Vrouw sterft aan waterdieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pink View Post
    beetje teveel van het goeie. o,0

The LighterLife diet, which has been linked with water poisoning, hair loss and disrupting the menstrual cycle, suggests that only 530 calories should be consumed a day – a quarter of a woman’s recommended daily intake – for a period of 12 weeks, and drinking four litres of water per day.

da's ook lekker.

vind je het gek wie gaat er dan ook 12 weken 530 kcal binnewerken.. mannn dat is maar 1 goeie maaltijd ... dit noem ik geen afvallen maar verwaarlozen...

k heb medelijden met haar kinderen...
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      De nieuwe natuurlijke selectie van 2008?
      Zo hard...

I love it!!

Comment

Heel naar!!
        If its just me and u and theres no one else, Would u see how much were the same?

Comment

Moeder van 5 kids.... damn
          Dan zet je er toch wel een vraagteken bij als je 5,3 kilo in een week afvalt of ligt het nou aan mij.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            De man of vrouw die dit dieet verzonnen heeft moet veroordeeld worden tot de volgende straf:

Een tuinslang in zijn of haar reet geduwd krijgen en dan zoveel water erin pompen dat ze zouden wensen dat ze nooit het woord "water" gehoord hadden!

Aangezien dat het menselijk lichaam die druk niet aan kan zal die hoogstwaarschijnlijk weer eruit klappen... zou het echter zo zijn dat je lichaam zich weer vult. dan krijg je je onverteerde voedsel.. en je maag zuur.. EN het verteerde voedsel de zogenoemde drollen.. via uwe mond naar buiten geperst..

Ik zeg... Bon appetit !! eetsmakelijk!! Have a Nice Meal
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Mensen kinderen, ik snap niet dat mensen niet gewoon 10 uur in de week op een loopband gaan staan. Als je zo nodig af wilt vallen, zul je met je luie hol van de bank af moeten komen en gezond moeten gaan eten, i.c.m. beweging....

En wat de bijstandsmoeder betreft, erg zielig, maar waar zijn de kinderen gebleven die boomhutten bouwen, voetballen, en al die andere dingen. Geen spelcomputer maar een fiets, bewegen zul je.....
              Fear doesn’t overwhelm you; you let fear overwhelm you.

Comment

Sick gewoon en oliedom.
                Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Originally posted by thomstar View Post
                  Geen spelcomputer maar een fiets, bewegen zul je.....

Niet m'n Ps3!!! Maar je hebt gelijk... ik zal vanmiddag langs de fietsenwinkel gaan met m'n Ps3 om te kijken of ik er een fiets voor kan krijgen. Bewegen, bewegen en nog meer bewegen.
                  If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Dit verhaal doet mij denken aan dat andere verhaal met die vrouw die een nintendo wii wilde winnen. Hold your pee for a wii

edit: die stierf dus ook aan een watervergiftiging

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X