Vrouw sterft aan waterdieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

damn das fucked up
    doen ze daar dan niks aan, zo een dieet wens ik niemand toe

Comment

ummm ik zat t/m eergisteren op rond de 8L water op een dag, weet niet of ik bang moet worden of maandag gewoon mee doorgaan

Comment

Jij zit aan de diuretica dikzak. Dan ligt dat anders. Overigens: kijk wel uit met je mineralen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          De man of vrouw die dit dieet verzonnen heeft moet veroordeeld worden tot de volgende straf:

Een tuinslang in zijn of haar reet geduwd krijgen en dan zoveel water erin pompen dat ze zouden wensen dat ze nooit het woord "water" gehoord hadden!
          onzin. ze waarschuwden toch. moeten ze uitvinder van ibuprofen ook afmaken. want reken maar dat als je knallende hoofdpijn hebt en je 100 tabletten ineens opvreet je ook doodgaat. dat mens is gewoon mesjokke geweest.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
            ummm ik zat t/m eergisteren op rond de 8L water op een dag, weet niet of ik bang moet worden of maandag gewoon mee doorgaan
            dacht al: wat een vochtkop op die foto

Comment

Originally posted by slinky View Post
              Doet me denken aan een Engelse vrouw, die deed mij aan een wedstrijd "Hold your pee for a wii".

Was een bijstands moeder en haar kinderen wouden dolgraag een Nintendo Wii, het spel was dus wie het meeste water kon drinken zonder te passen zou de Wii winnen, helaas is de hoeveelheid water ook haar fataal geworden.
              deze zouden ze wel een slang in de aars moeten douwen en dan net zo lang volpompen tot het bij de oren eruit komt.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                deze zouden ze wel een slang in de aars moeten douwen en dan net zo lang volpompen tot het bij de oren eruit komt.
                Misschien vind ze het stiekum wel kinky shit
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  waarvoor is dat goed ??

Comment

Dat is toch gewoon superdom.
                    De nieuwe natuurlijke selectie van 2008?

Comment

Originally posted by bruce View Post
                      dacht al: wat een vochtkop op die foto
                      ja bruce wrijf het maar is =(

Comment

omg, wat erg zeg!
                        Ja het kan op een gegevent moment een beetje teé worden heah..
                        Kvind het wel zielig voor de kinderen...

Comment

Soortgelijk verhaal wel eens gelezen over een meisje (ook in de UK) die een xtc pilletje probeerde. Voelde zich niet lekker en dacht, ik moet water drinken. En dat bleef ze doen en ze voelde zich steeds slechter.. uiteindelijk ook dood door watervergiftiging

Comment

Mensen zouden zich moeten verdiepen in wat ze gaan gebruiken. Xtc=2 glazen water/uur. Niet meer, niet minder. Anders zuip je je inderdaad kapot.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Volgens mij zijn dit dus mensen die zelf absoluut niet kunnen nadenken...

Comment

kga lekker voor de bulk maar wel zuur dat mensen zo overdrijven in het afvallen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X