En je partner?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee,ik laat iemand in zijn of haar waarde,zoals ik hoop dat zij of hij dat ook bij mij doet.En iemand kan er nog zo uit zien zoals ik dat graag wil en dezelfde hobbys hebben,maar uiteindelijk gaat het om een bepaalde klik en een speciaal gevoel.Helaas kan ik niet altijd kiezen bij wie ik dat heb..

Maar iemand die dik is,heb ik toch liever niet,omdat ik daar totaal niet op val.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Wat ik me dus afvraag DSO, zonder hiermee aanvallend of afkeurend, over te willen komen... Maak je je soms niet zorgen om haar gezondheid en dergelijke?
      Ja, mijn hart zou breken als ik haar zou verliezen.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Zat qua postuur nooit een rechte lijn erin gehad haha. Kan me niet storen aan vetjes, mits het wel een beetje gezond is. Voel me er alleen niet gemakkelijk bij -en vind het simpelweg niet sexy- als iemand dunner is dan mij.
        Dr zijn wel belangrijkere dingen.

Comment

@anouk ik kom dus in aanmerking ervoor

en bij @Patricia val ik helaas af dat word maar 5x per week mac, voor wat aan te komen met mijn dunne lijfie xD

Ik val meestal wel voor meisjes met blond/donkerbland haar, lichaam gewoon gevormt niet te dik of te dun.
          ik vind het belangrijker dat ze van sporten houd en humor heeft.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Ik heb ook geen rechte lijn moeten 4 dingen in orde zijn
            ze moet goed kunnen zoenen
            Mooie ogen hebben
            Verzorgd zijn
            Beetje gezellige persoonlijkheid :P
            Dit zijn er gelukkig niet weinig !

Comment

mijn partner is nett overleden maar een sportief lichaam vind ik toch lekkerder dan te dik

Comment

die van mij lust graag een biertje en houdt van lekker eten, sporten doet hij niet en hij is ook nog eens vrachtwagen chauffeur dus ja....maar hij is een schatje en ik hou van hem zoals ie is, ach hij is ook niet echt dik hoor maar heeft een knuffelbuikje
                Groetjes van Liesbeth

Comment

Toen ik mijn vriendin 2 jaar geleden ontmoette, was zij degene die aan de stevige kant was.
                  Met name haar borsten billen en benen.
                  Ik daarentegen was toen op mijn slankst, omdat ik enorm veel deed wielrennen.
                  Door de gezellige relatie die wij hadden, ben ik aardig wat bijgekomen.

Nu is zij degene met een ontzettend goed figuur en ik degene die aan de stevige kant is.

Daarnaast is ze gewoon ontzettend lief en dat telt voor mij veel meer dan een kilo meer of minder.
                  I'm in transformation mode!!!!

Comment

Zowel mijn echtgenote als ik zijn aan de zware kant: enig overgewicht maar niet zodanig dat het obesitas heet. En dan bedoel ik dus overgewicht als gevolg van teveel vet. M'n echtgenote ziet mij met enige jaloezie afvallen (ben nu ruim 3 kg minder dan 2 maanden geleden). Haarzelf lukt het niet om onder behoefte te eten. Aan de ene kant wil ik graag nog wat meer afvallen want er zit nog te veel vet aan (wil graag nog zo'n 4 a 5 kg kwijt raken). Maar aan de andere kant wil ik ook niet de sfeer in huis verpesten.
                    Ze vindt het zelf ook niet fijn om zwaarder dan het gemiddelde te zijn. Dus de drijfveer om er wat aan te doen is er wel. Het wil haar alleen gewoonweg niet lukken. Ik probeer haar voorzichtig een beetje te helpen en samen zullen we er vast wel uit komen.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Ja, mijn hart zou breken als ik haar zou verliezen.
                      Dat heb ik ook. Ik moet niet te lang nadenken over zijn bourgondische gedrag. Hij rookt en drinkt aardig wat en sport dus niet. Laatst viel hij flauw op een bruiloft omdat hij zn enkel had verzwikt (jaja, hij hoeft maar te voelen en hij ligt). Ik schrok me dood. Ik dacht dat er iets met zijn hart was!

Comment

Originally posted by elise View Post
                        mijn partner is nett overleden maar een sportief lichaam vind ik toch lekkerder dan te dik
                        Oe Elise, gecondoleerd. Damn...

Comment

@elise: gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies.
                          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Mijn meisje is de mooiste die er is. Super mooi figuurtje, niet rete strak maar ook niet mollig. Gewoon net dat laagje vet wat het lekker maakt. Wel wat brede heupbotten maar goed, ze is mijn mooiste meissie

En een lekker blond koppie, ik ben gezegend onder de mannen
                            Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

@elise, gecondoleerd. Het zal een heftige tijd voor je zijn. Sterkte!

Comment

m'n vriendin doet aan turnen en geeft gymlessen als werk. Lekker strak maar ook geen spriet
                                En het is ook wel fijn dat ze zo lenig is :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X