Jake22's dikheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nex- View Post
    Je bent helemaal niet dik. Dat beetje spek op je buik gaat vanzelf weer weg wanneer ja gaat cutten. Poseren is overigens niet je sterkste kant.
    Ik meen het ik ben echt vet, lijkt misschien niet zo. Maar is volgens mij wel behoorlijk zo. Zelfs als ik mijn buikspieren span zie je mijn blokken niet. Vrij chubby, fucking ranzig aldus Leo die me de hele dag meldt dat ik ()&_"dik ben.

Iets mis met mijn poses? Die rug pose vond je toch meesterlijk?

En over cutten. Ik tennis nu al 3x 2 uur per week en ga binnekort met Leo ook nog 1 a 2x per week kickboksen. Hopen dat het dan beter wordt. Maar die 6 uur cardio p/w aan tennis helpt me iig nog niet..
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Rofl dat is echt geen 19% :P

Comment

Hoeveel dan volgens jou?

Wedden van wel

Comment

RRRRRot op man! Echt geen 19! Man als dat 19 is, wat heb ik dan wel niet! Whaha!
          Nee serieus, vind dat het er hardstikke goed uit ziet kerel. Echt!
          Maar aan de andere kant; begrijp dat je je vet voelt. Know da feeling.
          Haha, we lijken wel een stelletje wijven hiero! (met alle respect natuurlijk)
          Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
          DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Toch zegt de huidplooimeting het meerdere malen...

Ik heb al eens een topic willen openen. Het is heel raar.

Ik ging laatst op zo'n weegschaal staan en fitnessinstructeur daar zei dat deze niet meer dan 1% afweek. Ik had 7.0% vet. Daarna huidplooimeting: 19% vet.

Toen probeerde Leo die weegschaal, bij hem scheelde het zo'n 3% verschil. Wat ik probeer te zeggen, er is iets heel vreemds met mijn vetpercentage aan de hand en ik weet absoluut niet wat het is. Ken niemand die dit ook heeft gehad.

Ik lijk niet heel dik, maar ik heb toch echt 19% volgens de huidplooimeting...

Any idea why?

Comment

Ja. Je bent een vetklep.

"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Is je buik het dikste? Of ook nog op andere plekken.
                Jaaaaa en ik bedoel dus: je rug, billen, armen...
                Mijn benen zijn gortdroog, mijn armen ook. Maar mijn rug en rond de navel....daar is het oorlog.
                DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Originally posted by martijndegraaf View Post
                  Is je buik het dikste? Of ook nog op andere plekken.
                  Jaaaaa en ik bedoel dus: je rug, billen, armen...
                  Mijn benen zijn gortdroog, mijn armen ook. Maar mijn rug en rond de navel....daar is het oorlog.

Same here.

Vooral rondom mijn buik zit echt 80% en de andere 20% op mijn rug.

@ General, wat ben je toch behulpzaam, heb echt wat aan je

Comment

19% kan echt wel. schatte je sowieso al op een goeie 17%.
                    @martijn: jij ben droger dan je zelf wil geloven denk ik. ondanks het vel zie je duidelijk dat je aardig strak eronder bent. als jouw vel net zo strak zat als dat van jake, zag je er nog stuk anders uit.
                    dus ik hou het erop dat 19% wel kan. en die % afwijking op zo'n meetschaal. bullshit. natte voeten scheelt al veel. teveel eelt ook, weet ik het allemaal. gwoon de huidplooimeting.
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Nou Bruce, ontzettend bedankt voor het compliment. Ik ga idd ook alleen maar af op elektronische metingen. Zit al een poos te wachten op een huidplooimeting, ben dan ook erg benieuwd wat daar dan uitkomt.

Oh en effe offtopic: Mensen, ik ben blij! Heb vanmorgen gewoon een hele pot NO K.O gekregen van de spschool eigenaar! Hattie nog staan en vond het mij wel waard haha.
                      Nou beter!
                      DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        19% kan echt wel. schatte je sowieso al op een goeie 17%.
                        dus ik hou het erop dat 19% wel kan. en die % afwijking op zo'n meetschaal. bullshit. natte voeten scheelt al veel. teveel eelt ook, weet ik het allemaal. gwoon de huidplooimeting.
                        Dus gewoon huidplooimeting blijven geloven en die weegschaal afzweren?

maar wat een idioot ding is die weegschaal dan als hij bij mij 7.0% meet right? Terwijl die instructeur, (nee niet zo'n knor die er niks vanaf weet) toch zegt dat hij echt klopt. Heel vaag.

Comment

Bij die weegschaal gaat de spanning alleen door je benen (spanning kiest de kortste weg en dat is niet door je hele lichaam, terwijl er wel op andere plaatsen dan je benen vet zit) en valt die dus doorgaans lager uit. Verder heb je vrij droge benen, dus 7% is niet zo raar op zon ding. Zelf kwam ik uit op 6% en bij de huidplooi op 13,7%.
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by jake22 View Post
                            Ik lijk niet heel dik, maar ik heb toch echt 19% volgens de huidplooimeting...

Any idea why?
                            19% van 60 kg is veel minder dan 19% van 90 kg. En je bent vrij lang, met niet gigantisch veel massa (wel redelijk wat heb je opgebouwd), dan zit je natuurlijk sneller op een hoger percentage, dan wanneer je ziekelijk veel massa hebt Ik lijk ook echt VEEL dikker dan jij, terwijl ik maar op 14% zit ofzo en jij veel hoger.

Jouw vet wordt dus ook uitgesmeerd over een groter oppervlak (omdat je vrij lang bent). Op het oog dus vrij weinig, lucky bastard Kan ik nog een puntje aan zuigen met mn dikke lijf
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X