Stemmen EU?
Collapse
X
-
Originally posted by anouk22 View PostEn ook in bv.de bouw van kan je je goed omhoog werken.
Originally posted by anouk22 View PostUitkeringen verhogen vind ik dan ook zoiets belachelijks..Ik heb zat mensen mee gemaakt die een uitkeringen hebben en makkelijk aan het werk kunnen.Lekker op de bank zitten,heel de dag door.Sigaretten kopen kunnen ze ook en dan maar klagen dat ze niet rond kunnen komen.Ik noem dat gewoon lui.
En als jij zoveel mensen op die manier 'kent' zoals je zegt in jouw omgeving, zou ik eens een andere omgeving zoeken.
Originally posted by anouk22 View PostJa en ik ken ook mensen met een handicap (zowel psychisch als fysiek) en die werken keihard.Daar heb ik nou echt zwaar respect voor
Originally posted by anouk22 View PostDat wil niet weg nemen dat de mensen die écht niet kunnen werken,wel recht hebben op een uitkeringen.Maar ja,wie ben ik he...
Originally posted by onderhandelen View Posteen uitkering €1545 p/m no way---- welke uitkering is dat dan, das bigg cashLast edited by erikv; 05-06-2009, 09:22.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posteen uitkering €1545 p/m no way---- welke uitkering is dat dan, das bigg cash
Ooit op tv een programma gezien over een gezin die diep in de schulden zit.
De camera ploeg ging hun op de voet volgen, Blijkt als ze gaan tanken ook bij de tank stations inkopen doen , chips cola snoep ed. en die smerirge peuken. En waarom niet naar de super? o neee dit is makkelijker. Aso is dat wel klagen maar er zelf niets aan doen. Nee enkel hun handje open houden bij de socialedienst.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostDat is gemiddeld een werkweek van 75 uur!!
Ik heb niks te klagen maar ik moet er wel harder voor werken als iemand die een kantoorbaan van 9 to 5 heeft.
het leuke is het ondernemen. net als gokken, alleen heb je diverse faktoren zelf in de hand. hoe sliim ben je, etc. ik heb es netto meer als 3000 euro verdiend met 3/4e dag werk (voorbereidingen niet meegerekend). dat zijn grappen, maar helaas gaat dat niet altijd op.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by anouk22 View PostUitkeringen verhogen vind ik dan ook zoiets belachelijks..Ik heb zat mensen mee gemaakt die een uitkeringen hebben en makkelijk aan het werk kunnen.Lekker op de bank zitten,heel de dag door.Sigaretten kopen kunnen ze ook en dan maar klagen dat ze niet rond kunnen komen.Ik noem dat gewoon lui.
..een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
erik, je snapt het niet. JIJ doet een opleiding. WIJ hebben het over die gasten die niks doen en zwarte klusjes opknappen bijvoorbeeld.
en dat verhaal van kees moet ik helemaal kotsen. chips bij pomp is 2x zo duur als in supermarkt. fok de aso's.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View Posterik, je snapt het niet. JIJ doet een opleiding. WIJ hebben het over die gasten die niks doen en zwarte klusjes opknappen bijvoorbeeld.
en dat verhaal van kees moet ik helemaal kotsen. chips bij pomp is 2x zo duur als in supermarkt. fok de aso's.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by erikv View Post
Ik niet. Want ze zijn niets minder dan wij.
De vader van een goede vriendin van me, heeft 3 keer kanker overwonnen. Ondanks dat hij zijn middagslaapje nodig heeft, werkt hij alsnog dagelijks, terwijl hij dat niet verplicht is. Dat terwijl het financieel niet aantrekkelijk is. Daar mag heel wat respect tegenover staan.
Daar tegenover heb ik het ook wel eens anders meegemaakt. Altijd maar klagen over de rug, en leuke zware dingen wel kunnen (ze ging zelfs bungeejumpen!). En zodra als dat er gezegd werd; je hebt geen last van je rug. Dan zei je; oke... en de volgende dag had ze last van bv migraine.
1600 vind ik als uitkering erg veel. Dat komt eerder in de buurt van het dubbele van mijn salaris, dan dat het in de buurt komt van één maandsalaris.
Er zullen best gevallen zijn waarin het terrecht is.. Maar 1600 krijgen en er niet voor hoeven te werken, vind ik raar klinken.Last edited by Patricia86; 06-06-2009, 06:07.
Comment
-
Even wat losse reacties...
Ik heb niet gestemd omdat ik niet in de politiek geloof... Om een voorbeeld te geven: ik zag dat er iemand op de CU heeft gestemd: die zijn in Europa in een fractie samen met de Poolse Liga voor Kinderen... check "dit was het nieuws" (leuke standpunten hadden die gasten over Duitsers)
en de PvDA is geallieerd met Berlusconni. (schrijf je dat zo? geen zin om het op te zoeken)
De "ik ben tegen uitkeringen omdat er mensen zijn die alles kunnen en niets willen doen"... is een heel bekend standpunt en mijn mening is:
Je hebt helemaal gelijk. Maar is het echt heel verrassend dat er mensen misbruik maken van een regeling? Dat gebeurd altijd bij elke regeling, dat wil niet zeggen dat de regeling slecht is. Uitkeringen zijn er voor mensen die niet kunnen werken en daarom geholpen moeten worden. En dat vind ik een hele goede zaak. De mensen die er misbruik van maken (wat een kleiner deel is, te groot maar nog steeds klein) is geen reden om de uitkering maar af te schaffen.
Oplossing: heb ik niet. Controleren is duurder dan betalen. Harder straffen bij fraude ben ik voor maar denk dat dit niet helpt. Ik help me met de gedachte dat de mensen die gewoon niet willen werken: als zij rond willen komen met een lage uitkering... feestje voor hun (hoewel ze dat dan weer niet kunnen betalen)(tenzij ze zwart werken of illegaal handelen, dat is in mijn mening weer een ander probleem)
Ten slotte: Ik ving nog iets op over iemand die meer werkt dan een ander en even veel verdient. Kort antwoord is een quote van mijn vader: "ieder mens creeerd zijn eigen ellende" onderhandel beter, ga een andere carriere in, enz enz enz."Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Comment
-
Gelukkig zijn de meningen verdeeld. Als ieder dezelfde mening zou hebben was het toch wel erg eentonig.. Het is wrang dat als een werkgever die aan veel eisen moet voldoen en zijn personeel verplicht aan scholling en aan arbovoorschriten, terwijl die gasten uit de oostbloklanden dat totaal niet hebben. Ze hebben eens een kwast of een baksteen in hun handen gehad en mogen zich dat bouwvakker noemen en komen hier werken ver onder de prijs. Maar echt goed werk leveren ze niet. En tja harde werkers? Ach als ze niets presteren heb je niks aan ze. Wij hollannders moeten aan alle eisen voldoen zij niet. Ed dan nog die Bulgaren of Hongaren? neeeeeee asjeblief laat hen wegblijven. Straat muzikanten van de oostbloklanden hele dag zielig spelen voor de winkel nou je zal daar maar je winkel hebben . Ik heb zat eigenaren gesrpoken die daar doodziek van worden. En zielig zijn die gasten niet ze verdienen meer da jij met je zwaren werk. Tandartsen kunnen die Irankese en Iraniers wel schieten. Ze komen hier voor hun opleiding vele doen hun werk slecht en verpesten je gebit. ,vullen hun zakken en gen weer trug. Dit zijn geen fabels ik heb diverse mensen hierover gesproken. En dan maar niet te spreken over de problemen met de alochtone jongeren. Deze regering slaagt er niet in om daar een oplossing voor te vinden. dus vindt ik het totaal niet raar dat eer meer mensen overstappen naar de PVV. Ik moet zeggen dat ik veel met alochtone jongeren meee heb gemaakt Ik heb daar me buik vol van.
Gaat om de straffen en de regels die moeten aangescherpt worden. En dat gebeurt te weining of niet. Enkel maar lullen erover , op tv en in de kamer. Maar iets concreets ?? vergeet het maar. Logisch dat de PVV meer stemmen krijgt komt voort uit ontevredenheid.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
imo is de pvv een one issue partij die alleen maar verdeeldheid creëert in Nederland.
Met een beetje enge, ik zou bijna zeggen, nazistische trekjes.
Dingen als grondwetsartikelen schappen, mensen afstraffen op geloof en privacy inperken ter behoefte van terrorisme gaan er bij mij niet in!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment