Tour de france poule

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Ik ook. Maar allen die er niet aan zitten, vallen ver buiten de top dertig.

ZAl mijn uitspraak iets concreter maken:

Maar ook eigen bloed ben ik van overtuid dat echt niet elke wielrenner (ook niet sommige toppers) daar aan zit.
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Echt niet. Is net zoiets als zeggen dat Jay Cutler ook natural op de mr O staat.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoewel het natuurlijk alsnog wel een vooroordeel blijft zonder keiharde bewijzen ben ik er eigenlijk ook wel van overtuigd dat zo'n prestatie als bij de tour neerzetten gewoon onmogelijk is zonder doping op alleen wat extra boterhammen met pindakaas. Bij wijze van dan natuurlijk

Originally posted by Falstyr View Post
        Ik kijk af en toe omdat een vriendin zelf wielrenster is en het volgt. Wel wat om te kleppen hebben. Zelf vind ik er geen reet aan. Kijk liever naar een autosport. Gaat wat sneller dan een fiets.
        Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat het je het nog verdomd veel tegen zal vallen om deze mannen proberen bij te houden.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Zolang niemand van ons in de tour gewerkt heeft of een profwielrenner is weten we NIKS zeker. Hoogstens kan je iets denken!
          Maar dat vind ik gevaarlijk;..dat is hetzelfde als bij iedere kerel met een goed fysiek zeggen dat hij aas heeft gebruikt. Zolang je niks zeker weet kan je er niks over zeggen.
          Maar thats my opinion
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            Zolang niemand van ons in de tour gewerkt heeft of een profwielrenner is weten we NIKS zeker. Hoogstens kan je iets denken!
            Maar dat vind ik gevaarlijk;..dat is hetzelfde als bij iedere kerel met een goed fysiek zeggen dat hij aas heeft gebruikt. Zolang je niks zeker weet kan je er niks over zeggen.
            Maar thats my opinion
            Nee, er is een wezenlijk verschil tussen elke kerel op straat met een goed fysiek, of tot de beste sporters ter wereld horen in een van de allerzwaarste disciplines die we kennen. En er zijn zeker verhalen te vinden van mensen die wel dicht bij de Tour staan en nog wel eens wat inside info geven.

Daarnaast heb je wel een plaat voor je harses als je alarmbellen niet gaan rinkelen bij het gigantische aantal atleten dat werd gepakt op de nieuwste voorheen ondetecteerbare variant op EPO.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Nou mijn achternicht is getrouwd met bram tankink en soms zie ik hem wel eens met familiefeesten etc. Maar hij gebruikt echt niet hoor.
              En ja mijn alarmbellen gaan rinkelen maar zolang we niets kunnen bewijzen geef ik het voordeel van de twijfel. Anders wordt het een negatieve bedoeling als we mensen gaan veroordelen omdat we het denken

Comment

Wil niet lullig doen, maar heb nog nooit van de naam Bram Tankink gehoord. Waarmee je mij dus alleen maar sterkt in mijn overtuiging dat alle niet-gebruikers ver buiten de top dertig vallen.

En daarnaast, hoe weet jij nou of hij gebruikt of niet. Kun jij nooit beoordelen.

sigpic

Comment

Je hebt nog nooit van brammie gehoord ..alsjemenou hahahah

Is ook geen TOP renner. Aan andere kant;..heeft al wel tien keer de tour uitgereden dus hoor je bij de groten

Comment

Bram Tankink is cool
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Bram Tankink is cool
                      Mijn liefde voor jou wordt steeds groter pinada

Comment

Ik vond Alexandre Vinokourov altijd een coole renner

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                          Is ook geen TOP renner.
                          Dus wie heeft er gelijk met niet-gebruikers buiten de top?

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Dus wie heeft er gelijk met niet-gebruikers buiten de top?
                            Als jij zo graag gelijk wil hebben atta;...bij deze! Je hebt gelijk!

Comment

Ga jij dan ontkennen dat mijn premisse major en minor deze conclusie geven?

sigpic

Comment

Dan zullen we eerst moeten definieren wat jij met de "top" bedoelt.

Mijn GOK:

ik vind iedereen die aan de tour de france, vuelta of giro meedoen en hem uitrijdt "de top". Is 1 van de zwaarste wedstrijden in welke sport dan ook. Dus van de 120 miljoen wielrenners ter wereld vind ik die 350 mensen de top.
                                Ik denk dat van die 350 mensen ongeveer 50 gebruiken.
                                Ik denk ook dat je tegenwoordig uiteindelijk wel gepakt wordt. Vooral omdat ze je bloed bewaren en dus over 20 jaar nog je medaille af kunnen nemen met moderner onderzoek.

Maar om te zeggen dat alle toprenners gebruiken vind ik onbewezen en volgens mij ook niet in lijn met de realiteit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X