xbox360

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• xbox360

Wie heeft er een beetje verstand van de xbox360?
    Ik heb/had een xbox360pro. heb een RROD (red ring of death) gehad.

is niet meer te maken.

Kan ik nu zo een goedkope xbox arcade kopen (€180,-) en dan me geheugen van de xboxpro op die arcade klikken,, zodat ik weer een pro heb..?

ja dat kan je moet gewoon even op live je ID retrieven en je hebt dan nog dezelfde nickname, gamerscore etc.
    "those who want glory need to realise how much pain it takes to get there"

Comment

Originally posted by Giokeh View Post
      ja dat kan je moet gewoon even op live je ID retrieven en je hebt dan nog dezelfde nickname, gamerscore etc.
      Wat hij zegt.!!!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Had van een vriend gehoord dat je een handdoek over je 360 moet leggen en met de föhn er een tijdje over heen moet gaan.
        Er is namelijk een of ander tinnen balkje doorgesmolten en die smelt op die manier weer terug.
        Je moet je xbox dan wel op de normale manier horizontaal leggen.
        Ik zou toch ff nader research doen op google, want misschien is het wel kwats en ik wil niet verantwoordelijk zijn voor een nog te redden xbox die toch sneuvelt.

Comment

de towel trick.. doet meer kwaad dan goed.

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
            de towel trick.. doet meer kwaad dan goed.
            als hij tog niet meer te maken is ... wat heb je te verliezen

Comment

kijk eens bij youtube ring of dead repair ze leggen alles uit alleen heb je wel een hitte fohn nodig

Comment

ik heb het ook gehad je kunt het beste gewoon de xbox klantenservice bellen en vertellen wat er aan de hand is met je xbox.
                daarna krijg je stickers opgestuurd en dan komen ze hem thuis ophalen, en dan heb je binnen een aantal weken je eigen xbox of een hele nieuwe thuis gestuurd.

Comment

Originally posted by Stefanor View Post
                  ik heb het ook gehad je kunt het beste gewoon de xbox klantenservice bellen en vertellen wat er aan de hand is met je xbox.
                  daarna krijg je stickers opgestuurd en dan komen ze hem thuis ophalen, en dan heb je binnen een aantal weken je eigen xbox of een hele nieuwe thuis gestuurd.

Inderdaad, is 'm niet meer in garantie? Wie heeft je vertelt dat 'm niet meer te maken is? De ring of death kan verschillende oorzaken hebben. Wel opletten als je je xbox opstuurt, je harde schijf verwijderen.
                  Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

xbox is omgebouwd

Comment

Originally posted by Stefanor View Post
                      Reken er maar niet op dat je je eigen xbox terug krijgt. Ze sturen 9 van de 10x een andere terug en ben je al je save games en gedownloade arcade spellen/demos kwijt.

Dus moet je met je xbox live account inloggen. Als het een betaald abbo is dan heb je nog gewoon je Gold Live abbo, maar je moet wel weer MS coins betalen om je arcade games opnieuw te downloaden.

Garantie termijn doet microsoft niet moeilijk over. Zolang je hem niet open heb gemaakt om zelf in te rommelen nemen ze je xbox voor reperatie gewoon aan ook al is het na je garantie termijn.
                      Last edited by Falstyr; 12-05-2009, 08:46.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Reken er maar niet op dat je je eigen xbox terug krijgt. Ze sturen 9 van de 10x een andere terug en ben je al je save games en gedownloade arcade spellen/demos kwijt.

Dus moet je met je xbox live account inloggen. Als het een betaald abbo is dan heb je nog gewoon je Gold Live abbo, maar je moet wel weer MS coins betalen om je arcade games opnieuw te downloaden.

Garantie termijn doet microsoft niet moeilijk over. Zolang je hem niet open heb gemaakt om zelf in te rommelen nemen ze je xbox voor reperatie gewoon aan ook al is het na je garantie termijn.
                        Vraag me af of ze überhaupt wel repareren, denk dat ze hem gewoon bij het afval doen. Een nieuwe is wss goedkoper voor hun.
                        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Geen idee.

Denk zelf dat ze hem achterhouden en repareren. Jij krijgt gewoon eentje die al gefixt is. Of inderdaad een nieuwe. Scheelt tijd.

Comment

Je savegames ben je nooit kwijt want moet je harddrive verwijderen alvorens je xbox op te sturen. Ze repareren/vervangen enkel de console. Het verhaal is wel anders als je harde schijf naar de maan is.....
                            Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Kan ik nu zo een goedkope xbox arcade kopen (€180,-) en dan me geheugen van de xboxpro op die arcade klikken,, zodat ik weer een pro heb..?

ja dan lijkt me dat het beste want ik denk niet dat ze hem dan nog aannemen bij xbox
                              kun je beter z`n goedkope halen en dan je harde schijf omzetten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X