertellen. en ik hoor altijd dat het niet zo goed verdiend klopt dat?
                        Ben er ooit wezen soliciteren maar verdiende voor mij toen te weinig idd.
                        Ik had toen een huishouden voor 2 personen waar ik alles moest betalen en daar kwam ik niet mee weg.

Jij bent nog jong.
                        De eerste 2 jaar verdien je niet zo veel maar daarna gaat het aardig de goede kant op.
                        Als je 24 uur op 48 uur thuis diensten draait heb je flinke toeslagen waat goed te doen is.

JE moet ook ergens gaan werken waar je het leuk vind, wat je er verdiend is een bijzaat kerel.

Elk beroep heeft dingen die je misschien niet zo leuk vind maar dat hoort erbij.
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
                          Ben er ooit wezen soliciteren maar verdiende voor mij toen te weinig idd.
                          Ik had toen een huishouden voor 2 personen waar ik alles moest betalen en daar kwam ik niet mee weg.

Jij bent nog jong.
                          De eerste 2 jaar verdien je niet zo veel maar daarna gaat het aardig de goede kant op.
                          Als je 24 uur op 48 uur thuis diensten draait heb je flinke toeslagen waat goed te doen is.

JE moet ook ergens gaan werken waar je het leuk vind, wat je er verdiend is een bijzaat kerel.

Elk beroep heeft dingen die je misschien niet zo leuk vind maar dat hoort erbij.
                          inderdaad elke dag naar je werk gaan met tegenzin en toch 3000 euro verdienen in de maand is niks voor mij, moet gewoon iets hebben wat leuk is

Comment

Ga je naar een opendag van de brandweer.
                            Zoeken ze zat mensen.
                            Who's the Chef

Comment

Doe wat je leuk vindt tramchauffer nee maar doe gewoon wat je zelf leuk vindt en wat een beetje goed verdient
                              Wat ben ik een spetter

Comment

tja, zit nu ook met de keuze nieuw bijbaantje...
                                maar wil iets in de sport gaan doen maar overal heb je opleiding mee nodig
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X