zoek een nieuwe mobiele telefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zoek een nieuwe mobiele telefoon

ik zoek een nieuwe mobiele telefoon, die samsung d500 is nu kapot.
    en zoek dus een nieuwe, maar zit te twijfelen wat nou een goede is

wat ik op het oog heb is de nokia n82, maar die schijnt kleine toetsen te hebben.

welke hebben jullie? en is het wat?

er moet tenminste op de nieuwe telefoon zitten

mp3 speler
    radio
    camera liefst 5mp
    film camera
    bluetooth

zou fijn zijn als er iemand een nokia n82 heeft en er wat over kan zeggen

alvast bedankt
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

LG Vieuwty .. niets te klagen vind ik zelf.. alles wat jij wil zit erop..
    Nokia N95 ... ook mooi toestel.. heeft me meisje.. en volgens mij ook alles wat jij wil hebben..
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
      LG Vieuwty .. niets te klagen vind ik zelf.. alles wat jij wil zit erop..
      Nokia N95 ... ook mooi toestel.. heeft me meisje.. en volgens mij ook alles wat jij wil hebben..
      hekel aan die vieuwty..me vriendin heeft hem.. vind die touchscreen zooooooo hinderlijk

Comment

Ik heb zelf de Samsung Omnia werkt echt perfect zit ook alles op wat jij graag wilt! Die telefoon kan ik je gewoon echt aanraden
        En het is best nog een chique telefoon ook dus

Comment

Neem gewoon de N96!
          Inclusief tv aansluiting!

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
            Ik heb zelf de Samsung Omnia werkt echt perfect zit ook alles op wat jij graag wilt! Die telefoon kan ik je gewoon echt aanraden
            En het is best nog een chique telefoon ook dus
            net ff gekeken en hit is idd een mooi ding, maar vindt 500 euro voor een telefoon wel wat te veel
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

oja, wil geen abbo, dus gewoon prepaid
              160kg squat
              225kg deadlift
              130kg benchpress

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                hekel aan die vieuwty..me vriendin heeft hem.. vind die touchscreen zooooooo hinderlijk

ieder zijn mening

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                  oja, wil geen abbo, dus gewoon prepaid
                  Samsung, willekeurig klaptoestel. Altijd goed, normaal en logisch menu, redelijk stevig, houdt het lang uit. Veel beter dan Nokia waar je geen pest kunt instellen, en menu's hebben die echt nergens op slaan. Sony-Ericsson vind ik vreselijk werken, dus die vallen wat mij betref ook af. iPhone is mooi, maar met T-Mobile he. En gayer dan T-Mobile gaat het deze eeuw niet meer worden, dus dat is ook gauw klaar. LG heb ik geen ervaringen mee. Motorola ziet er leuk uit, maar vond dat echt superkut typen (Razr). Moet overigens wel nog zeggen van Nokia dat het wel kwaliteit is. Ik kan er niet mee overweg (ben ook een Vistahater, wellicht dat je het dan beter kunt plaatsen), maar het is absoluut degelijk, en netjes afgewerkt.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Samsung, willekeurig klaptoestel. Altijd goed, normaal en logisch menu, redelijk stevig, houdt het lang uit. Veel beter dan Nokia waar je geen pest kunt instellen, en menu's hebben die echt nergens op slaan. Sony-Ericsson vind ik vreselijk werken, dus die vallen wat mij betref ook af. iPhone is mooi, maar met T-Mobile he. En gayer dan T-Mobile gaat het deze eeuw niet meer worden, dus dat is ook gauw klaar. LG heb ik geen ervaringen mee. Motorola ziet er leuk uit, maar vond dat echt superkut typen (Razr). Moet overigens wel nog zeggen van Nokia dat het wel kwaliteit is. Ik kan er niet mee overweg (ben ook een Vistahater, wellicht dat je het dan beter kunt plaatsen), maar het is absoluut degelijk, en netjes afgewerkt.
                    Vistahater en Nokia staan ver uit elkaar volgens mij is het een NT versie met vista look op een nokia..

zelf vind ik Samsung.. echt 3x bal... maar dat is mijn mening..

Comment

.......hater..

Comment

htc tytn II of zijn opvolger htc touch pro rules!!!

Comment

ik ben zelf nokia fan.
                          heb nu de 6300
                          mooi voormaatje
                          2mega pixel
                          mp3 goed geluid
                          geloof dat die nu voor 150,- kan kopen

daarvoor had ik
                          3110 Classic
                          ook erg tevreden over
                          1.3Mega pixel
                          voor de rest het zelfde

daarvoor had ik schuif ding (vind ik zelf maar iritant)

daarvoor zo'n openklap ding vond ik ook nix

en daarvoor de oldskool telefoons
                          3310 gewoon simpel en niet kapot te krijgen
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                            Vistahater en Nokia staan ver uit elkaar volgens mij is het een NT versie met vista look op een nokia..

zelf vind ik Samsung.. echt 3x bal... maar dat is mijn mening..
                            Vista en Nokia lijken wel op elkaar. Bij beide kun je geen flikker aanpassen. Alles is dichtgetimmerd.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nokia vindt ik tog wel een van de beste hoor. mijn ouders hebben die ook en vindt er niks moeilijks aan. je went er wel aan. maar samsung is wel lekker makkelijk ja, maar die hebben haast alleen maar van die schuif toestellen, heb het nu ook, maar gaat allemaal stof tussen zitten waardoor die ook niet meer goed schuift.
                              verder ben ik ook niet bekend met lg, motorola, of sony erricson.
                              zit og te twijfelen om voor de n82 te gaan
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X