lekker ding!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lekker ding!!

Ach je moet een pakkend onderwerp verzinnen om de aandacht te trekken

Ik word gek van mijn pc!! Kan iemand mij uitleggen wat Winword exe inhoudt??
    Als ik Microsoft Word 2000 gebruik en ik wil mijn document controleren op spelfouten, via extra, spelling-grammatica, dan verschijnt de volgende zin;
    ' Winword has been generated errors and wil be closed bij Windows etc....
    Ik heb het programma ook al op nieuw geinstalleert maar het probleem blijft bestaan.
    Wie kan mij aub helpen?

Grtzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

winword.exe is de executable van word 2000, dat wil zeggen dat dat het bestand is wat gestart word als word 2000 gestart wordt. als na opnieuw installeren de foutmelding blijft bestaan, dan zit de fout ergens anders, corrupte windows , of zelfs een virus..

Comment

Bedankt Jack, Zou het helpen als ik word volledig verwijder en dan het opnieuw installeer [ipv herstellen of er overheen instaleren] of heb ik grote kans dat het probleem nog niet opgelost is?
      De volgende link met betrekking van dit onderwerp heb ik gevonden maar ik weet eigenlijk niet of dit ook voor mij zal werken.
      Ik krijg tegenwoordig meer foutmeldingen als ik mijn pc opstart.
      Mijn pc is absoluut virus vrij daar ben ik zeer stipt in.

Grtzzzzzz Ax  

P.S Weet iemand een goede site, forum waar zulke problemen besproken kunnen worden, verzamel plaats voor digibeten zoals ik?

DUM SPIRI SPERO

Comment

HET forum voor de nederlanse nerd..

Gathering Of Tweakers

hier staat heel veel info.

Comment

thanks Jack, ga ik daar even rondneuzen.

Grtzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

Comment

Rond geneust maar ik wordt er niet echt wijzer van. Dus alles verwijdert van mijn pc [office bedoel ik dan] en de instal opnieuw gedaan. En wat denk je?? Juist de zelfde error melding!! Ik wordt gek grrrrrrrrrrr

Maar bedankt voor de moeite.....

Grtzzzzzz Ax
            DUM SPIRI SPERO

Comment

Ax, als je een programma via de normale weg verwijdert blijven er altijd vermeldingen achter in het register.
              In het geval van illegale software bijvoorbeeld waarvan de licentie is verlopen, helpt opnieuw installeren pas als ook het hele register is leeggehaald.
              Heel misschien zou dit ook met jouw probleem te maken kunnen hebben, maar als je iets verkeerd doet in het register kan je hele systeem zich tegen je keren. Daarom raad ik je niet aan dit zelf te doen...

Kan zo niet echt iets anders verzinnen wat je zou kunnen proberen dus ben bang dat je er toch even een expert bij zal moeten roepen, die met eigen ogen naar je pc'tje kan kijken.  

Comment

Axor wat ook het probleem kan zijn dat de programma dat je hebt niet goed geinstalleerd word. Ten eerste wanneer je het installeert kijk dan effe of je de grammatica spelling controle ook wel samen installeert. Dat kan je bij onderdelen zien als het goed is. Maar dit zal het wel niet zijn. Wat ik vermoed is de office packet die je hebt is niet goed. Ik weet het niet of je het via internet gedownload en gebrand hebt. Maar de fouten bestaan niet alleen bij illegale versies maar kan ook bij legale zijn. Wat je ook  nog kan doen is het office updaten naardat je geinstalleerd heb, maar dit kan het waarschijnlijk ook niet het probleem verhelpen.

Advies: Koop of DOWNLOAD een andere versie Office. En dan hopen dat die versie geen fout bevat.

succes  

God doesn't create men the same, juice makes up for his mistakes.

Comment

Dus heel mijn os etc verwijderen van mijn pc? hmmmm ben ik niet blij mee, maar als ik jullie advies lees lijkt me dat toch het beste. Als ik plotseling een tijd van het forum verdwenen ben dan weten jullie hoe het komt

Grtzzzz Ax
                  DUM SPIRI SPERO

Comment

Ax, gewoon office un-installen. PC op nieuw opstarten, en dan vervolgens een registry cleaner gebruiken. Als zo'n progje niet hebt zoek dan even op google.nl.

Nadat je je registry opgeschoont hebt, gewoon office opnieuw installeren. Da's alles.

ps. niet vergeten eerst een backup van je registry maken.
                    What's the difference between your wife and your gear?
                    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Diet, er moet toch binnenkort wat verandert worden aan mijn pc dus ik laat het maar even over aan een vakman. Als ik ga sleutelen kan het volgens mij alleen maar op een grote ramp uitdraaien.
                      Ik zal eerst van alle bestanden een back-up branden.
                      Maar iedereen bedankt voor zijn of haar replys

Grtzzzz Ax
                      DUM SPIRI SPERO

Comment

Succes..

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X