Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    52% Loonbelasting zie ik staan.

Klopt, hoogste schaal in belastingstelsel. Echter dat is niet over elke euro die je verdiend.

De 1e paar schalen betaal je tot (geen flauw idee welk bedrag) belasting, en wat hoger is dan dat bepaalde bedrag, daar betaal je de 52% over per euro
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Ik ben zelfstandig ondernemer, ik betaal 42%, en dat is het hoogste belastingtarief.

Dit komt omdat jij niet in onder de loonbelasting valt

Bijv. net met het debat op TV die andere partijen weten niet eens wat ze willen lullen maar wat mee en staan nergens voor. PVV is duidelijk.. turkije NEE de rest ja ja ze zijn er niet klaar voor nu NEE maar wie weet ooit.. nee gewoon NIET weg wezen... geen turkije bij de EU... wat ook als voorbeeld word gegeven.. ze zijn daar arm maar worden wel het grootste land straks en kan dus bepalen wat er met ONZE centjes gaat gebeuren en wij maar betalen. Voor de rest moet ik toegeven dat de SP het ook wel goed deed maar SP binnen NL staat me niet aan dus dan word het automatisch PVV voor mij...

En dit is nou precies waarom ik een schurfthekel aan de Wilders/PVV heb. Het enige waar hij over kan zaniken is turken, moslims en extremisme, turkije bij EU etc. Verder komt hij niet. En alles wordt zo bot mogelijk gebracht om lekker te provoceren.

Echter van de rest van de politiek heeft hij geen kaas gegeten want discussies in de kamer over andere onderwerpen hoor je niks van die gladiool.
      Last edited by DER EINZELGANGER; 04-06-2009, 11:10.

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
        Klopt, hoogste schaal in belastingstelsel. Echter dat is niet over elke euro die je verdiend.

De 1e paar schalen betaal je tot (geen flauw idee welk bedrag) belasting, en wat hoger is dan dat bepaalde bedrag, daar betaal je de 52% over per euro
        Klopt. Maar het is hoe dan ook achterlijk dat je van elke extra verdiende euro niet eens de helft overhoudt.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• PVV doet mee aan Europese Verkiezingen maandag 16 februari 2009 De Partij voor de Vrijheid zal meedoen aan de verkiezingen voor het Europese parlement op 4 juni 2009. De PVV gaat campagne voeren Voor Nederland. De PVV wil minder Europa en meer Nederland. De miljarden die elk jaar naar Europa gaan moeten in Nederland worden besteed, zeker in deze tijden van economische crisis. "Die miljarden moeten naar de Nederlandse burger in plaats van dat we de boeren in Polen, Frankrijk en Portugal subsidiëren", aldus partijleider Geert Wilders. De PVV wil ook dat de Europese Unie zich weer vooral gaat bezighouden met haar oorspronkelijke taak: economische (en monetaire) samenwerking. Ook wil de PVV geen enkel land er meer bij in Europa en ziet ze corrupte landen als Roemenie en Bulgarije het liefst de EU verlaten. Turkije mag nooit lid worden van de Europese Unie, niet nu, niet over honderd jaar, niet over duizend jaar, helemaal nooit.
          Ook wil de PVV meer zeggenschap van het Nederlandse parlement, dat zelfstandig Europese besluiten moet kunnen tegenhouden, zodat Nederland een echt soeverein land blijft.
          Wilders: "De PVV gaat voor Nederland Europa in, het Nederlands belang is voor ons het allerbelangrijkste. Als enige partij willen wij al ons geld terug van Europa, het Nederlands parlement een vetorecht geven, Roemenie en Bulgarije uit de EU en Turkije nooit erin!
          De kandidatenlijst van de PVV voor de Europese verkiezingen wordt over enkele weken bekend gemaakt.
          Klik hier voor de toelichting die Geert Wilders gaf voor de NOS-camera.

<< vorige

En waarom stem ik de pvv? Omdat al die andere partijen mee lullers zijn. Ze durfen geen spuikers met koppenslaan.
          VVD heeft het reclamevliegen op zondag verboden gestelt van wefgen de zondagsrust, op europesche verband. Nu wou die van dan VVD reclame laten vliegen maar stoote zijn neus. Nu wil die hangworst die regel gaan veranderen zodat er weer reclame mag gevlogen worden. Dus met andere woorden hij denk alleen maar aan zichzelf. Ik woon vlak bij het strand en vroeger werd ik echt knettergek van die vliegtuigjes de hele dag door herrie van die motoren.
          Nee al dia politici praten in hun eigen straatje. Zal met Wilders ook wel zo zijn maar daar heb ik minder last van. IK heb al elende genoeg meegemaakt en maakt het nog regelmatig mee met bepaalde bevolkings groepen. Bulgaarse straatmuzikanten die echt heel pissig worden als je geen geld geeft. Of achter je aan lopen met een schaaltje voor geld, Ik gaf hem bijna een hoek . Schijtziek wordt ik van die praktijken.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Klopt. Maar het is hoe dan ook achterlijk dat je van elke extra verdiende euro niet eens de helft overhoudt.
            Klopt aan de ene kant, aan de andere kant kortzichtig. Nederland is qua wegennet bijvoorbeeld één van de beter landen van Europa om even een voorbeeld te noemen. Waardoor is dit mogelijk gemaakt? Door onze belastingcenten.

En bankiers krijgen nou eenmaal veel betaald, maar zeg nou zelf, er zijn genoeg steenrijke mensen die niet helemaal eerlijk aan hun geld zijn gekomen. Ik denk zelfs de meerderheid (er zullen er genoeg zijn, begrijp me niet verkeerd, die eerlijk hun geld hebben verdient), bijvoorbeeld door belastingfraude/ontduiking. Komt de belasting toch nog toe wat het verdient:P

Maar ik geef je ook wel gelijk hoor als je het even voor jezelf bekijkt. Als je een euro verdient, en je krijgt er 48 cent van. Klinkt vrij beroerd is het niet?

Comment

• En dan zijn ze nog niet klaar met uitmelken. Dan heb je nog verplichte verzekeringen en vaste lasten waardoor je nog eens een groot deel van je inkomsten kwijt bent.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                En dan zijn ze nog niet klaar met uitmelken. Dan heb je nog verplichte verzekeringen en vaste lasten waardoor je nog eens een groot deel van je inkomsten kwijt bent.

De meeste mensen die in de 52 % schaal zitten kunnen dat geld wel missen. Ik gok dat jij er niet in zit, dus jij hebt alleen echt last van die verplichte verzekeringen. Want een heel hoog belastingtarief heb jij niet mee te maken. Dus dan nog valt het mee.

Comment

• Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                  De meeste mensen die in de 52 % schaal zitten kunnen dat geld wel missen. Ik gok dat jij er niet in zit, dus jij hebt alleen echt last van die verplichte verzekeringen. Want een heel hoog belastingtarief heb jij niet mee te maken. Dus dan nog valt het mee.
                  True maar als je alles bij elkaar bekijkt ben ik ook zo'n beetje helft van alles kwijt eer ik eens kan kijken wat er overblijft om wat leuks mee te doen :P

Comment

True maar als je alles bij elkaar bekijkt ben ik ook zo'n beetje helft van alles kwijt eer ik eens kan kijken wat er overblijft om wat leuks mee te doen :P

Zolang je gewoon zorgt dat je net iets onder je volgende belastingschaal blijft in plaats van er net iets boven

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Yeah ik ben niet alleen!!!

ikm stem het niet, maar het kwam wel uit de stemwijzer!!haha..

Comment

• Ik heb het niet zo heel erg gevolgd, en vanavond ben ik ook druk bezet. Dus geen stem van mij dit keer. Maar in het algemeen neig ik wel een tikje naar rechts te gaan. Al hebben linkse partijen hook regelmatig standpunten waar ik me in kan vinden.
                        Digitaal tekenaar / 2D artist http://www.rkgfx.nl
                        Fitness rookie!

Comment

Ik ben liever conservatief en terughoudend dan progressief en dat alles de grond in ramt omdat ze denken dat alle vooruitgang automatisch "beter" is. Tuurlijk is vooruitgang belangrijk, maar denk na. Nadenken kunnen partijen zoals SP, Groenlinks, PVD, PVV, TON per definitie niet. En qua liberalen zie ik ook niet bepaald een geweldige vertergenwoordiging waar ik op zou willen stemmen.

Kan me wel vinden in Bruce zijn bewering. Ik wil duidelijkheid niet een stel ruggegraatloze kindertjes die maar op de heg blijven zitten. Maak een beslissing welke kant we op gaan. Al is het een richting waar ik het niet mee eens ben...ik heb dan tenminste duidelijkheid en kan eventuele voorzorgsmaatregelen treffen. Nu kun je geen fuck doen dan vasthouden en hopen dat het goed komt. Heb je ooit eens een debat op tv gekeken? Het lijken af en toe net kinderen in een zandbak. De nederlandse politiek kun je nauwelijks serieus meer nemen.

CU mannetje klinkt op zich wel verstandig vergeleken met de rest. Krijg de indruk dat hij het wilt runnen als een bedrijf. Nadeel is alleen die christelijke ideologie die er achter hangt als een enorme grote duistere wolk.

Dus doe ik LibDem. Dan heb ik gestemd en ze zullen hoogstwaarschijnlijk in the end toch niks krijgen. Maar ik heb gestemd daar gaat het om. En blanco stemmen dat is nog lijper om te doen.
                          Hier heb je wat duidelijke conservatieve ideeën, das idd erg duidelijk, heel ordelijk.....luisteren zal men

Sociale dienstverlening/maatschappelijke stage verplicht onderdeel schoolcurriculum voortgezet onderwijs (3 maanden: ouderenbezoek etc.)
                          Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
                          Minder taakstraffen
                          Introductie heropvoedingskampen
                          Preventief fouilleren in het hele land
                          Einde gedoogbeleid: sluiten coffeeshops, krachtige aanpak thuisteelt en drugsoverlast, geen vrije heroïneverstrekking

En zie vooral deze prehistorische bedoeling

Afschaffen tweede fase/studiehuis en VMBO, herinvoering ambachts- en tuchtscholen.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                          We like it

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                            hahaha... stem dan maar ergens anders op
                            Nooit. Al ben ik de enige stemmer...ik zal nooit stemmen op een andere partij. Om een uur of 7 vanavond breng ik mijn stem uit op de SP.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Nee, dat maakt het niet mogelijk. Je vergeet dat we in Nederland een cultuur hebben waarin de vakbond geaccepteerd is en flinke invloed heeft. Wij zijn geen Amerika, en zullen dat op korte termijn ook nooit worden.

En vrijheid van markt en handel zorgt ervoor dat jij jouw producten tegen normale prijzen kunt inkopen, in plaats van de veel te hoge prijzen door protectionisme.
                              Dat de vrijheid van de markt verder de kleinen klein houdt en de groten groot is natuurlijk onzin. Al die bedrijven zijn ergens begonnen, en die begonnen echt niet allemaal als gigant. Daarnaast staat me nog bij dat we onder het laatste kabinet met de VVD heel veel meer starters hadden. Goh, hoe zou dat toch komen? Doordat men ze klein houdt?
                              Ach...zoals je wilt. Over 2 uurtjes is mijn stem toch al naar de SP gegaan
                              Dat is nou eenmaal mijn overtuiging en daar doe jij of iemand anders niks tegen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• ooh zie dat ik de bron vergeten ben te melden.
                                Bijdezen

PVV.NL
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X