Waar wonen jullie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Ik vermaak me prima

Train je op het USC?
    ja, lekker goedkoop met een sportkaart. De vorige sportschool hier in nijmegen waar ik trainde ( als je het zo mag noemen ) was echt waardeloos.

Ben er zelfs uitgezet, om welke rede, dat mag joost weten. Ik heb in ieder geval mijn geld terug gekregen en was blij dat ik weg kon.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      ja, lekker goedkoop met een sportkaart. De vorige sportschool hier in nijmegen waar ik trainde ( als je het zo mag noemen ) was echt waardeloos.

Ben er zelfs uitgezet, om welke rede, dat mag joost weten. Ik heb in ieder geval mijn geld terug gekregen en was blij dat ik weg kon.
      W00t! Welke sportschool mag dat, if I may so bold to ask? Ik heb ook getraind bij het USC, maar sinds ik student-af ben floorball ik alleen nog daar, train nu bij een sportschool op loopafstand van mijn huis
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Alkmaar

Comment

Top sportcenter heet het, geweldig, zou er meteen heen gaan. Best sportschool van Nijmegen.

Tot wanneer heb je trouwens nog gesport bij het USC? Misschien dat ik je dan ooit nog eens gezien heb ( er zijn namelijk niet zoveel vrouwen, die met de losse gewichten bezig zijn )

Comment

Top sportcenter heet het, geweldig, zou er meteen heen gaan. Best sportschool van Nijmegen.

Tot wanneer heb je trouwens nog gesport bij het USC? Misschien dat ik je dan ooit nog eens gezien heb ( er zijn namelijk niet zoveel vrouwen, die met de losse gewichten bezig zijn )

Laatste keer dat ik daar ben gaan trainen is twee zomers geleden . Ik sport nu bij Fusion (oude Keepfit).
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dendermonde Oost-Vlaanderen.

Comment

Dan ken je vast wel Dinxperlo, daar ben ik namelijk geboren en heb ik bijna 19 jaar van mijn leven gewoond.

Nu studeer ik in Nijmegen en woon daar ook, leuke stad
                Ja zeker ken ik Dinxper. Ik heb ook in Nijmegen gewoond/gestudeerd. Maar ben weer teruggehold!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Laatste keer dat ik daar ben gaan trainen is twee zomers geleden . Ik sport nu bij Fusion (oude Keepfit).
                  Dan heb ik je daar nooit gezien, ik ben er pas sinds oktober bezig. Studeer nu ook pas ruim een jaar.

Comment

Dan heb ik je daar nooit gezien, ik ben er pas sinds oktober bezig. Studeer nu ook pas ruim een jaar.

Als je er op donderdagavond bent en je ziet een brunette met adidasbroek en grote vliegemepper lopen... That's me

Comment

stein

Comment

Amsterdam !!!

De geaksteee lol :P
                        Wat ben ik een spetter

Comment

Damn, ben ik hier de enigste Belg

Comment

Damn, ben ik de enigste Belg hier dan?

En Antwerpen

Comment

Originally posted by jordy View Post
                              Dat is best wel vlakbij, Goes! Waar train je?
                              Is inderdaad niet ver, ik train bij Flex fitcenter.
                              " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by davevd View Post
                                Damn, ben ik de enigste Belg hier dan?

En Antwerpen

Ben dus ook een Belg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...