Stemmen EU?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    deutronomium is oude testament. (veel geschiedenis).
    in nieuwe testament (wat nu telt) is het heel anders. maar idd, als je het niet gaat bestuderen (wat ik ook niet gedaan heb) lijkt het hetzelfde. maar je kan dat niet even zo lezen zoals jij en ik dat doen. dan moet je in de context ofzo lezen, etc.

ps. ik snap het ook niet helemaal hoor!, ik weet alleen dat na de komst van Jezus alles veranderde. ook de wetten enzo.
    Ik heb de Koran nooit gelezen, alleen de Bijbel, dus zou het zelf niet weten. Maar klinkt wel logisch wat je zegt.

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
      en dat ligt aan het moslim geloof?
      Ligt aan het extreme naleving van de koran.En er zijn aardig wat landen die daar een handje van hebben. Vrouwen moeten gescheiden van de mannen in de bus reisen. Vrouwen mogen niet gezien worden. Kut landen zijn dat. Mij te extreem. Ik zal ook nooit naar zo'n land op vakantie gaan.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        En ik denk wel dat dat zich zal laten gelden. Ik hoop het ook. Weg met die linkse kliek!
        Humpfff...rechtse klojo's. Ophangen die nazi's, dat blijft mijn mening!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ophangen al die extremisten.
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
            Heb je een Bijbel? Pak deuteronomium er eens bij. Zover ik weet is dat gedeelte aardig gelijk met de Koran. In deuteronomium staan zeker wel soortgelijke dingen...
            Ik heb beide voor grote gedeelten gelezen. Verder niet er erg diep ingegaan als ik eerlijk ben, maar me wel verdiept in meerdere geloven. Er zitten meer overeenkomsten in de geloven dan verschillen.

Ik ben van mening dat het niet een geloof (of ras, of volk) is dat ten grondslag ligt van problemen, maar de positie/ status van de groep. Er zijn altijd probleemwijken en probleem groepen geweest... en meestal hebben die weinig geld en weinig middelen om het beter voor zichzelf te maken. Ik zou wel eens de statistieken willen zien van criminaliteit weggezet tegen de financiele situatie van de plegers.
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X