Originally posted by bruce
View Post
en buiten het sporten om?
Collapse
X
-
Originally posted by erikv View Post@falstyr...Larp klinkt gewoon als een dwerg die platgemaaid wordt door een Orc met issues.
Comment
-
o ja en m'n dochter natuurlijk, samen gezellige dingetjes doen.
verder;lezen,rock/metal muziek luisteren,films kijken.
doordeweeks heb ik het zo druk dat ik zaterdagavonds helemaal niks wil dan alleen bankhangen en een filmpje kijken en bezoek kan wegblijven want na een hele week elke avond werken heb ik daar echt geen zin in.voer eendjes,geen oorlog
Comment
-
Muziek luisteren (hardstyle,hardcore,trance,techno,eigenlijk van alles),film kijken,naar mensen kijken,dom ouwe hoeren,fietsen,(hard)lopen en ja,toch ook wel seks..
En ik was vroeger veel bezig met dieren ,vooral het gedrag vind ik interessant.Maar ook geschiedenis kan mij erg boeien (zoals Troje,oud Egypte ,fossielen etc.).
Comment
-
Vooral lezen en schrijven...
@ pinada en DSO (en ieder ander die wilt reageren)
Wat lezen jullie?
Binnenkort overigens een hele grote hobbie, mijn vriendin is zwanger"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostVooral lezen en schrijven...
Wat lezen jullie?
Binnenkort overigens een hele grote hobbie, mijn vriendin is zwangerGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Mohr View PostVooral lezen en schrijven...
Wat lezen jullie?
Binnenkort overigens een hele grote hobbie, mijn vriendin is zwanger
Pfffff van alles. Ben nu 'The shock doctrine' van Naomi Klein aan het lezen. Heb voorheen heel veel fictie gelezen (en als klein meisje heb ik zo ongeveer alles van vampiers gelezen wat er te lezen veel) en ook fantasy, maar de laatste tijd steeds meer non fictie (waaronder ook 'Waarom vrouwen chocola lekkerder vinden dan sex').
Wat overigens wel een bijzonder grote aanrader is, is Mank van Brusselmans."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
beetje fietsen (wielrennen kan ik het niet noemen)
Bios, gewoon dingetjes in de stad, stappen met vrienden
surfen enz enz.
Best weinig (serieuze) hobbies wat dat betreft. Binnenkort gaan mn zusje en ik ons aanmelden voor toneel, dat wordt vast grappig.
Comment
-
Karper vissen
lekker het hele weekend door vissen ergens in the middle of nowhere midden in de natuur met alleen vogels en water om je heen.Tentje mee ,eten mee,potje bier heerlijk wat een rust .Lekker herstellen na een week trainen en werken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment