Slotjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slotjes

Damn mensen, wat hier op het forum gebeurt wordt met de dag gekker.
    Lollige topics worden gesloten. Regels worden steeds minder nageleefd.
    Topics vliegen uit de grond alsof het anabolen paddo's zijn.

Komt hier nog verandering in? of word er maar aangemodderd zo?

Wie vind dat nog meer?

SVP Normale post en zinnige posts. Anders gelieve niet te reageren
    De waarheid kan erg hard zijn

Originally posted by MasterTuning View Post
    Lollige topics worden gesloten.
    Over welke lollige topics heb je het? Volgens mij staat de off topic sectie bomvol lollige topics (afhankelijk van ieders eigen type humor) die geen van allen gesloten zijn.

Regels worden steeds minder nageleefd.
    Mensen die een regel overtreden krijgen een berisping. Hoe had je het anders gewild?

Dus jij mag wel onzin in ieder willekeurig topic posten maar wij niet in jouw topic?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Jullie moeten inderdaad beter je best doen om het forum netjes te houden. Zoveel onzin wordt er gepost en wanneer ik een beetje bot reageer is het meteen raak. Als je vind dat je bij mij ook moet ingrijpen dan moet je dat gewoon doen. Bij iedereen overigens. Maar zoveel lulkoek de laatste tijd en vooral van de mensen die zich net aanmelden en geen (####) van dit sport afweten en toch de leraar gaan uithangen.. daar wordt ik schijt ziek van.

Over een tijdje heb je hier alleen nog maar 16 jarige pubers die elkaar advies gaan geven als (eet zoveel mogelijk.. bla bla bla).

Geen wonder dat de oude garde steeds minder tot bijna niet meer actief is hier.

Originally posted by Pinada View Post
      Mensen die een regel overtreden krijgen een berisping. Hoe had je het anders gewild?
      Ja heel anders. Namelijk nieuwe regels maken. Simpel. Ik wil jullie daarbij best helpen.

Comment

Over welke lollige topics heb je het? Volgens mij staat de off topic sectie bomvol lollige topics (afhankelijk van ieders eigen type humor) die geen van allen gesloten zijn.
        De leuke die niet off-topic staan

Ja zou dat ook zeggen om je eigen zaakje te redden...

Dus jij mag wel onzin in ieder willekeurig topic posten maar wij niet in jouw topic?
        Ik heb in die andere topics niets gelezen dat het niet mocht..
        Zelf heb ik het liever niet in dit topic nee.
        Duidelijk genoeg zo omschreven?

Comment

Persoonlijk heb ik wat dezelfde ergernis als Nex-. Te vaak reageren er onwetende mensen (die zich 3 dagen op vooraf hebben voorgesteld en zeggen: ik heb niks van ervaring) met lullige posts als: eet meer, train meer, je training trekt op niks.

Nu ben ik ook niet echt ervaren als vele mensen hier, maar ik probeer toch de TS te helpen.

Lees de stickies is ook zo een hatelijke zin geworden. Ik zeg het ook soms, maar dan omdat er niks te doen valt met de vraag van de TS.

De meeste mensen posten dit gewoon om iets te posten denk ik dan...
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
            Persoonlijk heb ik wat dezelfde ergernis als Nex-. Te vaak reageren er onwetende mensen (die zich 3 dagen op vooraf hebben voorgesteld en zeggen: ik heb niks van ervaring) met lullige posts als: eet meer, train meer, je training trekt op niks.

Nu ben ik ook niet echt ervaren als vele mensen hier, maar ik probeer toch de TS te helpen.

Lees de stickies is ook zo een hatelijke zin geworden. Ik zeg het ook soms, maar dan omdat er niks te doen valt met de vraag van de TS.

De meeste mensen posten dit gewoon om iets te posten denk ik dan...

Die zin gebruik ik ook vaak om de TS die dus de domste dingen vraagt al ze antwoorden lekker zelf te laten zoeken.. en ook dat valt mij op ja

Comment

Daar ga ik ook mee wat die jongens hier omschrijven.
              Allemaal onzinnige topics , eet schema blabla mensen hebben toch google,en eigen initiatief kunnen nemen.
              Soms lijkt het echt en kleuterklasje.
              Maar als ik het zo mag zeggen ,ik zie jou hier die het technische gedeelte hier van het forum in controle houd.
              Veder geef je ook geen zinnig advies,als ik je post volg.

Comment

@ leipe ouwe

Pinada is er ook niet om constant dieet en trainingsadvies te geven, maar om discussies tussen leden goed te laten verlopen, en onenigheden niet te laten escaleren. Dat is haar rol als moderator.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik heb in die andere topics niets gelezen dat het niet mocht..
                  Zelf heb ik het liever niet in dit topic nee.
                  Duidelijk genoeg zo omschreven?
                  Dus mensen moeten vermelden dat ze geen gelul in hun topic willen?

Ik ben het op zich wel met je eens hoor, maar het is in eerste plaats de verantwoordelijkheid van de leden zelf, niet van de mods.
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post

Ik ben het op zich wel met je eens hoor, maar het is in eerste plaats de verantwoordelijkheid van de leden zelf, niet van de mods.
                    Beter kan niemand het zeggen!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                      Dus mensen moeten vermelden dat ze geen gelul in hun topic willen?

Dat is zeker waar.. Alleen Pinada die gaf er commentaar over dus geef ik antwoord terug.. Ik vind dit namelijk een erg serieus topic aangezien het voor iedereen is om het zomaar te zeggen...

Comment

Onzin. De leden zelf zullen er niks aan doen. Dat zie je toch of heb je (laten we het maar netjes houden) zand voor je ogen?

Comment

Wat is dat voor onzin post? Heb je dan soms zon achterlijk topic gemaakt wat vraagt om onzin posten? Nee? Nou dan is die zin toch ook niet nodig!

Ot: Het is zo duidelijk dat er blijkbaar iets achter zit. Zal wel iets zijn voorgevallen oid. Kan me niet schelen wat het is; met zon zeik topic gaat het forum ook niet vooruit.
                          Een forum met 1.000 regeltjes waar leden alleen maar op elkaar lopen te zeiken, gaat vanzelf keihard achteruit. En het gross van de nieuwe mensen die zich dom gedragen (want lang niet iedere nieuwkomer is dom), gaat vanzelf weer weg als de zomer begint. Als je dat soort nieuwkomers niet zou hebben, zou het forum heeel onbekend zijn. En dat zou dan dus betekenen dat je ook geen goede nieuwkomers zou krijgen.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                            Wat is dat voor onzin post? Heb je dan soms zon achterlijk topic gemaakt wat vraagt om onzin posten? Nee? Nou dan is die zin toch ook niet nodig!

Ot: Het is zo duidelijk dat er blijkbaar iets achter zit. Zal wel iets zijn voorgevallen oid. Kan me niet schelen wat het is; met zon zeik topic gaat het forum ook niet vooruit.
                            Een forum met 1.000 regeltjes waar leden alleen maar op elkaar lopen te zeiken, gaat vanzelf keihard achteruit. En het gross van de nieuwe mensen die zich dom gedragen (want lang niet iedere nieuwkomer is dom), gaat vanzelf weer weg als de zomer begint. Als je dat soort nieuwkomers niet zou hebben, zou het forum heeel onbekend zijn. En dat zou dan dus betekenen dat je ook geen goede nieuwkomers zou krijgen.
                            Daarom stond de regel er dus.. om zulke reacties te voorkomen..
                            Om precies te zijn heeft het forum geen 1000 regels .. maar gewoon 8 regels met hier en daar wat richtlijnen.. als die gene al te beroerd zijn om die dingen te lezen. WAT ZOEK JE DAN IN GODSNAAM op DIT FORUM !

Comment

Daarom stond de regel er dus.. om zulke reacties te voorkomen..
                              Dan werkt die dus goed

Om precies te zijn heeft het forum geen 1000 regels .. maar gewoon 8 regels met hier en daar wat richtlijnen..
                              Like dûh... Er wordt toch gepost dat er geregels bij moeten komen? Heeft weinig nut op deze manier.

als die gene al te beroerd zijn om die dingen te lezen. WAT ZOEK JE DAN IN GODSNAAM op DIT FORUM !
                              Hetzelfde als jou? Want wat doe je op dít forum, als dit je zo opfokt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X