Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
msn lijkt me de laatste tijd zeer populair te worden, iedereen die vroeger een mailtje stuurde zegt er nu direct bij dat ze ook via msn bereikbaar zijn.Je kan het zelfs in verbinding stellen met je gsm (voor de nederlanders onder ons: mobieltje)
Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 10 2003,17:37)]Heb ik ook een tijd gehad maar ben er een paar maanden geleden mee gestopt.
Kwam soort niet meer achter mijn computer vandaan..
Greets...
Kan ik me iets bij voorstellen dat heb ik een paar jaar geleden gehad met icq dat werkte ook zo verslavend als de pl.......
Ik gebruik msn alleen voor dit forum scheelt me een hoop mailtje.... hoop ik.
Maar ligt het nu aan mij of wordt je pc er een stuk trager van???
Ik heb je geprobeert je bij contactpersonen te zetten maar dat lukt niet.......
voor de computer die ik nou in mn kamer heb. Had ik een 75mhz. Na ongeveer 20 minuten chatten werd het steeds langzamer, totdat het 1 minuut duurde voordat de verstuurde text er stond. Maakt het je computer langzamer: JA. Als je boven de 130Mhz en genoeg werkgeheugen heb zal het je computer nihil belasten
Citaat[/b] (Axor B. @ Sep. 10 2003,21:10)]Maar ligt het nu aan mij of wordt je pc er een stuk trager van???
Ik heb je geprobeert je bij contactpersonen te zetten maar dat lukt niet.......
Grtzzzzz Ax
Of je pc trager wordt zal aan je pc liggen denk ik, had er met de mijne geen last van.
Mij toevoegen aan msn gaat inderdaad niet lukken heb alles geblokkeerd staan..
Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 11 2003,19:40)]Tja Ax, dan toch maar die rigoreuze oplossing, format c?!
oke dat ga ik maar uitvoeren, lijkt me nog de enige oplossing. Maar kan ik als ik dat gedaan heb kan ik dan gewoon via mijn instal cd's mijn os er weer opzetten en hoe copieer ik mijn volledige e-mail. [adressen + alle mail] Dat mag ik niet kwijt raken.
Moet ik nog ergens anders rekening mee houden zodat er geen grote ramp gebeurt met mijn pc.
Alle hulp en tips zijn welkom.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment