SideRaise!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik had ergens verwacht dat iedereen het grappig zou vinden, gelukkig stellen jullie reacties me wat meer gerust.

Ik vind het (mits het echt is) ziekelijk wat die gozer doet. Niet alleen om wat ie in feite doet maar vooral om wat er KAN gebeuren! Stel je voor dat ie dat kind laat schieten.

Zulke gasten zouden ze moeten verbieden kinderen te krijgen.. wat een mongool!!
    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

ik wet neit of iemand de beschrijving goed gelezen hebben.. maar er staat iets van acrobaat.. en die beginnen vrij vroeg ja

Comment

Originally posted by bruce View Post
        dit zou nep moeten zijn omdat dat kind zn armen helemaal uit de kom zouden moeten zijn. tis dan wel een erg goed gemonteerd filmpje. missch. dat het zo'n kind is wat zo flexibel is dattie ook zn benen in zen nek kan leggen. die bep. ziekte zeg maar.
        hoe dan ook, die vent verdient de kogel. wat een simpele lul is dat zeg. zal ongetwijfeld in zo'n land leven waar ze allemaal paar eeuwen achter lopen.
        dat vinden mijn vrouw en ik nou ook
        wat een onnozele gast man sukkel
        heb hem halverwegen maar weg gedrukt
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          ik wet neit of iemand de beschrijving goed gelezen hebben.. maar er staat iets van acrobaat.. en die beginnen vrij vroeg ja
          Is Geenstijl sarcasme kerel...
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Is Geenstijl sarcasme kerel...
            yaay eentje die erop ingaat

Comment

Ik gok dat het echt is.

Tijdens mijn studie werd het verschil tussen hoe vaders en moeders met hun kind omging naar boven gebracht, moeders zorgzaam, vaders stoeien bla bla.

Daarna kregen we een aantal filmpjes te zien. Er zijn zelfs wedstrijden omtrend hoe hoog je je kind (vaak peuters) omhoog kan gooien. Sommige gingen 3 a 4 meter de lucht in. Ook leuk om te zien, en wat als papa het kind niet opvangt...

Even gezocht op internet maar kwam niet verder dan de foto's:

Pickles in the Air Again on Flickr - Photo Sharing!
              Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Kind straalt wel nog steeds, dus blijkbaar vind die kiddo het best leuk. Wie van ons vond het vroeger overigens niet leuk om rondgeslingerd te worden? Dat volledige draaitje maken kan ik ook nog wel in de ringen, hoeft echt niet getruct te zijn. Babys zijn gewoon elastisch als wat, en dan gaat het nog makkelijker.
                jaaaaaa kan mij nog goed herr. dat ik t leuk vond om rondgeslingerd te worden

Die vader heeft niet voor niets gordijnen dicht he

Dis echt een bizar filmpje
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

wat een eikel
                  heb het niet helemaal kunnen uitzien want vond het echt erover

Comment

dit is echt misselijk makend, mocht het echt zijn. ik zie nou niet ech dat het een pop is ofzo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X