Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kijk ik net op de zak van het kattenvoer, zie ik dat er gewoon 36% eiwit in zit. En dan is dit nog lang niet het zwaarste voer wat hij heeft gehad.
Hoe ziek is dat
Hahahaha. Kun je volgens mij gewoon eten zonder problemen. Ik ga over mijn nek bij het ruiken ervan, dus ik zou het niet doen, maar voel je vrij het te testen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Hahahaha. Kun je volgens mij gewoon eten zonder problemen. Ik ga over mijn nek bij het ruiken ervan, dus ik zou het niet doen, maar voel je vrij het te testen.
Hmm. Het is een beetje erg droog en smaakt muf. Moeilijk weg te slikken.
Er zijn trouwens hondenkoekjes die naar bambix koekjes smaken..
Enne, hierboven: botten worden in heel erg veel producten verwerkt. Vind dat niet zo vies. De schildluis die voor het maken van rode kleurstof gebruikt word (E-120), vind ik viezer klinken. Maar waar maak je je dan druk om toch
Laten we allemaal Acacia´s en boomschors gaan eten jongens en meiden! Jullie weten toch dat Olifanten en Giraffes er zo enorm goed op gaan!
En anders gaan we op een bamboescheuten dieet. Welke Pandabeer is er niet groot mee geworden?
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment