Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by kees View Post
    Ik stop met deze topic. kreeg vandaag te horen dat een 13 jarige meisje is verkracht in een molsim land Ze deed aangifte bij de polite . En ze werd zelfs beschuldigt van overspel en gestengt tot de dood. Leuk he ! Moslim zijn.
    Ik baal van dat tuig. Ga ook nooit naar een land waar een moslim regiem heerst. Ik wordt er kostmisselijk van om naar discussies te luisteren of te lezen van deze aart. Nee waar het woordt moslim in voorkomt is voor mij een gesloten boek. Weet wel dit voor mij geen discriminatie maar wil er niet meer van lezen of horen op deze site. Laten we het op de voeding en sporthouden.
    En de 18+ topics
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      En de 18+ topics
      hahahaha zekers het mooiste hou ik voor mezelf
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

hahahaha zekers het mooiste hou ik voor mezelf
        Alles is voor keessie

OT: Nederland heeft gestemd. Ik denk dat dit topic zo stilletjes aan wel dicht kan.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Alles is voor keessie

OT: Nederland heeft gestemd. Ik denk dat dit topic zo stilletjes aan wel dicht kan.
          Ik kan wel een winkeltje met cabine beginnen
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Alles is voor keessie

Nu even kijken wat de uitslag wordt he.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• OK die is nu bekend. Europa wordt rechtser en ook de groene partijen zijn gegroeid. De sociaal democraten hebben gruwelijk veel verlies geleden. Beetje zoals in Nederland dus.

Comment

• Hehehehe. LEKKAH.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik stop met deze topic. kreeg vandaag te horen dat een 13 jarige meisje is verkracht in een molsim land Ze deed aangifte bij de polite . En ze werd zelfs beschuldigt van overspel en gestengt tot de dood. Leuk he ! Moslim zijn.
                  Ik baal van dat tuig. Ga ook nooit naar een land waar een moslim regiem heerst. Ik wordt er kostmisselijk van om naar discussies te luisteren of te lezen van deze aart. Nee waar het woordt moslim in voorkomt is voor mij een gesloten boek. Weet wel dit voor mij geen discriminatie maar wil er niet meer van lezen of horen op deze site. Laten we het op de voeding en sporthouden.
                  en dat ligt aan het moslim geloof?
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                    en dat ligt aan het moslim geloof?
                    Heb je een Bijbel? Pak deuteronomium er eens bij. Zover ik weet is dat gedeelte aardig gelijk met de Koran. In deuteronomium staan zeker wel soortgelijke dingen...

Comment

• In feite wel.

sigpic

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        @einzelganger. je zak ouwe. die kunnen het wel missen. dat slaat als een lul op een trommel. iem. die zoals ik van ''smorgens vroeg tot 's avonds bezig is met zn eigen zaak en veel risico maakt, toevallig wat meer krijgt (loon naar werken) moet dat bekopen met meer als de helft inleveren ..... fok dat
                        Ja dat word wel eens vergeten.
                        Je hebt toch een eigen zaak dan zal je wel veel verdien.

Ze vergeten dan er wel bij dat je op de dag 8 uur moet werken,s'avonds bij klanten op bezoek moet, in mijn geval.
                        Wat vaak 3 uur duurt.
                        Daarna de boel calculereren, en dan een offerte maken, in de hoop dat een karwei doorgaat, wat vaker niet doorgaat dan wel.

En dan ook nog op zaterdag aan de slag en zondag wat administratie.

Dat is gemiddeld een werkweek van 75 uur!!
                        Ik heb niks te klagen maar ik moet er wel harder voor werken als iemand die een kantoorbaan van 9 to 5 heeft.[/quote]

Respect.

ik ben maar student maar ik loop momenteel stage bij een verzekerings kantoor (40 uur pw) ik verdien daar 80 Euro pm en daarnaast werk ik op zaterdag bij de supermarkt van 10 tot 6 en op zondag werk ik bij de carwash van 8 tot 6 dat is een werkweek van ongveer 60 uur. dit heb ik 3 maanden volgehouden met misschien maar 3 vrije dagen in totaal. en dan nog 4 dagen pw fitnesse in de avonduren. ik kan me wel iets bij voorstellen als je 75 uuur moet werken ik was al kapot bij 60 uur. dit allemaal voor nog geen 600 euro per maand!!!

ik doe dit nu niet mee ik heb nu zondags vrij anders hou ik het niet vol.
                        kan niet wachten tot de vakantie is. :P

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Hehehehe. LEKKAH.
                          Mwoa...in feite veranderd er aan de besluitvorming in Europa geen ene fuck. De christen-democraten zijn nog steeds de grootste partij in Europa, dus het enige wat ECHT veranderd is is de oppositie. Die is een stuk rechtser geworden.

Comment

• En ik denk wel dat dat zich zal laten gelden. Ik hoop het ook. Weg met die linkse kliek!

sigpic

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                              Heb je een Bijbel? Pak deuteronomium er eens bij. Zover ik weet is dat gedeelte aardig gelijk met de Koran. In deuteronomium staan zeker wel soortgelijke dingen...

deutronomium is oude testament. (veel geschiedenis).
                              in nieuwe testament (wat nu telt) is het heel anders. maar idd, als je het niet gaat bestuderen (wat ik ook niet gedaan heb) lijkt het hetzelfde. maar je kan dat niet even zo lezen zoals jij en ik dat doen. dan moet je in de context ofzo lezen, etc.

ps. ik snap het ook niet helemaal hoor!, ik weet alleen dat na de komst van Jezus alles veranderde. ook de wetten enzo.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by beunhaas View Post

Respect.

ik ben maar student maar ik loop momenteel stage bij een verzekerings kantoor (40 uur pw) ik verdien daar 80 Euro pm en daarnaast werk ik op zaterdag bij de supermarkt van 10 tot 6 en op zondag werk ik bij de carwash van 8 tot 6 dat is een werkweek van ongveer 60 uur. dit heb ik 3 maanden volgehouden met misschien maar 3 vrije dagen in totaal. en dan nog 4 dagen pw fitnesse in de avonduren. ik kan me wel iets bij voorstellen als je 75 uuur moet werken ik was al kapot bij 60 uur. dit allemaal voor nog geen 600 euro per maand!!!

ik doe dit nu niet mee ik heb nu zondags vrij anders hou ik het niet vol.
                                kan niet wachten tot de vakantie is. :P
                                je wilt toch cker niet zeggen dat je een student gaat vergelijken met mensen die hun sporen al verdient hebben en VOORAL risico nemen door te gaan ondernemen. het hele verschil zit em in ondernemen. ik kan ook 20 uur per dag allerlei baantjes in friettenten, schoonmaakbedrijven, etc. nemen naast mijn stage, en dan zeggen dat ik nog niet genoeg krijg.
                                das gene vergelijking jong
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X