welke beroep??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kan toch bij perry sport gaan werken
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by bong bong View Post
      inderdaad elke dag naar je werk gaan met tegenzin en toch 3000 euro verdienen in de maand is niks voor mij, moet gewoon iets hebben wat leuk is
      Tja als 21 jaar bent en je zou € 3000.- per maand kunnen verdienen, dan weet ik zéker dat je ook met tegenzin naar je werk gaat. Maar aangezien een 21 jarige dit bedrag niet kan verdienen met normaal werk, moet je toch blijven zoeken. Succes....

Comment

haha... ens met fanatic.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ga portieren op een goed postje(ik heb er binnekort ms eentje voor 250 euro de nacht), en dan part time in de bewaking. Ga ik op korte termijn ook terug doen.
          the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Been View Post
            Je kan toch bij perry sport gaan werken
            dat is sport dingen verkopen maar weet het nog niet....

250 per nacht is toch niet heel slecht of ligt het aan mij?
            Calisthenics / Street workout

Comment

ik had vroeger 100-150 op een nacht afhankelijk van de fooien. Dus 250 is zeker niet slecht.
              the one and only tabata overlord

Comment

250 Is zeer behoorlijk hoor. Is een rug per maand voor 4 avonden staan. Niet te lullig. Ga hier even uit van een uitgaansgelegenheid. Mocht het vaker zijn loop je helemaal binnen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

€ 1000.- euro is meer dan een rug.

Een rug was 1000 gulden en die bestaat (helaas) niet meer....

En om voor die paar euro klappen in ontvangst te mogen nemen, of een kogeltje vind ik het een onderbetaalde baan....

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                    € 1000.- euro is meer dan een rug.

Een rug was 1000 gulden en die bestaat (helaas) niet meer....

En om voor die paar euro klappen in ontvangst te mogen nemen, of een kogeltje vind ik het een onderbetaalde baan....
                    kogel is ook weer overdreven en die klappen vallen best mee vind ik
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Fanatic View Post
                      Tja als 21 jaar bent en je zou € 3000.- per maand kunnen verdienen, dan weet ik zéker dat je ook met tegenzin naar je werk gaat. Maar aangezien een 21 jarige dit bedrag niet kan verdienen met normaal werk, moet je toch blijven zoeken. Succes....
                      ik ken wel een paar maatjes van mij die wel meer verdiennen en dan lieg ik egt niet. die ook nog jonger zijn dan mij. maar net wat je zegt je moet wel hard werken zzp'ers of offshore werken. er zijn zat baantjes waar je dit bedrag mee kunt verdiennen maar er zitten een hoop nadelen aan
                      Last edited by bong bong; 01-10-2008, 18:24.

Comment

daarom zegt fanatic ook: EN PLEZIER IN JE WERK HEBBEN
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X