Hoe herken je een domme/slechte moeder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe herken je een domme/slechte moeder

Dikke moeder laat baby's McDonald's eten

Leanne Salt.

Een 184 kilogram zware moeder is goed op weg om haar kinderen even moddervet te laten worden als zijzelf. Hoewel de drieling nog maar acht maanden oud is, laat de 24-jarige Leanne Salt hen al McDonald's eten. "Ik ben te druk bezig om dochters Deanna en Daisy en zoontje Finlee te voeden zoals het hoort", aldus de werkloze alleenstaande. En dus krijgen de kleine baby's naast enkele ongezonde snacks en microgolfmaaltijden ook haar fastfood-overschotjes.

In totaal krijgen de ukjes per dag 1.249 calorieën binnen, terwijl de normale hoeveelheid 765 bedraagt. Leanne zelf speelt dagelijks 3.000 calorieën binnen, dat zijn er duizend meer dan aangeraden wordt. De corpulente mama ziet er echter allemaal geen graten in.

"Big is beautiful"
    "Toen ze zes maanden waren, hebben ze voor het eerst McDonald's gegeten. Ze houden ook van fish and chips. Vermits ze natuurlijk nog geen tandjes hebben, kauw ik het voedsel eerst. Om 14 uur krijgen ze enkele kaaschipjes. Soms maak ik voor hen ook lasagne klaar in de microgolfoven. Baby's hebben altijd honger en dan is het handig om hen iets voor te schotelen dat al klaargemaakt is", aldus de stevige mama.

"Ook frietjes hebben ze al gegeten, maar net zo goed maak ik voor hen een maaltijd in de microgolf. Elke zondag geef ik hen groenten en fruit halen ze uit de typische babyvoeding: het moet immers niet altijd junkfood zijn. Als ze vanalles geproefd hebben, kunnen ze later zelf beslissen wat ze het liefste eten. Mijn baby's zijn gezond en 'big is beautiful'", zweert Leanne, die haar obesitas zelf wijt aan schildklierproblemen.

"Niemand eet mijn sla"
    Nadat haar relatie halverwege de zwangerschap op de klippen liep, woont Leanne opnieuw bij haar moeder en broer. "Ik koop wel sla, maar niemand eet daarvan. Ze hebben liever gesuikerd voedsel", slaat de moeder van Leanne mea culpa.

Dokter Carol Cooper ziet het allemaal met lede ogen aan. "Een evenwichtig dieet is belangrijk om kinderen een goede start in het leven te geven. Op korte termijn kunnen slechte eetgewoonten leiden tot darmproblemen, denk maar aan constipatie. Op lange termijn bestaat het risico op obesitas, suikerziekte, hoge bloeddruk, hartkwalen en misschien zelfs nierproblemen. (svm)
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

OMFG
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

vuile klootzak!! die lui moeten ze opsluiten

Comment

Werkloos....te druk met wat? Je kan makkelijk tijd vrij maken om de kids te verzorgen. Poor excuse.

Comment

ik noem het gewoon mishandelling

Comment

ik noem het vetmesten voor kerst en dan op het spit met die gekken

Comment

echt walgelijk en vooral dat ze het eten ook nog eens voorkauwt.
              dit mens moeten ze opsluiten zodat ze n''s effe goed kan na denken waar ze mee bezig is.
              heb echt meedelijde met die kids en ben blij dat mijn dochter gek is op groente en fruit en dat vaak ook nog eens verkiest boven snoep.
              voer eendjes,geen oorlog

Comment

Wat een stomme kut.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Leven er nog ergens kannibalen ?
                  <------ BB Gun doet auw!

Comment

werkloos en alleenstaand, no shit Sherlock....
                    en dat schildklier probleem is ook een beetje twijfelachtig....
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Moet wel flink hongerige en desperate kanibaal zijn wil je aan zo'n walvis beginnen. Valt dit niet onder de wet kindermishandeling/verwaarlozing ofzo
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by might ass well View Post
                        echt walgelijk en vooral dat ze het eten ook nog eens voorkauwt.
                        dit mens moeten ze opsluiten zodat ze n''s effe goed kan na denken waar ze mee bezig is.
                        heb echt meedelijde met die kids en ben blij dat mijn dochter gek is op groente en fruit en dat vaak ook nog eens verkiest boven snoep.
                        je dochtertje heeft dat te danken aan jou als jij het haar eerst niet liet eten zou ze het later nooit lekker gevonden hebben omdat het nieuw voor d'r was.

mischein vind deze 3ling het ook wel lekkerder maar leren het niet eten.
                        zulke mensen zouden eigenlijk geen kinderen mogen echt ziek bel de kinderbescherming!
                        want waarom zou je niet een kind een coricerende tik uit delen en wel als ze 6maanden zijn vet mesten met de MAC
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Iemand red die baby's alsjeblieft, nu ze nog te redden zijn. Oh en kannibalen zullen er niet aan beginnen die vrouw op te eten. Kannibalen zijn vleeseters en zij is alleen nog maar vetmassa. Wel handig voor olielampjes ofzo maar daar blijft het bij.

Comment

VRESELIJK!!!!
                            arme kindjes!
                            The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Hersenloos.Je kan de drieling beter dooor een chimpansee laten opvoeden krijgen ze tenminste nog wat bananen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X