Originally posted by martin27
View Post
Geert Wilders Wat erin kan, kan er immers ook weer uit
Collapse
X
-
Originally posted by davevd View PostSpijtig dat niemand lessen leert uit de geschiedenis.. Er zijn altijd al mensen met verschillende culturen en godsdiensten naast elkaar in dezelfde gebieden gaan wonen. Spijtig genoeg leid dat soms tot oorlog of zelfs tot hele genocides. En toch zijn er mensen in de politiek die nog altijd dezelfde haat verspreiden tegen die andere culturen.En nog altijd zijn er mensen die hun blindelings volgen..
Op die manier laat je gewoon alles broeien tot er iets gebeurt en dan zit je met een burgeroorlog.
Leef gewoon samen naast elkaar en relativeer gewoon. Nl is nog altijd één van de beste plekken op Aarde om te wonen hoor.
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posteen kut marokaantje agressief! man ze staan met een aantal man bij een brug tol te vragen wilt er een oud stelletje de brug over, ze vertikke het om tol te betalen en vervolgens worden ze zwaar toegetakeld. zo kan ik nog wel een aantal dingen opnoemen. het zijn toevallig wel altijd de zelfde met hun kut geloof waar 9 van de 10 zich niet aan houd. dan verpeste ze het maar voor de goede. maar er moet iets aan gedaan worde! en wilders is daar de man voor hij heeft tenminste lef om wat te zeggen de rest zijn allemaal kontelikkers en meelopers!
Comment
-
Originally posted by Iglesi View PostWeer zo'n aap met kutgeloof wat kutgeloof ik zeg toch ook niet dat jij een kut geloof hebt kneus (sorry maar dit gaat gewoon te ver). Respecteer elkaar gewoon je moet niet iedereen over een kam scheren!
dacht dat de buitenlanders meestal apen werden genoemt en met bananen begooid werden.
Comment
-
Ongelooflijk hoe sommigen hier een enorme plaat voor hun kop hebben. In deze fase nog ontkennen dat er een probleem is, constant negativiteit afschuiven op discriminatie/racisme. Bekijk de feiten en oordeel dan nog eens.
Dat er een probleem is kan je niet meer omheen.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View PostWijze mensen zeggen iets omdat het een toegevoegde waarde heeft. mensen zoals als jij zeggen iets om iets te zeggen te hebben.
Ik heb niet heel de topic door lopen spitten, heb gereageerd op een post van iemand van pagina 1.
Ik snap niet wat jullie zeuren, criminaliteit zal nooit opgelost worden ongeacht afkomst etc.
Ja tuurlijk moet er iets gedaan worden, maar deporteren is niet de oplossing.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Ver-Amerikanisering van de samenleving. dat is wat er gebeurd op de wereld. mac donalds dikke mensen rassen haat , ghetto's white neighbourhoods. grote hekken om huizen. Falende melting pot. mensen komen in opstand wat gebeurd er met nederland het land van onbezorgdheid. tuurlijk zijn der ook fucking nederlanders die met hun handje omhoog zitten. die zijn net zo erg. ik zeg het eerlijk.. ook jongeren met hun wajong AFSCHAFFEN! ik heb een laag iq ik kan niet werken ik wil geld.. a.k.a. ik niet snap ww -wet? .. nederlandse rechtssysteem zuigt gewoon aars. de rijke worden gemolken de armen gesubsidieert. hadden ze maar moeten leren.. wie niet wil leren moet maar werken. word in nederland iedereen te makkelijk gemaakt. maar nederland is en blijft gewoon te laf om hun bek open te trekken omdat ze "vriendjes" willen blijven met iedereen. ik vind het meevallen dat bij ons nog niet de eerste mongolen schietend door scholen rennen.
@ btb .. kindje? ik ben niet degene die iedereen napraat met je +1 gaming taal.
Comment
-
[BMEDIA]"Wilders is een pion en zijn volgers ook."
Beste mensen, jullie denken dat Wilders het beste voor Nederland over heeft.
Dat is alles behalve waar, en de tijd zal het leren.
Wilders speelt een politieke spelletje.
Om eerlijk te zijn speelt hij een DUIVELSE spel met het volk van nederland.
Wat helemaal zielig is, is dat heel veel lui er intrappen.
vertelt iem. die bang is voor opkomst wilders. Sorry maar ik woon in Engeland (birmingham).
Laten we eens kijken naar wilders zijn standpunten.
* Preventieve opsluiting van 150 a 200 potentiele terroristen en hun handlangers.
* Immigrantenstop tot 2010.
* Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
* Migranten die geen inburgeringsdiploma halen, moeten het land uit.
* Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan, verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
* Nederlands als voertaal voor imams, op straffe van preekverbod.
1 terroristen in Nederland is een BIG joke.
Echtwaar, ze maken mensen bang en vervolgens veranderen ze wetten waar de mensen zo trots op waren.
Ik zal jullie vertellen als praktiserende moslim, in NEDERLAND heb je geen terroristen!
oh is dat een big joke? ze zitten over de hele wereld kerl. als jij beweert dat er in nederland niet een zit, die connecties heeft en medewerking verleent ben je of dom, of je probeert ons zo te houden. ze integreren overal om als het moet toe te kunnen slaan. of ze nou moslim zijn, of puur politieke redenen hebben en de islam misbruiken als smoes.
Ik dacht dat het probleen juist was dat ze zich niet integreren???
Dus wees maar niet bang. Mohammed B heeft Theo vermoord en het woord zegt het al VERMOORD. oh gelukkig. alleen moordenaars en geen terroristen. pfff... ben meteen weer onbezorgd.
Dat is geen terroristiche aanslag. Als een man zijn hele familie dood en vervolgens zich zelf dan praten we toch ook niet van een terroristiche aanslag of wel soms. De definitie van terrorist is, iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereiken. had hij niet een motief om hem te vermoorden?
Een motief hebben wil niet zeggen dat je een terrorist bent. De definitie van terrorist is, iemand die geweld gebruikt om een politiek doel te bereiken. Mohammed B heeft Theo vermoord nadat Theo Allah, de profeet mohammed, (vrede zij met hem) en de islam had beledigd. dus had hij uit wraak gehandeld en niet om te terroriseren.Nou vertel mij hoe veel van dat soort terroristen hebben wij in Nederland? met dat soort boodschappen? hopelijk niet teveel
2 Trouwen met niet-westerse partner mag, maar het nieuwe paar moet zich elders vestigen.
Gaat hij "Wilders" dan ook verhuizen samen met zijn hongaarse vrouw.zoals al gezegd is: hij heeft het over ww trekkers en arabieren en (ja, helaas) moslims. (persoonlijk zie ik moslims (nog)niet als kwaad. hopelijk blijft dat zo.
Niet alleen Arabieren hebben een uitkering. Dat moet je mij niet vertellen met een Nederlandse schoonfamilie.
3 Wilders mag ons eerst wel eens vertellen wat hij bedoelt met Inburgeren.
Toen Nederland onze ouders uit het buitenland haalde was er geen spraken van inburgeren.dit is te gek voor woorden. jij weet zelfs niet wat hij daarmee bedoelt en jij typt normaal nederlands. wat moeten de allochtonen ervan snappen die halfgebakken of niet nederlands schrijven/ lezen of zelfs spreken. dat is juist wat hij bedoelt. dat je dat snapt.
Iedereen interperteerd inburgeren anders. Als hij bedoeld dat buitenlanders nederlands moeten leren en spreken is dat heel normaal. Het probleem is dat Wildersje dat niet bedoeld. Wildersje heeft het niet over integratie maar assimilatie. En dat zijn twee verschillende dingen.
Nee er was toen niet eens sprake van een normaal arbeids beleid. Onze ouders moesten hard werken voor weinig, soms wel 12 uur lang.
Toen hadden ze hun geen nederlands geleerd en was het ook geen verpichting.
Nu Nederland weer helemaal is opgebouwd en ze alle vuile klussen hebben opgeruimd moeten ze ineens inburgeren.
Hahaha wat een grap!!na 50 jaar?.... zou geen inburgeren meer hoeven heten. ze zouden al vloeiend nederlands moeten spreken, etc.Dat gaat nog al als je 12 uur per dag werkt. hahaha
4 Allochtonen die een zwaar misdrijf begaan verliezen Nederlanderschap en moeten weg.
Dus je bent een nederlander maar niet helemaal hahahahaha. natuurlijk. als iemand bij mij komt inwonen en hij krijgt de sleutel, maar ineens maakt hij er een kutzooi van in mn huis is hij geen huisgenoot meer en gaat ie maar elders zn drek strooien.
Niemand is bij jou komen wonen bruce. De eerste generatie is gehaald om te WERKEN en BELASTING te betalen. Als Nederland hun er uit wil gooien kan dat, maar waarom krijgen ze dan een rode paspoort? Dan zouden ze hun nooit een Nederlands paspoort moeten geven. Maar op moment dat je ze een nl paspoort geeft horen ze gelijke rechten te krijgen zoals elke Nederlander dat ook krijg.
Als iemand Nederlands wordt moet hij toch ook dezelfde rechten krijgen als een nederlander of ziet hij ze als Untermensch. dat maak jij ervan. waarom komen sommige 'nederlandse' kickboxers uit onder marokkaanse vlag? omdat ze zo nederlands zijn? Dat is toch hun keus? Als je als voetballer voor spanje wil gaan voetballen dan zeg je toch ook niet hij is een landverader? Of we lsoms
5 Nederlands als voertaal voor imams? Moeten we ook de koran in het Nederland gaan lezen?
Moeten we ons geloof ook gaan aanpassen zodat we wilders tevreden stellen. nee, daar heb je eindelijk es gelijk. De koran is het woord van Allah en is geopenbaard in het arabich en zal nooit veranderen. En wij moslims zullen ons geloof nooit aanpassen.Er bestaat niet zoiets als water bij de wijn doen in islam.
Wilders is GEK als hij denkt dat moslims dat gaan doen. was het maar waar ja. ghehe. En wildersje spreekt zijn eigen grondwet tegen. Een ieder heeft recht op vrijheid van gedachten, geweten en godsdienst; dit recht omvat tevens de vrijheid om van godsdienst of overtuiging te veranderen, alsmede de vrijheid hetzij alleen,
hetzij met anderen zowel in het openbaar als in zijn particuliere leven zijn godsdienst of overtuiging te belijden door het onderwijzen ervan,
door praktische toepassing, door eredienst en de inachtneming van geboden en voorschriften. (artikel 18)dit heb je ook gelijk in.
Wilders is Anti islaam. Hij haat de Islaam en wil er alles aandoen om de islaam te stoppen sammen met zijn joodse vriendjes die hij wekelijks bezoekt in de Israëlische ambassade. dit klopt ook, maar je hebt het over joodse vriendjes, dus zo vriendelijk ben jij ook niet, sjakie. Israel betaat niet. Het heet nog steeds PALESTINA en zal dat ook altijd blijven heten. Ik ben geen antisemiet (ik ben zelf een semiet) maar de joden hebben niets te zoeken in Palestina.
1 ding is zeker, Islaam is de snelst groeiende relige in de wereld en niemand zal dat ooit tegen kunnen houden. HET BEWIJS VAN DE ISLAMISERING VAN NEDERLAND. HIER GEEF JE WILDERS DUS GELIJK!
Nederland is toch een democratie? dan mogen mensen toch geloven wat ze willen?
En als wildersje moslims uit Nederland wil schoppen wat gaat hij dan doen met de nederlandse bekeerlingen?
Of bvb mijn kinderen die zijn ook nederlands en hebben ook een nederlandse moeder en zo heb je er nog heeeel veel.
Om een lang verhaal kort te maken, het is een statistieken-spel.
De russen zeggen ;"je hebt de gewone leugen, de grote leugen en de statistieken"
In 1999 had niemand in rusland gehoord van Vladimir putin toch steeg de partij van putin
week na week in de pijling en zo kregen mensen interesse in zijn partij,
want als die partij zo snel stijgt dan moet het wel goed zijn. Mensen doen elkaar graag na.
En Nederland gaat op dezelfde tour.ja, hou jij het er maar op dat wij net als rusland worden. wij hebben een kabinet goser, geen president of weet ik hoe je een putin moet noemen.
maar evengoed bedankt dat je probeerde ons uit te leggen dat we beter niet op wilders kunnen stemmen omdat ie tegen moslims is. [/BMEDIA]
ik had het over statistieken gebruiken om de mensen te stimuleren op een partij te stemmen.
ik weet dat Nederland een Koningin heeft en een kabinet der koningin die zorgt voor de ambtelijke ondersteuning van de Koningin bij de uitoefening van haar staatsrechtelijke taken en fungeert als schakel tussen Koningin en ministers. maar dank je wel voor je uitleg.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
23 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment