Jake22's dikheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jake22's dikheid

Deze hele topic weidt ik (zoals de titel al doet vermoeden) aan de dikheid van Jake22.

Ik kende hem vooral als een lange jongen met een dun guppenlichaam. Hij begon een maand of 3 geleden met de spraakmakende stats: 186 cm, 64 kg en 6% BF. In een zeer korte tijd is de beste man gestegen naar 82 kg bij 19% vet (of meer).

Dit komt neer op maar liefst (15,58 - 3,84 kg =) 11,72 kg extra vet, tegen een (indrukwekkende) 6,26 kg massa. Het schoolvoorbeeld van een nette massa : vet ratio van 1 : 2.

In deze korte tijd is hij dus lekker dik geworden. Om dit topic wat meer kracht bij te zetten, zal ik nou wat (genante) foto's plaatsen, dit natuurlijk met alle goedkeuring en samenwerking van Jake22.

De eerste is zoals hij zich voor het trainen op straat durfde te vertonen. Vrij buff dus al. Hier bleef het echter niet bij! Een tijdje later transformeerde hij tot de persoon op de 2e foto en tevens kon hij het niet laten zijn rug in een nogal verleidelijke pose vast te leggen (zoals we zien op de 3e foto).

Hier kreeg hij de smaak te pakken en veranderde hij voorgoed in het vet vadzige monster dat zich op de 4e foto laat zien.

Al met al is Jake22 dus echt dik geworden en ik vond dat ik dat met jullie moest delen.

Dit alles is met overeenstemming van Jake22 en hij geeft ze mentale support aan dit topic
    Last edited by GeneralIx; 14-04-2009, 18:02.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Übersexy hoor
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wow wat een vetklep.
      Nee maar erg netjes toch. Vetjes zijn nogsteeds ver te zoeken.

Comment

Valt volgens mij wel mee hoe dik hij over het algemeen is geworden. Ik druf erop te gokken dat 80% van de extra vet op zijn buik zit. Dat is nou eenmaal zo bij sommige mensen, ik heb het ook iets, al dan niet zo erg.

Die rug pose.. meesterlijk.

Comment

Zelden zo'n nutteloos topic gezien.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Zelden zo'n nutteloos topic gezien.
            Thnx
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

eerste wat ik dacht was wtf?? maar moet zeggen wel een enorme borst daarom op die laatste foto
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Als je goed kijkt, zie je dat het aan dat enorme gat bij zn borstbeen ligt

Comment

Vet? Waar? Man als ik zo in elkaar ga zitten past Jake22 er wel 3 keer in haha. Waar ik meer van onder de indruk ben is die dikke borst! Ziet er goed uit! Respect voor de vorderingen. Lijkt me heerlijk als je gewoon veeeel kan eten en moeite moet doen om dikker te worden. Stelletje klootz*** haha. Spreek jullie nog wel als je mijn respectabele leeftijd van 33 hebben bereikt. Haha.
                  Nog meer foto's? Ben wel even benieuwd hoe het " met trots bereikte bf, gatver de gatver...jalours dus" er verder uit ziet.
                  Last edited by GeneralIx; 01-03-2009, 20:50.
                  Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
                  DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Zo fijn is dat niet hoor.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

!"#$%&_() hoerenkut leo

lief modje, verwijder aub dit topic!!!
                      Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Hahaha!!!
                        Stonken we daar even in zeg!
                        Lol leo.
                        Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
                        DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Dankje General.

Messterlijke rugpose is passé, en Leo's artistieke werk is ook weg.

Ik zal even een normale foto maken van mij dikheid speciaal voor Leo.

Moment

Comment

En ja, ik ben dus ontzettend dik geworden. 18kg in 4 maanden.

Maar beter dan dat ongezonde dunne laten we maar zeggen.

thumbs up dan maar
                            Attached Files

Comment

Je bent helemaal niet dik. Dat beetje spek op je buik gaat vanzelf weer weg wanneer ja gaat cutten. Poseren is overigens niet je sterkste kant.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X