iPod touch of iPod Classic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gideondk View Post
    Daarnaast is de Touch ook ietsjes makkelijker in je broekzak te gooien en is de Touch minder kwetsbaar door de "flash chip" tegenover de hdd....
    Hoe kun jij de Touch makkelijker in je broekzak gooien als dat ding groter is dan de Ipod Classic?

Volgens mij zijn de nieuwe generaties Ipod Classic krasbestending. Ik heb een G5 Ipod Video van 30gb en het beeldscherm is krasvrij. Op de rest van de interface zitten wel krassen maar het schijnt dat de nieuwe generatie van ander materiaal is gemaakt waardoor het beter krasbestendig is

Comment

Originally posted by Neko View Post
      Hoe kun jij de Touch makkelijker in je broekzak gooien als dat ding groter is dan de Ipod Classic?
      Hij is verticaal idd iets langer, alleen is de Touch zo'n 2mm dunner dan de classic... Heb beide in handen gehad (heb een lange tijd een Touch gehad) en de 2mm dikte voel je echt tijdens het lopen!

Originally posted by Neko View Post
      Volgens mij zijn de nieuwe generaties Ipod Classic krasbestending. Ik heb een G5 Ipod Video van 30gb en het beeldscherm is krasvrij. Op de rest van de interface zitten wel krassen maar het schijnt dat de nieuwe generatie van ander materiaal is gemaakt waardoor het beter krasbestendig is
      Klopt, een stuk beter idd! Nog niet zo krasbestendig als het scherm van de Touch (scherm is volledig van glas) maar de body is in ieder geval wel een stuk krasbestendiger dan die van de Touch (die krast al wanneer je er scheef naar kijkt)

Originally posted by GeneralIx
      Geloof maar dat je die classic vaker kunt laten vallen zonder schade dan de touch. HD is bestendiger, maar het touch screen veel kwetsbaarder.
      True, doordat het scherm van glas is... Is een stoeptegel (of een gewicht :P) niet zo'n goede combi met het scherm. Als je er echter een net siliconenhoesje omheen doet scheelt het al flink wat (hem mijn oude Touch, idem voor mijn iPhone zo vaak laten kletteren (ook zonder hoesje) zonder schade).

Maarja, Classic is wel een stuk robuster... Alleen ben ik met spelers met een HD altijd wat angstig om mee te rennen etc.
      Januari 2010: 177m, 72kg, 11%
      Benchpress: 1x 100Kg, Deadlift: 1x165Kg, Squat: 1x140Kg, Pull-Up: 1xBW + 26KG
      100% Vega power

Comment

HD en rennen werkt inderdaad niet goed samen. Gaat veel haken en dergelijke.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Van alle mp3 spelers die ik al gehad heb vind ik de iPod toch de beste. Zelfde de oortjes vind ik van zeer goeie kwaliteit. Natuurlijk zullen er veel betere zijn zoals Bose, maar die kosten dan ook iets meer.

Nu ben ik wel op zoek naar nieuwe oortjes, die van nu zijn aan het verslijten. Zijn er modellen die jullie voorstellen? Zet er liefst ook iets van prijs bij

Greetz
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

edit: Miljaaaaard BOSE is duur? Ben zo eens aan het rondkijken en ik moet toch eens slikken van de prijs. Zal wel wat met mn iPod oortjes voort doen
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X