De aap, de ezel en de mens!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat gaat weer een eindeloze discussie worden....

welles/nietes discussie
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Heb snel een aantal pagina's lulkoek doorgebladerd maar wordt er niet veel wijzer van. En ik dacht nog wel dat het een leuke mop was...
      Geniet, en drink met maten!

Comment

wat een achterlijke butt topic man

beetje over geloof lullen, dit is een bodybilding site

hier praten we over voeding a.s. training etc

tuurlijk zijn er dan nog algemene vragen, maar dit is geen vraag

dit is iemand een geloof aan smeren, en ik hou niet van jahova's

die hun voet tussen de deur doen als je hem dicht doet oprotte met die lui

en weg wezen met deze topic

anders zal ik eens even wat dingen zetten hier en dan kan je huilen met je geloof
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Heb snel een aantal pagina's lulkoek doorgebladerd maar wordt er niet veel wijzer van. En ik dacht nog wel dat het een leuke mop was...
          Dacht ook dat het een grap was bij de titel, maar bleek een stomme preek te zijn van het "kijk wij eens het superieure geloof zijn"...zoals elk geloof dat doet.

Optyfen met die onzin

Ik word nog eerder een Jood omdat dat het "echte" geloof is waar het christendom en moslimgeloof maar zwakke aftreksels van zijn.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Dacht ook dat het een grap was bij de titel, maar bleek een stomme preek te zijn van het "kijk wij eens het superieure geloof zijn"...zoals elk geloof dat doet.

Optyfen met die onzin

Ik word nog eerder een Jood omdat dat het "echte" geloof is waar het christendom en moslimgeloof maar zwakke aftreksels van zijn.
            Helaas pindakaas. Je kan nooit een jood worden. Je bent pas een jood als je moeder een jood is (volgens de joodse rabijnen).

Maar whow, Je mag hier over alles praten als het maar geen geoof is.

Bang voor de waarheid????

Comment

Niet bang voor de waarheid. En ook niet voor de dood...ben al 2-3x klinisch dood verklaard geweest en blijf maar terug komen. De echte wijze man weet dat er geen waarheid is die we kunnen begrijpen op dit moment. En iedereen die bewijst wel de waarheid in pacht te hebben is een dwaas. En discussies met zulke figuren leid alleen maar tot oorlog.

Kijk maar naar israel
              protestanten vs katholieken
              moslims zoals jij die denken de waarheid te hebben en de hele wereld proberen in te lijsten anders zijn ze "ongelovigen" en minder dan een mens.

Ik ken een cafe en daar hing een bordje. "Hier wordt niet gepraat over geloof, voetbal of politiek." Waarom? Omdat mensen hun eigen visie/mening hebben en niet iedereen kan die van anderen accepteren en gaat dan onrust zaaien om zijn gelijk proberen te halen.
              Last edited by Falstyr; 10-06-2009, 09:40.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Niet bang voor de waarheid. En ook niet voor de dood...ben al 2-3x klinisch dood verklaard geweest en blijf maar terug komen. De echte wijze man weet dat er geen waarheid is die we kunnen begrijpen op dit moment. En iedereen die bewijst wel de waarheid in pacht te hebben is een dwaas. En discussies met zulke figuren leid alleen maar tot oorlog.

Kijk maar naar israel
                protestanten vs katholieken
                moslims zoals jij die denken de waarheid te hebben en de hele wereld proberen in te lijsten anders zijn ze "ongelovigen" en minder dan een mens.

Ik ken een cafe en daar hing een bordje. "Hier wordt niet gepraat over geloof, voetbal of politiek." Waarom? Omdat mensen hun eigen visie/mening hebben en niet iedereen kan die van anderen accepteren en gaat dan onrust zaaien om zijn gelijk proberen te halen.
                mooi gesproken ome fallus

heb zelf ook dood ervaring gehad ben ook trug gekomen

Comment

Iedereen mag geloven wat hij / zij wil, dat is mijn mening.

Persoonlijk vind ik het een beetje kortzichtig om te geloven wat iemand ooit in een boek heeft geschreven en dit ook nog een vol overtuigd uit te dragen wat leid tot conflicten enz enz.
                  Meeste oorlogen ontstaan door geloof en ik geloof dat dat nooit de bedoeling kan en mag wezen.
                  Hoe kan je je zelf bijv opblazen om andere mensen te doden en dan te geloven dat je in de hemel komt met weet ik veel hoeveel maagden??
                  Wat moet je met al die maagden?
                  Moet je niet trouw zijn aan je eigen vrouw??

Ben zelf gelovig opgevoed maar ben er helemaal klaar mee sinds lange tijd.
                  Hou me er niet mee bezig en dat bevalt me prima.

Nogmaals geloof wat je wilt maar val er niet andere mee lastig.

Vind het overigens wel knap dat mensen zo sterk kunnen geloven.
                  Who's the Chef

Comment

martin27 wat een achterlijke butt topic man

[/quote] beetje over geloof lullen, dit is een bodybilding site
                    van alles en nog wat. je mag hier over alles praten. Als het niet wil lezen, klik er dan ook niet op.

hier praten we over voeding a.s. training etc
                    nee over voeding praten doen we bij voeding a.s bij a.s etc

tuurlijk zijn er dan nog algemene vragen, maar dit is geen vraag
                    er staat nergens bij de regels dat het een vraag moet zijn.

dit is iemand een geloof aan smeren, en ik hou niet van jahova's
                    ik ben geen jahova dat is 1.
                    ik ben niet aan je deur komen kloppen dat is 2.
                    ik heb je niet gedwongen om het met mij eens te zijn over iets, dat is 3

die hun voet tussen de deur doen als je hem dicht doet oprotte met die lui
                    Dus ik voel me niet aangesproken.

en weg wezen met deze topic
                    Nee, deze topic blijft insha allah.

anders zal ik eens even wat dingen zetten hier en dan kan je huilen met je geloof
                    Waarom wil je het geloof uitschelden? Ik raad je aan omdat niet te doen. We zijn hier niet om elkaar te beledigen. Ik beledig jou toch ook niet, dus wat heeft het voor zin om mij te laten huilen? Als je een hekel aan me hebt (en je kent me geen eens) dan moet je mij uitschelden.. [/quote]

Comment

Originally posted by mohamed View Post
                      Ik raad je aan omdat niet te doen.
                      Want anders? Ik begin je een beetje beu te worden met je Allah. Ga ergens anders je geloof aanprijzen en verkondigen.
                      En zeggen 'Als het niet wil lezen, klik er dan ook niet op.' is wel erg makkelijk he. Ben jij dat ook?

Wat doe jij voor werk of opleiding mohammed? Of leef je op hoop, liefde en een leuke uitkering?
                      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Ik vind dat fragmentje van hans teeuwen juist de spijker op z'n kop slaan.

Hij heeft gelijk als hij zegt dat welk geloof dan ook,..ze denken altijd dat ze de waarheid in pacht hebben. Dat hun geloof de juiste is. En ze staan NOOIT open voor discussie hieraan. Dat denken ze dat ze dat doen...maar net zoals mohammed hier;..hij discussieert niet;..hij wil ons overtuigen van zijn gelijk. Bij een discussie luister je naar elkaars standpunten,..en BOVEN ALLES trek je je eigen standpunt ook in twijfel.

In mijn optiek is de enige zekerheid in het leven dat niks zeker is. En alles dat zich pretendeert als de absolute waarheid is fout bezig. Vooral als er NUL bewijs voor is.
                        Sowieso,..of het nu de koran, de bijbel of die gek in de stad is....elk menselijk woord, geschreven of gesproken, dat pretendeert gods woord te zijn, is bij voorbaat een leugen.
                        Het is gewoon geschreven door mensen en wordt geinterpreteerd als gods woord en de waarheid. Dat is gevaarlijk!
                        Als er een god is dan zal hij bovenalles willen dat je zelf dingen ontdekt en niks voor waarheid aanneemt,..ook zijn woord niet. Trek dingen ten twijfel!

Maar nogmaals;..de islam is nog maar een jonge godsdienst;..zo was het christendom ook toen het zo lang bestond. Geef het wat tijd en het schaaft wel wat bij.
                        Tot die tijd moeten we het gewoon met mensen zoals mohammed doen die gebrainwashed zijn door vrienden, ouders etc.
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

31. De Wijzen (Loqmaan)
                          In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.
                          1. Alif Laam Miem.
                          2. Dit zijn verzen van het Boek vol van Wijsheid.
                          3. Een leiding en een genade voor de goeden.
                          4. Zij, die het Gebed naleven en de Zakaat betalen, en die in het Hiernamaals vast geloven,
                          5. Zij zijn het, die de leiding van hun Heer volgen, en zij zullen slagen.
                          6. En onder de mensen is iemand die door ijdele praatjes zonder kennis (anderen) van God's pad wil doen afdwalen en er mee de spot drijft; voor zulken zal er een vernederende straf zijn.
                          7. En wanneer Onze woorden aan hem worden voorgedragen, wendt hij zich verachtelijk af alsof hij ze niet hoorde en zijn oren verstopt waren. Kondig hem daarom een pijnlijke straf aan.
                          8. Voorzeker, die geloven en goede werken doen, zullen gezegende tuinen hebben,
                          9. Waarin zij zullen vertoeven, zo is God's Belofte; Hij is de Almachtige, de Alwijze.

Comment

bedankt dat je mijn punt even visualiseert en versterkt
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                              Ik vind dat fragmentje van hans teeuwen juist de spijker op z'n kop slaan.

Hij heeft gelijk als hij zegt dat welk geloof dan ook,..ze denken altijd dat ze de waarheid in pacht hebben. Dat hun geloof de juiste is. En ze staan NOOIT open voor discussie hieraan. Dat denken ze dat ze dat doen...maar net zoals mohammed hier;..hij discussieert niet;..hij wil ons overtuigen van zijn gelijk. Bij een discussie luister je naar elkaars standpunten,..en BOVEN ALLES trek je je eigen standpunt ook in twijfel.

In mijn optiek is de enige zekerheid in het leven dat niks zeker is. En alles dat zich pretendeert als de absolute waarheid is fout bezig. Vooral als er NUL bewijs voor is.
                              Sowieso,..of het nu de koran, de bijbel of die gek in de stad is....elk menselijk woord, geschreven of gesproken, dat pretendeert gods woord te zijn, is bij voorbaat een leugen.
                              Het is gewoon geschreven door mensen en wordt geinterpreteerd als gods woord en de waarheid. Dat is gevaarlijk!
                              Als er een god is dan zal hij bovenalles willen dat je zelf dingen ontdekt en niks voor waarheid aanneemt,..ook zijn woord niet. Trek dingen ten twijfel!

Maar nogmaals;..de islam is nog maar een jonge godsdienst;..zo was het christendom ook toen het zo lang bestond. Geef het wat tijd en het schaaft wel wat bij.
                              Tot die tijd moeten we het gewoon met mensen zoals mohammed doen die gebrainwashed zijn door vrienden, ouders etc.
                              Kijk eens aan. Ik start hier een discussie en er wordt alleen maar persoonlijk gereageerd. Niemand gaat in op het onderwerp. Ik wil wel uitleggen waarom wij in iets geloven, maar dan moet het me wel gevraagt worden.

En nogmaals, als het iemand niet interreseert dan hoeft hij er niet op in te gaan.

Maar nu een vraagje? waarom gaan vele de aanval in.

Comment

pleur hier nou gewoon even een slot op man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X