nog een leuke: wouse perikelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nog een leuke: wouse perikelen

dit moet ook goed gaan. heb es op fokforum zitten lezen en kwam niet meer bij. zoals een stel vrienden zat een eindje buiten hun dorp te spacen op de dijk/ duinen. ze kregen honger en eentje zou naar het dorp om vretsen te halen. dus hij wousie en chill op zn fietsje met mp3 speler op aan de trappers. zo'n anderhalf uur later zitten die andere wouse gasten zich af te vragen waar die blijft.
    dus bellen ze em op zn mobiel. hij pakt op, al chill fietsend. vragen ze waar hij blijft, dus hij: hoezo?
    ze vertelden hem dattie friet enzo zou gaan halen. FOK... wastie vergeten. was gewoon chill oneindig 1,5 uur doorgefiets. (3 dorpen verder ofzo) ahhahahah. moestie weer helemaal trug trappen.
    zelf heb ik meegemaakt dat ik dacht iem. te herkennen en dus ik heel joviaal in ons dialect tegen die meid bleren dat ze dr ook was enzo. toen ze me tijdje vreemd aankeek, ging ik vreemd terugkijken, enkele seconden verwerken en denken: he??? waar is zij nou gebleven waar ik net tegen praatte?
    nog een: was aan de praat met een vrouwtje. op gegeven moment denk ik verderop iem. langs te zien lopen die ik ken. ik breek half in mn zin af en loop zo weg achter die ander aan. hahahaha. heb die ene nooit meer gezien.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Hahahahaha.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vriend van me vertelde verhaal toen die aan de paddo's zat, leek hun slim om naar de duinen/strand te gaan zodat ze geen schade aan konden richten (was hun 1ste x). Dus zij die dingen wegkanen en na tijdje sloeg blijkbaaar hard in en dacht ze dat ze met tijdmachine in 1943 beland waren en de duitsers NL binnenvielen. Dus hebben ze achter de duinen zitten schuilen en met stenen lopen gooien (want ze dacht dat granaten waren) en door hun handen gekeken(waren verrekijkers) en zijn ze een jogger gaan achtervolgen (om te kijken waar hitler zich verborgen hield zodat ze hem konde steken met hun rugtas) maar de jogger raakte ze kwijt en toen wilde ze naar engeland gaan zwemmen, want daar was het veilig jaja. Maar toen ze water inliepen kwamen ze weer beetje bij en zijn toen half onderkoelt richting huis gelopen en in de bosjes gaan zitten tot America ze kwam redden
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

nou deze kan ook wel in confessions denk ik maar goed:
        Na een flinke paddo reep op te hebben ging ik al spacend naar mijn wc, eenmaal me lul uit me broek gehaald dacht ik dat ie van elastiek was hij ging alle kanten op enzo, en ik kon er aan trekken wat ik wilde hij werd langer en langer.
        de volgende dag werd ik wakker met een blauwe zak en lul en had ik dat hele ding uit ze voegen getrokken, hij was dus kennelijk niet zo elastisch als ik dacht.

Comment

LSD heel leuk spul, heb twee en een halfe dag getript

zag al mijn vrienden toen ik smorgens wakker werd en mijn slaapkamer

later toen ze weg gingen ben ik naar beneden gegaan

beneden gekomen zat er alweer een maatje van me

ik tegen me moeder kijk zit zit wietze ook waarop me moeder reageerd he waar heb je het over

ik zo kijk wietze zit tog op de bank nee hoor zie niks heb je wat gehad vanacht ofzo ikke NEE

ik naar buiten toe, ben ik heel mijn wijk afgelopen met wietze

waar ik dus tegen al die tijd heb gepraat buiten, waar iedereen mij dus kon zien

dat ik dus tegen niemand prate

aldoende thuis gekomen weer ik nog raarde doen aan tafel

toen naar het ziekenhuis daar anderhalfe dag gelegen en getript nog de hele avond

de rest bespaar ik jullie maar

ik zeg je dus 1 X MAAR NOOIT WEER
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vage verhalen. Heb zelf nog nooit dingen gezien of gehoord terwijl ik gebruikte. Guess dat ik er te nuchter voor ben :P

We waren met paar man naar Amsterdam en wat gasten wilde eens space cake proberen. Dus hun dat spul weggegeten. Ze begonnen al te trippen op de adrenaline rush dat ze het gegeten hadden. Zaten op een terasje en 1 van hen moest naar de wc en liep naar binnen, was 30mins later dus toen begon het allemaal te werken. Hij heeft zo'n beetje elke tafel omver gelopen die er stond. We moesten weg omdat die eikel in de bloempot stond te pissen.

*zucht*

Maar ze zijn al vaag als ze nuchter zijn. Vroegen waar de wallen waren terwijl we er al 4x doorheen gelopen waren.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              nou deze kan ook wel in confessions denk ik maar goed:
              Na een flinke paddo reep op te hebben ging ik al spacend naar mijn wc, eenmaal me lul uit me broek gehaald dacht ik dat ie van elastiek was hij ging alle kanten op enzo, en ik kon er aan trekken wat ik wilde hij werd langer en langer.
              de volgende dag werd ik wakker met een blauwe zak en lul en had ik dat hele ding uit ze voegen getrokken, hij was dus kennelijk niet zo elastisch als ik dacht.
              Hahahahahaha.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

@ quibus

Dat is echt het meest vage verhaal dat ik ooit gehoord heb....
                Geniet, en drink met maten!

Comment

quibus rockt haha. zelfs mn vrouw moes lachen

Comment

hehe nice leuke storys

Comment

ik was es op feestje met vriend en die had zwart shirt aan. wij door de drukte heen door al dat volk, ik volg het zwarte shirt. maar onderweg kruist iemand ons, ook met zwart shirt. die ga ik dus volgen. op gegeven moment begin ik tegen em te bleren over lekkere geile wijven...... mhoehahahah.. dat hoofd!!

vriend van me... ik zat op een verhoging op een bankje. hij kwam 3x aanlopen met drinken (ja zo lang zat ik). alle drie keer liep hij tegen die verhoging aan met zn schenen, en dus op zn bek. die schenen waren helemaal blauw. ahah.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X