welke beroep??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke beroep??

hallo mensen ik zit al een jaar te sukkelen, maar ik kom er egt niet uit
    over een tijdje loopt mijn contract af en moet/wil ik egt een andere baan hebben anders no money, maar zou egt niet weten welke beroep ik moet kiezen. heb al zoveel beroepskeuze testen gemaakt op internet maar er komt niet egt een duidelijk beeld uit. heeft hier iemand ook zo'n probleem gehad en kan mijn wat tips geven want ik word hier egt onzeker van.

Originally posted by bong bong View Post
    hallo mensen ik zit al een jaar te sukkelen, maar ik kom er egt niet uit
    over een tijdje loopt mijn contract af en moet/wil ik egt een andere baan hebben anders no money, maar zou egt niet weten welke beroep ik moet kiezen. heb al zoveel beroepskeuze testen gemaakt op internet maar er komt niet egt een duidelijk beeld uit. heeft hier iemand ook zo'n probleem gehad en kan mijn wat tips geven want ik word hier egt onzeker van.
    Denk dat je dat echt zelf moet doen... kunnen wij niet mee helpen...

zag wel een advertentie bij het uitzendbureau.. bouwopruimer...
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Zou me gewoon inschrijven bij een uitzendbureau. Is lekker makkelijk, het bureau zoekt wat voor je, en als je het niks vind kun je direct kappen. Je verdient alleen wat minder, maar gewoon om je tijd te vullen is het best ideaal.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welke opleiding heb je gedaan dan?

Ik werk nu bijna 8 jaar bij dezelfde baas doe administratie/logistiek
        Ga begin volgend jaar ook switchen niet omdat het moet maar wil wat anders ga de beveiliging in, Heel wat anders maar het lijkt me wel wat.

Voor de rest moet je iets gaan doen wat jou leuk lijkt anders wordt het niets natuurlijk!

Grtz,
        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
          Welke opleiding heb je gedaan dan?

Ik werk nu bijna 8 jaar bij dezelfde baas doe administratie/logistiek
          Ga begin volgend jaar ook switchen niet omdat het moet maar wil wat anders ga de beveiliging in, Heel wat anders maar het lijkt me wel wat.

Voor de rest moet je iets gaan doen wat jou leuk lijkt anders wordt het niets natuurlijk!

Grtz,
          beveiliging lijkt me ook wel wat. op feesten en in discotheken maar de werktijden zijn minder. of terrein beveiliging enzo maar dat lijk me weer te saai. zit ook te denken om cipier te worden maar de sfeer in een gevangennis lijkt me weer niet egt prettig. pff vind het egt moelijk. wat ga je trouwens doen in de beveiliging kun je er wat over uitleggen?

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Zou me gewoon inschrijven bij een uitzendbureau. Is lekker makkelijk, het bureau zoekt wat voor je, en als je het niks vind kun je direct kappen. Je verdient alleen wat minder, maar gewoon om je tijd te vullen is het best ideaal.
            ja heb ik ook over nagedacht als ik geen oplossing kom te weten dan zal het dat worden misschien. maar ik moet iets hebben van dat wil ik worden en dat wil ik heel me leven doen een soort droom en dat heb ik niet

Comment

ja heb ik ook over nagedacht als ik geen oplossing kom te weten dan zal het dat worden misschien. maar ik moet iets hebben van dat wil ik worden en dat wil ik heel me leven doen een soort droom en dat heb ik niet

Die kunnen wij je ook niet geven vriend, de enige tip die ik je kan geven als je echt een droom na wil streven: maak van je hobby je beroep
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ga voor cipier, meestal heb je toch 2 maanden probeer tijd. verdien je iig geld en je kan ermee kappen.

Comment

of word net als mij dakdekker, en zinkwerker
                  valt ook genoeg om in zwart te werken
                  dus je kan lekker bij verdienen zaterdags
                  succes met wat je kiezen gaat
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wat is je opleiding?
                    If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Werken bij DJIprint Werken bij DJI

Werk met betrokkenheid
                      DJI (Dienst Justitiële Inrichtingen) biedt een boeiende en veelzijdige werkomgeving. In onze inrichtingen leven mensen tijdelijk buiten de maatschappij. De inrichtingen dragen daarom zorg voor veel facetten uit het dagelijks leven. DJI biedt dan ook werk aan mensen met uiteenlopende beroepen. Vanuit bijna elke opleiding kun je doorstromen naar een beroep bij DJI.

Werken voor DJI vraagt iets extra’s van mensen.
                      Betrokkenheid, collegialiteit, stabiliteit en integriteit zijn cruciaal. Medewerkers van DJI kiezen vaak bewust voor de justitiële omgeving. Dit lees je ook in de interviews bij 'DJI als werkgever'. Benieuwd hoe een inrichting er van binnen uitziet? Breng dan een bezoekje aan de virtuele gevangenis.

Verder lees je op deze website welke vacatures we hebben, hoe je bij ons kunt solliciteren en welke arbeidsvoorwaarden DJI biedt.

Bekijk ook www.werkenmetgedetineerden.nl

DJI als werkgever
                      Hoe is DJI als werkgever? Vraag het onze medewerkers. Functies
                      Welke functies heeft DJI allemaal te bieden? Actuele vacatures
                      Heb je een vacaturenummer uit een advertentie? Op zoek naar andere actuele vacatures? Kijk in de vacaturebank. Solliciteren
                      En nu? Hoe werkt de sollicitatieprocedure? Arbeidsvoorwaarden
                      Welke arbeidsvoorwaarden heeft DJI jou te bieden? Heb jij mensenkennis?
                      Heb je interesse in een functie als complexbeveiliger, sociotherapeutisch medewerker of groepsleider, lees dan hier verder.

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                        of word net als mij dakdekker, en zinkwerker
                        valt ook genoeg om in zwart te werken
                        dus je kan lekker bij verdienen zaterdags
                        succes met wat je kiezen gaat

Ah mijn oude beroepje.. voor de helft dan.. ben Verwamingsmonteur/loodgieter geweest.. nu Technisch 3d tekenaar

@TS Tekenaar wordt je nie zomaar... veel technisch inzicht nodig !! maar als je het hebt.. is een optie niet verkeerd,,,

Ajilon Engineering ( sorry voor de reclame )
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Je bent (zo te lezen in je profiel) 21. Wat heb je tot op heden gedaan qua werk en opleiding? Hoe oud was je toen je ging werken?

Vanwege je leeftijd heb je een aantal opties/keuzes die je moet maken:
                          - vol- of deeltijdopleiding volgen
                          - interne opleiding volgen en werken
                          - werken

Als je kijkt naar wat je hebt gedaan kan je wellicht ontdekken welke richting je op wilt (qua sector). Dan verder kijken wat bij je past. Eventueel kun je ook aan bedrijven vragen of je een dag mee mag lopen, zodat je kunt kijken of dat is wat bij je past.

Succes!
                          Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Doe eerst maar eens een beroepskeuzetest bij het CWI gast
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

beveiliging lijkt me ook wel wat. op feesten en in discotheken maar de werktijden zijn minder. of terrein beveiliging enzo maar dat lijk me weer te saai. zit ook te denken om cipier te worden maar de sfeer in een gevangennis lijkt me weer niet egt prettig. pff vind het egt moelijk. wat ga je trouwens doen in de beveiliging kun je er wat over uitleggen?
                              Hey man,

Ik wil uiteindelijk in het geld en waardetransport terecht komen.
                              Maar het eerste jaar weet ik niet waar ik geplaatst wordt moet eerst mijn diploma halen voor ik daar kan solliciteren maar dat maakt me niet uit.
                              Mischien dat ik daar wel gelijk geplaatst kan worden maar denk het niet.
                              En misschien in de weekenden wat bij beunen op feestjes ofzo, aan de deur bij een discotheek denk ik voorlopig nog niet aan, ik vind zelf dat je daar minstens 110kg voor moet wegen. Want als ik bij ons in Arnhem kijk zie ik me nog niet tussen die beren staan hahahaha

Grtz,
                              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X