Het zou je vriendin maar zijn...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het zou je vriendin maar zijn...

www.dumpert.nl - Klotestreek

die laat je meteen alle hoeken van de gym zien... ( als je rajonhoofden weer bij elkaar zitten.. )
    De waarheid kan erg hard zijn

oeeee pijnlijk.. ik zou echt helemaal gek worden als dat bij mij gebeurt zou zijn

Comment

Wat een hoer.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zou dr kapot maken
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

auuwww! k*twijf!
          .. no pain = no gain ..

Comment

Ik zou haar meenemen naar de wc plakband over de mond en daar anaal nemen. Heb je tenminste nog een cardio gehad en kan je als je klaar bent even je excuses aan dat meisje bidden.

Sorry.

Comment

De eerste de beste dumbell zou richting der hoofd vliegen. En als ze dan zonder tandjes ligt te creperen van de pijn zou ik ook met de camera erop lopen en 'sowwy..' zeggen. Kutwijf.
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Had al gezien, maar zodra ik weer zou kunnen lope zou ik der helemaal de ziekte in trappen, en vervolgens die barbell door der strot duwen, met die schijven er nog aan.
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

1. Die gast kan niet squaten.
                  2. hoop dat het in scene is gezet, al betwijfel ik dat omdat ze opeens "sorry" kwam zeggen.
                  3. Als een wijf zoiets zou doen terwijl ik 140kg in me nek heb hoop ik dat ze een goede conditie heeft. Want op korte afstand ren ik achter haar aan en trek haar aan de haren even naar een muur alwaar ik haar met gezicht en al er tegen aan knal.

Dat zijn geen grappen

Comment

Kielhalen die handel.

Edit: vierendelen mag ook. Of het toepassen van een andere willekeurige Middeleeuwse martelpraktijk.
                    Last edited by Pinada; 22-03-2009, 14:30.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Of het toepassen van een andere willekeurige Middeleeuwse martelpraktijk.
                      Ik ken nog wel een paar leuke
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

afmaken die hoer

maakt niet uit op welke manier

of haar zelf goed voor schut zetten, door haar klem te zetten ofzo

stang met 140 kilo erop en die op haar leggen en der broek uit trekken
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Midden in de gym haar oog eruit lepelen en vol knallen als er nog wat uit je zaakje komt naar zoon kick
                          <------ BB Gun doet auw!

Comment

Voor lul zetten vind ik niet eens het probleem van dat filmpje, maar met een 60kg in je nek kan het verkeerd uitpakken. Als je met gewichten bezig bent moet je die shit thuis laten. 1 foutje en je kan je nek breken als je pech hebt.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Edit: vierendelen mag ook. Of het toepassen van een andere willekeurige Middeleeuwse martelpraktijk.
                              Hahaha die middeleeuwse martelpraktijken.. In engeland had ik een ghost tour, kwam je ook langs datte. Lag er op een gegeven moment een kerel, met een kooi met daarin wat ratten op zn buik. De bodem van die kooi was eruit. Bovenop die kooi hadden ze hete kolen, waardoor die ratten er (via zijn buik) uit wouden graven. ZO nasty

Ot: Hij zal het wel verdiend hebben? Anders was ze er toch nooit mee weg gekomen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X