rug en knieen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce View Post
    heb al voor 30 euri zo'n piramide kussen gekocht maar die is te dik imo. daarnaast zit ik dan met mn bek tegen het stuur.
    enige optie lijkt me idd een stoel laten maken, maar de multipla blijft niet zo lang uiteraard, dus moet ik het zolang uitzingen met andere middelen. ennuh... 1500 eurie ofzo.... tssssss (bmw M5 met zo'n stoel is wel lekker denk ik haah)
    Als je bij (bijv.) Scheel aangeeft dat je over niet al te lange tijd een andere wagen gaat kopen zorgen dat er relatief eenvoudig een andere rail etc onder kan zodat de stoel in je nieuwe auto past. Destijds ook wat in verdiept, ze kunnen daar praktisch alles leveren.
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ben al aant kijken voor een (toch maar) 530 ofzo. oudere versie. moet niet teveel kosten, dan maar duurder in wegenbelasting. ik wil niet naar de kalote.
      op bedrijf waar ik nu ook hoofd techn. dienst ben (naast mn eigen bedrijf) staat nog een scheel stoel voor een oude focus. missch. kan ik die in een bmw takelen, of is het zelfs niet eens nodig. de multipla gaat weg.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Vaker stoppen idd.
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

de multipla gaat weg.

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Een minder strakke leren broek aantrekken. Misschien scheelt dat ouwe
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik zou gewoon waist down alles amputeren en dan een rolstoel met turbo-engine nemen

Comment

das een optie
                @dso: ik zit zelfs zonder die broek erin. helpt allemaal niks. 1x vergat ik em aan te doen bij een klant. schaamde me dood. gelukkig heb ik fokking veel schaamhaar, dus zag je niet veel
                @pinda: haah... ik werd alweer wat sexier, maar de zin hierboven is net zo erg als een multipla cker?
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

das een optie
                  @dso: ik zit zelfs zonder die broek erin. helpt allemaal niks. 1x vergat ik em aan te doen bij een klant. schaamde me dood. gelukkig heb ik fokking veel schaamhaar, dus zag je niet veel
                  @pinda: haah... ik werd alweer wat sexier, maar de zin hierboven is net zo erg als een multipla cker?
                  Euhm... Beetje netjes bijwerken is inderdaad geen overbodige luxe (lijkt-ie ook groter van hè, hoef je niet meer met die pindakaas in de weer).
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X