HELP MAMA ik zit VAST !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Whehehehe dat is lullig, in plaats dat hij dan gewoon die stang eraf laat rollen

Comment

nee maar hoe dat filmpje online is gekomen... is hij trots dat hij tot faling gaat echt keihard faalt met ee te zwaar gewicht.. en toch nog indruk wil maken op zijn vrienden ondanks dat ie om zijn mama roept?

Of heeft iemand zijn camera gejat en online gezet..

Comment

Hehe ik denk dat iemand die camera gejat heft want daar kun je niet trots op zijn ahha
        on the road to get huge

Comment

Ook leuke squat

YouTube - funniest squat video ever
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            hahaha kijk em moelijk doen ik heb dat gelukkig nog nooit gehad bij squat ofzo, wel een x bij het benchen kwam ik ook vast te zitten en daar wist ik me toen ook geen raad bij, is tog best kut op zo'n moment maar goed dat soort dingen zet ik dan ook niet op youtube ofzo..
            Owner of the Iron Playground.

Comment

lol dat was echt 30 kilo ofzo?

Comment

Snap niet dat je dat op youtube zet, en ook niet waarom iedereen zo lastig doet met dat gewicht. Je squat vrij, lekker die stang loslaten en je bent klaar.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hehe probleem komt me bekent voor, alleen toen ik het gewicht van me af gooide zat er een gat in de vloer , 150kg vs oude betonnen vloer werkt niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X