wheehheehehehehe
Auto in de soep!
Collapse
X
-
Originally posted by natox View PostOke dan, iemand met verstand van auto's!
Mja, wat de oorzaak ook is geweest, ik weet het niet.
Maar het is nu toch niet meer terug te draaien.
Morgen ga ik op m'n gemakje m'n geluidssysteem en mijn radio eruit halen.
En dan brengen we hem maar weg naar onze local handelaar.
Hij had nog een ander leuk wagentje staan, die ik mee kan nemen voor € 800,- als ik mijn oude erbij inruil.
Doen we dat maar hè.
Weet je zeker dat je het autootje voor 800 mee gaat nemen?
zou als ik jou was.. even wat meer euro in een nieuwe wagen pompen voordat je weer iets krijgt..De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Auto hoeft niet duur te zijn om goed te zijn, ik rijd nu al bijna 5 jaar in een Opel Ascona van '84, gekocht voor 250euro.
AL neem je bijv. een goedkope Suzuki Swift voor 500 euro, wedden dat ie niet stuk gaat, kijk je onderhoud heb je altijdm banden, uitlaat, olie, remblokken. Het enige wat er met die auto's wat minder is, zijn de dorpels, roest dus. Maar ja als je een beetje kan lassen kan je een hoop fixen. Succes
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostAuto hoeft niet duur te zijn om goed te zijn, ik rijd nu al bijna 5 jaar in een Opel Ascona van '84, gekocht voor 250euro.
AL neem je bijv. een goedkope Suzuki Swift voor 500 euro, wedden dat ie niet stuk gaat, kijk je onderhoud heb je altijdm banden, uitlaat, olie, remblokken. Het enige wat er met die auto's wat minder is, zijn de dorpels, roest dus. Maar ja als je een beetje kan lassen kan je een hoop fixen. Succes
Als je een oudere auto koopt heb je die zowiezo ja..
heb nu mijn nieuwe wagen en daar is nog geen druppel olie uit ( Bijwijzevan ) en de uitlaat is nog geen eens ingebrand.. dus er zit wel een groot verschil tussen een nieuwe nieuwe en een nieuwe 2de hands
De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View PostUitlaat/Olie/remblokken...
heb nu mijn nieuwe wagen en daar is nog geen druppel olie uit ( Bijwijzevan ) en de uitlaat is nog geen eens ingebrand.. dus er zit wel een groot verschil tussen een nieuwe nieuwe en een nieuwe 2de hands
Je kan beter een auto kopen van een jaar of 3 oud.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostMaar op een nieuwe heb je afschrijving en die is zeker de eerste 3 jaar behoorlijk hoog.
Je kan beter een auto kopen van een jaar of 3 oud."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by MasterTuning View PostUitlaat/Olie/remblokken...
Gaat ie dat zeggen, nou als jou auto een jaar oud is moet er ook nieuwe olie in hoor, dus weet niet wat je lult. En als jou nieuwe auto een jaar oud is heeft ie al zoveel afgeschreven van de waarde dat je er heel veel onderdelen voor kunt kopen. En als jij wat meer rijd, zeg bijv. je hebt er ongveer 35.000 mee gereden zijn je remblokken ook op maat en je banden zijn daarvoor al vervangen. En ga niet zeggen dat je het beter weet, want heb 10 jaar in zo'n stink garage gewerkt,
Zo dat moest er ff uit
Comment
-
Heb een andere auto gehaald afgelopen woensdag.
Een Mitsubishi Carisma 1.8i
Bouwjaar: 1995
KM-stand: 127.700
Kleur: Bordeaux Rood
Transmissie: Automaat
Brandstof: Benzine
Aan gedaan:
- Nieuw distributie-riem
- 4 Nieuwe banden
- Grote beurt
- APK dec. 2009
Opties:
- Elektrische ramen
- Centrale deurvergrendeling
- Neerklapbare achterbank
- Trekhaak
- Airbags voor
- Stuurbekrachtiging
- Startonderbreker
Hij rijdt heerlijk, ben er al mee op en neer geweest naar Moerdijk en Dongen.
Weet natuurlijk niet meteen of hij wat mankeert maar dat zal de komende weken blijken.
Was er € 1850,- aan kwijt.
(edit: foto)Last edited by natox; 18-12-2008, 21:25.
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostGaat ie dat zeggen, nou als jou auto een jaar oud is moet er ook nieuwe olie in hoor, dus weet niet wat je lult. En als jou nieuwe auto een jaar oud is heeft ie al zoveel afgeschreven van de waarde dat je er heel veel onderdelen voor kunt kopen. En als jij wat meer rijd, zeg bijv. je hebt er ongveer 35.000 mee gereden zijn je remblokken ook op maat en je banden zijn daarvoor al vervangen. En ga niet zeggen dat je het beter weet, want heb 10 jaar in zo'n stink garage gewerkt,
Zo dat moest er ff uit
@ NAtox.. Mooie wagen !! hoop dat je er veel plezier van hebt !! ..en niet veel mankementen mee hebt..
( weet niet wat dat zijn eigenlijk.. zwaan weet het vast beter.. die heeft er tenslotte gewerkt.. in zo een stink garage.. )De waarheid kan erg hard zijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...8 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: