rijexamen van bb1990

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen tips, (ik begin zelf 17 maart met lessen), wel succes

Comment

Veel geluk en zelfvertrouwen toegewenst..
      komt vast goed, kop erbij houden en veilig en zeker door het verkeer..

van de zomer mooi scheuren kerel haha..o ja...het duurd zeker meer dan een jaar om een beetje goed te leren rijden...ik dacht dat ik het ook wel onder de knie had binnen een paar maanden..NOT!
      Bulking tot 100kg

Comment

Allereerst veel succes!

En qua tips: Pfff geen idee... Was zelf strontzenuwachtig, deed een hoop fout, maar ben wel geslaagd... Dus euhmmm, examinator lief aankijken en flink knipperen met je wimpers...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
          Dus euhmmm, examinator lief aankijken en flink knipperen met je wimpers...
          Ik denk dat hij in zijn geval juist zakt en wordt opgepakt wegens overtreding van minstens 2 zedendelicten
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Wens je veel succes kerel. Hoop dat je het haalt. Moet geen probleem zijn.

Comment

En heb je het gehaald? Ik zou er bloednerveus van worden,van het praktijkexamen.Ik heb dan ook geen rijbewijs,omdat auto rijden me maar niks lijkt.

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
                En heb je het gehaald? Ik zou er bloednerveus van worden,van het praktijkexamen.Ik heb dan ook geen rijbewijs,omdat auto rijden me maar niks lijkt.

jij woont onder een biels? auto rijden niet leuk

hij moet vandaag toch pas>???

SUCCES !!
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Succes kerel hoop dat je het vandaag haalt!!

Comment

Oeh spannend, dus je hebt nu bijna je examen, terwijl je nu al in de auto zit. Wel laten weten zo hoor

Ik ben zoooo blij dat ik dat gehad had. Ik had een hufterige rijschool; je hebt hier zon 4 baans rontonde, had ik nooit opgereden, had nooit parkeren gehad, nooit op de borden gereden tijdens rijles. Geen moeilijke dingen, maar wel als je zenuwachtig bent, en ze voor het eerst moet doen rijdens je examen. Daarnaast was ik erg zenuwachtig, dus ging ik aan de beta blockers, maar ik heb van mezelf al een relatief lage hardslag dus het was niet bepaald een succes. Pas toen ik daarmee stopte, ging het meteen goed. Dus ook als je zakt kan je examen nooooooit slechter zijn geweest dan die van mij

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                      . Dus ook als je zakt kan je examen nooooooit slechter zijn geweest dan die van mij
                      nou, zal het je sterker vertellen, was na 50m al knetterhard gezakt, was net de parkeerplaats afgereden, begon die te lullen, trap jij op de rem of moet ik het doen?
                      dacht echt van wat zit je nu te zwammen man, is tog niks aan de hand.
                      trapt die gek op de rem en zegt zo kun je tog niet rijden man, kijk eens naar voren jongen, en toen zag ik het pas, de ramen waren beslagen

zegt die en nu, wat moet je nu doen, ik heel nuchter ruitenwissers aan doen.

hij: is dat genoeg?
                      ik: uhm ja
                      hij: zal ik dan maar de verwarming aan doen
                      ik: ohwja

dan weer verder rijden, maar het regende dus, dus ik druk de ruitenwissers aan, zegt hij zet hem in 1x goed dan hoef je de ruitenwissers niet telkens aan te doen.
                      maar ja, ik wist het totaal niet meer en kon het dus niet vinden hoe ze telkens aanbleven.
                      naar onder was dus gewoon 1x ruitenwissers aan.
                      ik dacht mss wel naar links of recht, inmiddels halve pot ruitensproeier leeg, en heb het uiteindelijk niet gevonden, bleek dus gewoon naar boven te zijn.
                      toen moest ik dus keren op de weg, dat ging dan wel weer goed
                      toen kwamen we bij een kruispunt, overal van die kutscholieren, dacht nee heh, moest dus stoppen, voor die scholieren. recht stonden 2 kinderen die wouden oversteken, dus ik gaf een signaal dat ze mochten oversteken, was blijbaar ook niet goed
                      en kon dus weer terug rijden waar we zijn begonnen, inmiddels had ik maar 10min gereden.
                      binnengekomen ging die dus uitleggen wat er niet goed ging, ik had dus nul komma nul kennis van de auto en wist niet waar ik mee bezig was
                      dus bij deze ben je gezakt, rijintructeur had dit nog nooit meegemaakt, zal wel iets van een black-out hebben gehad ofzo.
                      het was ook een eikel van een vent, telkens een snauwerig antwoord, zij niks en weg 195 euro.
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                        nou, zal het je sterker vertellen, was na 50m al knetterhard gezakt, was net de parkeerplaats afgereden, begon die te lullen, trap jij op de rem of moet ik het doen?
                        trapt die gek op de rem en zegt zo kun je tog niet rijden man, kijk eens naar voren jongen, en toen zag ik het pas, de ramen waren beslagen

dan weer verder rijden, maar het regende dus, dus ik druk de ruitenwissers aan, zegt hij zet hem in 1x goed dan hoef je de ruitenwissers niet telkens aan te doen.
                        maar ja, ik wist het totaal niet meer en kon het dus niet vinden hoe ze telkens aanbleven.
                        ik dacht mss wel naar links of recht, inmiddels halve pot ruitensproeier leeg, en heb het uiteindelijk niet gevonden, bleek dus gewoon naar boven te zijn.
                        toen kwamen we bij een kruispunt, overal van die kutscholieren, dacht nee heh, moest dus stoppen, voor die scholieren. recht stonden 2 kinderen die wouden oversteken, dus ik gaf een signaal dat ze mochten oversteken, was blijbaar ook niet goed
                        en kon dus weer terug rijden waar we zijn begonnen, inmiddels had ik maar 10min gereden.
                        binnengekomen ging die dus uitleggen wat er niet goed ging, ik had dus nul komma nul kennis van de auto en wist niet waar ik mee bezig was
                        dus bij deze ben je gezakt, rijintructeur had dit nog nooit meegemaakt, zal wel iets van een black-out hebben gehad ofzo.
                        het was ook een eikel van een vent, telkens een snauwerig antwoord, zij niks en weg 195 euro.
                        Baluh.. volgende keer beter!!

ben zelf ook aantal keer gezakt geweest.. door een of ander iets waar andere op zullen antwoorden.. alleen daarvoor..

best wel naatje dat je inene ook al die dingen moet gaan doen voor ruitenshit enzo...

mijn antwoord had ook gewoon geweest ruitenwissers is zat.. en klein stukje je raam open.. en 80 a 180 km/u gaan rijden met ruitenwissers aan en lichtsignalen :P
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

kut zooi man,, zonde!

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post

Jezus dat is wel ronduit triest, zon gast. Als hij na 50m al zo lomp doet, gaat je rijstel er toch nooit op vooruit?
                            Ik ben trouwens een keer gezakt omdat er tussen de geparkeerde autos aan de kant van de weg iemand stond Was zon 30km zone,.. en stel je voor dat diegene net op dat moment de weg op zou rennen.. ik remde niet hard genoeg terwijl die persoon stil stond. En ben uiteindelijk geslaagd terwijl ik alleen maar een rondje (45 min) buiten de bebouwde kom moest rijden. Heb me toen nergens bij hoeven bewijzen, die man wou alleen een praatje. Njah ik klaag niet hoor, alleen ik rij nu nog belabbert Punt is (want ik ben weer eens te langdradig) trek het je niet aan, die persoon was gewoon gefrustreerd. Gewoon op naar de volgende keer, die is vast beter!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                              Jezus dat is wel ronduit triest, zon gast. Als hij na 50m al zo lomp doet, gaat je rijstel er toch nooit op vooruit?
                              Ik ben trouwens een keer gezakt omdat er tussen de geparkeerde autos aan de kant van de weg iemand stond Was zon 30km zone,.. en stel je voor dat diegene net op dat moment de weg op zou rennen.. ik remde niet hard genoeg terwijl die persoon stil stond. En ben uiteindelijk geslaagd terwijl ik alleen maar een rondje (45 min) buiten de bebouwde kom moest rijden. Heb me toen nergens bij hoeven bewijzen, die man wou alleen een praatje. Njah ik klaag niet hoor, alleen ik rij nu nog belabbert Punt is (want ik ben weer eens te langdradig) trek het je niet aan, die persoon was gewoon gefrustreerd. Gewoon op naar de volgende keer, die is vast beter!
                              hij had ook wel gelijk, maar hij kon het wel anders zeggen, alleen toen ik binnenkwam al, dacht geef hem ff een hand om voortestellen, wat krij je te horen. '' ga nou maar zitten '' en op dat punt werkt die ouwe grijze opa al op me zenuwen, kan er gewoon niet tegen.
                              die 50m kostte me dus gewoon ff 195euro. pfff
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

Klote gabber! Maar volgende keer komt het zeker goed, rock bottom heb je al geraakt, nu nog stuiteren.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X