Het algemene werk naar aanleiding van visolietopic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het algemene werk naar aanleiding van visolietopic

Vroeg is best kut. Moet om 05:00 opstaan

@ Sterkste Ophaler:

pffff., man kan je makkelijk omschakelen? Respect hoor, pff ik ben momenteel blij dat ik vaste nachtdienst ben maar ik heb het jaren gekent maar ik vond het wel lastig op den duur om om te schakelen. Ik werk nu week op (7nachten) en week af. Das wel lekker vind ik en ik kan het goed doen met gezinsleven!

Ontopic:

Ik gebruik alleen naast mijn visolie capsules becel omega. Maar dat gebruiken we met het hele gezin.
    Hijs fijn!

Comment

@ Fender

Ik moet wel. Heb een 4 ploegendienst schema. Een week vroeg (07.00u-15.30u), een week overlap (09.00u-17.30u) en die vervangen we wel eens door avonddienst als dat nodig is (14.30u-23.00u), en dan een week nachtdienst (23.00u-07.00u).

Da's behoorlijk zwaar, maar ik ben er nu redelijk aan gewend. Het liefst draai ik de vroege dienst.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Weet je wat het kutte is bij die winkelketens met hun diensten... Als je niet oplet begin je met vroege dag dienst en loop je om 23:00 nog rond :S Zeker met die tyfus feestdagen. Of dan zijn ze zo lomp om mensen naar huis te sturen omdat ze denken dat er geen orders van filialen mee rkomen en dan komen er nog 4 filialen die je met 5 man moet doen. Blij dat ik het niet meer heb...stelletje klootviolen dat er rondloopt bij dat soort bedrijven.

Comment

Al dat "overwerk" is op vrijwille basis Vincent. Ik werk alleen over als het collectief overwerk is. En dan ook niet langer dan 2 extra uurtjes. Meer kunnen ze je niet verplichten.

Comment

Dat "vrijwillige" hadden ze bij ons weg gelaten. Als je nee zei werd je meteen naar de deur gewezen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Dat "vrijwillige" hadden ze bij ons weg gelaten. Als je nee zei werd je meteen naar de deur gewezen.
              Aha...dan heb jij dus voor een uitzendbureau gewerkt met een flexcontract (0 uren). Tja dan heb je geen poot om op te staan. Uitzendbureau's behandelen hun klanten als slaven.

Comment

Geen last van. Je moet gewoon een goed uitzendbureau pakken. Werkgevers zijn makkelijker van je af, maar ze nemen je ook makkelijker aan aan de andere kant. Elk nadeel...
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Aha...dan heb jij dus voor een uitzendbureau gewerkt met een flexcontract (0 uren). Tja dan heb je geen poot om op te staan. Uitzendbureau's behandelen hun klanten als slaven.
                  Nope, niks uitzendbureau
                  Bas vd heijden is gewoon kut bedrijf :P

Comment

ben ik blij dat er voor mij werk wordt gezocht, hoef niks te doen
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Als je de deur gewezen werd had je het gewoon slimmer moeten uitspelen een bedrijf kan je niet zomaar dwingen of ontslaan.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Als je de deur gewezen werd had je het gewoon slimmer moeten uitspelen een bedrijf kan je niet zomaar dwingen of ontslaan.
                        Dat niet, maar ze kunnen je het wel verdomd moeilijk maken of weg pesten. En dan op het eind van het liedje zeggen ze gewoon tegen je: werkweigering.

Comment

Denken dat je als werknemer goed beschermd bent tegen werkgevers is een illusie. Zoals DSO al zei... Maar er zijn nog veel meer manieren dat een werkgever je wegwerkt als ze echt van je af willen ongeacht of je contract voor onbepaalde tijd en zo hebt of niet.

Comment

Mhhmm oke als jullie daar in geloven ook best.
                            Maar waarom is het dan voor bedrijven zo moeilijk om bv zieke mensen te ontslaan dat lukt niet daar zijn namelijk wetten voor en als je het slim speelt )als je baas je probeert te naaien' kun je best een tijdje op zijn kosten thuisblijven.
                            Daarbij is het zo dat als je ontslagen wordt je een uitkering krijgt dus kun je je beter laten ontslaan dan opstappen.

Comment

Werknemers zijn erg goed beschermd hier in Nederland.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X