Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb hem!!!!
heb ook WII fit
WII guitar hero (met gitaar)
en nog berg gewonen spelletjes:
Mario kart
mario part 8
astrix en obelix olympische spelen
en nog een zooi.
Ik heb alleen een DS, maar da ding vind ik tegen vallen. Er zijn niet echt veel leuke games op dat ding behalve elke keer weer hetzelfde (braintraining en super flauwe kinderspelletjes).
Is de PSP beter?
Ik heb alleen een DS, maar da ding vind ik tegen vallen. Er zijn niet echt veel leuke games op dat ding behalve elke keer weer hetzelfde (braintraining en super flauwe kinderspelletjes).
Is de PSP beter?
IK wil nog steeds de ps3, iemand enig idee hoe duur dat ding op het moment is? Volgens mij kost dat ding nog steeds veel te veel
Voorlopig hou ik het mooi bij mijn ps2, pc en jaja, mijn DS
De nintendo wii heeft mij nooit echt aangesproken, opzich lijkt het me wel aardig, maar om nou te zeggen ik schaf hem zelf aan? Nah..
Wij hebben thuis ook een WII mijn vrouw wilde hem graag hebben voor WII-fit en gebruikt dat ook regelmatig. Ik speel er alleen maar Guitar Hero op en af en toe een ski spel op het balance board.
Soms als er visite komt die het leuk vind doen we een race in Mario Kart.
De DS zuigt echt enorm ja.
Ik koop over een tijdje wel wat beters. PSP of iets in die geest. Het moet wel portable zijn iig.
Maar misschien wil ik de nieuwe I-pod touch liever. Ik kijk nog wel ff.
relax jah ombouwen wou ik dan ook laten doen.. 2 spellen heb je hem eigenlijk al eruit.. maar zat wat meuk te lezen over gevalen met ntcs dat als hij dan online game update doet opzo je wii vastkan lopen dat hij niet meer opstart.
relax jah ombouwen wou ik dan ook laten doen.. 2 spellen heb je hem eigenlijk al eruit.. maar zat wat meuk te lezen over gevalen met ntcs dat als hij dan online game update doet opzo je wii vastkan lopen dat hij niet meer opstart.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment