Weekend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    me toe met de vraag of ik haar wil helpen een sexy sinterklaaskado (dit zei ze letterlijk) uit te zoeken voor haar 15-jarige dochter...
    En EN En wat is het geworden?

Zelf hele weekend druk geweest met de kerstversiering 2 dagen nodig gehad.. volgend jaar denk ik wel een dag of 3 maar das nog 365 dagen verder :P
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

das wel leuk weekendje dan .
      heb niet echt wat kunnen doen het weekend.

zaterdag gewerkt. toen verjaardag. maatje van me bleef slapen door omstandigheden. en zondag flink uitgeslapen. ontbeten. wat dingen voor school opgezocht en tv gekeken.. en nu weer voor school aan de slag

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
        En EN En wat is het geworden?

Zelf hele weekend druk geweest met de kerstversiering 2 dagen nodig gehad.. volgend jaar denk ik wel een dag of 3 maar das nog 365 dagen verder :P

Wat denk jij? Een überordinair corset met jarretels natuurlijk...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Vrijdag avond weinig gedaan. Vroeg me bed in eigenlijk.

Zaterdag bij een vriendin langs geweest. 2 laptops en shit gefixed, daar blijven eten en toen weer naar huis.

Diezelfde ochtend een blauwe envelop van de belasting in de bus...ik krijg 4 maandsalarissen terug w00t. Dus ga me sportspul kopen, wat resterende rekeningen betalen, wat op me spaarrekening zetten, wellicht me tattoo nemen. Moet er even over nadenken wat te gaan doen met al dat geld.

Zondag wat rond gehangen. De was gedaan, beetje huishouden gedaan, wat bankhangen gedaan, filmpjes gekeken, dnd weer gespeeld. Niks echt boeiends eigenlijk

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Wat denk jij? Een überordinair corset met jarretels natuurlijk...
            Dat is jou mening Pinada.. sommige vinden dat dus weer niet überordinair..

Een woord dat je niet vaak hoort : überordinair

Maar kan het me voorstellen dat je het zelf niets vind.

Voor de rest heb ik weer veel oliebollen gegeten van het weekend en veel kadoos ingepakt
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Slapen

Comment

umms vrijdag werken en in de avond laat richting me meid gegaan
                zaterdag bijna de heledag op het multimedia beurs in utrecht geweest...vond er geen bal aan..maar bleef wel de hele dag de nieuwe prince of persia spelen hehe...en zondag super drukke dag gehad veel klanten. En in de avond wat adminstratief belasting gedoe gedaan

Comment

Mijn weekend zag er als volgt uit.
                  Vrijdag gewerkt tot 16.00 uur daarna gesport van 16.30 uur tot 17.30 uur
                  Thuis gegeten toen naar de bios geweest met een maatje van me (Oorlogs Winter) was geen zak aan die film.
                  Zaterdag ochtend me balkon afgezet met gaas voor de hond anders flikkert die nog een keer naar beneden. Zaterdag middag beetje het centrum in geweest broodje gegeten beetje shoppen je kent het wel.
                  Zaterdag avond bij een maatje op bezoek geweest beetje ouwehoeren sinds een hele lange tijd weer eens een blowtje gerookt en gezellig dat het was hahahaha.
                  Zondag met me vrouwtje sinterklaas inkopen gedaan en een beetje gekookt en 's avonds een filmpje gekeken. Lekker rustig weekendje weer dus.

Nu weer aan het werk wat gaat dat toch fucking snel he zo'n weekend!!

Grtz,
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Zaterdag uitgeweest en taxi terug.. Zou instappen hield me vast aan de buiten kant van de auto en kameraad gooit de deur dicht en ja hoor me vingers ertussen.. Kon zelf uitstappen om de voordeur open te doen

Eind resultaat: dikke wijs- en middelvinger moeite met buigen! En natuurlijk pist omdat ik niet kan fitnessen
                    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Goede weekends dus allemaal.

Ik ook, zaterdag rijles (ging redelijk), 's avonds de Rembrandt onveilig gemaakt met een maat die normaal nooit meegaat. Was super tot we 1,45 uur mochten genieten van de Spinmasters, wat waren die slecht zeg! De hele zaal liep leeg, sfeer was weg. Totdat om 320 de nieuwe DJ op kwam, en die mixte de boel wel op zo'n hoog tempo en met zo'n technisch vernuft, echt genieten! En de zaal was plotseling weer ram- en ramvol.

Zondag lekker uitgeslapen, 's avonds naar Body of Lies geweest met een andere maat. Topfilm!
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zaterdag vrije dag opgenomen. Ze kwamen een nieuwe wandkast/boekenkast bij ons neerzetten. Marion en ik zijn heel het weekend bezig geweesd onze boeken in te ruimen. Het waren er veel...heel veel...
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

mijn weekend was weer keihard Ik voelde me al een beetje kut, dus tijd om vette shit te gaan doen. Vrijdag gesport, daarna gepit van 6 tot 8 om ff een energieboost te krijgen voor de nacht.

Die nacht was ik naar een mooie kroeg/disco gegaan waar ik een heleboel vrienden aantrof en een meisje die ik al maanden niet had gezien. Zij kreeg gratis drank omdat ze dr shirt omlaag trok en overhandigde dat natuurlijk allemaal aan mij Goed begin. Daarna een heeele lieve leuke meid uit duitsland ontmoet (sprak gelukkig wel engels, want mn duits is een beetje rusty) en om mn vinger gewonden. Helaas sliep ze in een hotel met 6 meiden op een kamer en was het niet zon goed idee om mee te gaan. Verder lekker geloosmatroost en pitten rond 7.

Zaterdag tot een uur of half 4 in mn nest gelegen, mn maag daarna ff volgeramt met voedsel (ongeveer 2000-2500 kcal) en meteen door naar de stad waar een hele goeie vriend en vriendin van me waren om cadeaus te kopen voor een vriend die die avond een thuis feest gaf. Beetje in de stad gechilled tot 7, daarna bij hun eten en bier drinken en rond half 10 naar jelle (de jarige gast).

En dit zijn echt typisch mijn soort feesten ! Gratis drank en vreten. Hele nacht mezelf misdragen, sigaren gerookt, cognac gedronken en bier achterover geslagen (kon wel weer vond ik na een aantal weken alcoholvrij). Toen ik rond half 6 richting de bus kroop, kwam ik erachter dat ze niet meer reden. Terug naar die vriend en ik kon daar pitten. Helaas stond de vriendin van jelle erop dat haar zus NIET bij mij in bed zou liggen. weer -2 voor de zus en mij

Zondag hele dag daar gechilled, gepraten, slechte grappen gemaakt en rond een uur of 6 weer lekker naar huis, uitbrakken en naar bed rond 12.

Vooral zondag was mn eetpatroon niet echt bepaald om over naar huis te schrijven. Wat een slechte troep heb ik gegeten. (4 broden met pindakaas, 2 krentebollen, eieren, paar stukken fruit, half pak melk 0% vet , toen ik thuis kwam rest van de tijd halve kilo gehakt, beetje brinta (50 gram ofzo) stuk biefstuk en gedurende de hele dag aan een fles olijfolie lopen lurken. Ik denk 100 ml ofzo)
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Donderdag (ik smokkel stiekem een beetje door donderdag bij het weekend te betrekken) naar Herman van Veen in Carré geweest... Wat een fantastische voorstelling... Ontzettend muzikaal en ik ben de hele avond van een lach naar een traan en weer terug gegaan.

Vrijdag zo geradbraakt als ik weet niet wat laatste dag van de week gewerkt... 's Avonds wilde ik film gaan kijken, maar ben om negen uur in slaap gevallen...

Zaterdag shopping time! Veel te veel geld uitgegeven aan nieuwe kleding en boeken... Het was weer even nodig...

En zondag gordijnen opgehangen, wat huishoudelijke dingetjes gedaan... Al met al een rustig weekendje...
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zaterdagavond pakjesavond voor de kindjes van mijn schoonzus gehouden. De kids waren dolgelukkig met hun cadeautjes (veel Thomas de trein en Barbie, en zelfs een nintendo DS). Dus die avond was geslaagd.
                              Zondag was boring. Hoogtepunt van die dag was dat ik s'avonds chinees heb gehaald en relaxed een dvd'tje heb kunnen kijken (voor het eerst die week).
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Zaterdag avond naar Essence geweest in de jaarbeurshallen.. Was mooi feestje.. 10 uur 's ochtends thuis.. ben nog helemaal moe.. dus vanavond nog maar ff niet trainen...
                                1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X