De aap, de ezel en de mens!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mohamed View Post

Maar nu een vraagje? waarom gaan vele de aanval in.
    Omdat dit.....:

".....ijdele praatjes zonder kennis (anderen) van God's pad wil doen afdwalen en er mee de spot drijft; voor zulken zal er een vernederende straf zijn..."

"...En wanneer Onze woorden aan hem worden voorgedragen, wendt hij zich verachtelijk af alsof hij ze niet hoorde en zijn oren verstopt waren. Kondig hem daarom een pijnlijke straf aan. .."

...geen geloof is maar een dreigement!!! Dus omdat wij met jou discussieren wacht ons een vernederende straf?? Dat zeg je daarmee.

Wat ik me afvraag;..wat doe je op dit forum als 85% van je posts niet over BB gaan maar over geloof?
    Dit was mijn laatste reply in dit topic
    You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

[B][I][U][COLOR=red] Ik wil wel uitleggen waarom wij in iets geloven, maar dan moet het me wel gevraagt worden.
      Ow? Je loopt hier al de hele tijd ON-gevraagd je geloof te verkondigen.
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

slotje

slotje
        Attached Files
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Bilo View Post
          Omdat dit.....:

".....ijdele praatjes zonder kennis (anderen) van God's pad wil doen afdwalen en er mee de spot drijft; voor zulken zal er een vernederende straf zijn..."

"...En wanneer Onze woorden aan hem worden voorgedragen, wendt hij zich verachtelijk af alsof hij ze niet hoorde en zijn oren verstopt waren. Kondig hem daarom een pijnlijke straf aan. .."

...geen geloof is maar een dreigement!!! Dus omdat wij met jou discussieren wacht ons een vernederende straf?? Dat zeg je daarmee.

Wat ik me afvraag;..wat doe je op dit forum als 85% van je posts niet over BB gaan maar over geloof?
          Dit was mijn laatste reply in dit topic
          Dat zijn verzen uit de koran over mensen die de spot drijven met de islam, zoals Hansje Teeuwen. Dus dat heb ik niet geschreven. Het zijn gods woorden.

Comment

Mohamed,

Moslim Forum :: Forum index

Meld je daar aan en leef je uit.

Ik denk dat het duidelijk is dat niemand hier over moslims wil praten zoals jij dat wilt.

Comment

Nee het zijn woorden van een sterveling. Een man die na het zien van het Christendom er stukken van heeft gepakt en zijn eigen versen schreef om zo het Islam te creeeren. Net zoals dat een sterveling de bijbel en boek van de Joden heeft geschreven. Er kwam geen god aan te pas wiens doel het is haat te zaaien en alles en iedereen te straffen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Nee het zijn woorden van een sterveling. Een man die na het zien van het Christendom er stukken van heeft gepakt en zijn eigen versen schreef om zo het Islam te creeeren. Net zoals dat een sterveling de bijbel en boek van de Joden heeft geschreven. Er kwam geen god aan te pas wiens doel het is haat te zaaien en alles en iedereen te straffen.
                Zoaals ik al zei, in de bijbel staan 1000 tegenstijdigheden die ik direct kan bewijzen als je wil. En in de torah (het oude tastament ook) wat bewijst dat de mensen de woorden van god hebben veranderd.

De Koran is authentiek gebleven en kent geen tegensrijdigheden.

Als jij denkt van wel ...................BEWIJS HET DAN.

Bovendien, als de profeet Mohammed (vrede zij met hem) de koran heeft geschreven, dan had hij moeten schrijven en lezen. De profeet Mohammed (vrede zij met hem ) kon niet lezen en schrijven.
                En als hij het had geschreven zou hij veel over zich zelf schrijven. Er staat in de koran meer over jezus dan over mohammed (vrede zij met hen).

Vraag je . Hoor je mij hier haat zaaien???

Comment

Originally posted by CruX View Post
                  Mohamed,

Moslim Forum :: Forum index

Meld je daar aan en leef je uit.

Ik denk dat het duidelijk is dat niemand hier over moslims wil praten zoals jij dat wilt.

Zoals ik al zei...

Het lijkt alsof je hier niet komt voor fitness en bodybuilding maar om over geloof en dat soort shit te praten. En dat wil hier het grootste deel niet.

Doe dat dan bij de bestemde forums en niet in de off topic van bodynet.

Comment

Tegenstrijdigheden zijn ontstaan door de vertalingen van vertalingen van vertalingen. Het oude werk van de Torah en Bijbel bestaat niet meer. En mohammed kan de pot op. Hij is hetzelfde als jezus en mozes etc. Een profeet die het 1 en ander verspreidde. Hij kreeg volgelingen en die gasten hebben alles vastgelegd in geschrift en de leer van de profeet is vaak verdraaid op dat moment. De volgelingen willen 9 van de 10x hun eigen politieke agenda's door drukken met behulp van religie. En in landen waar Staat en religie niet gescheiden zijn is dat nog steeds het geval. Jammer genoeg.

Comment

Kijk eens aan. Ik start hier een discussie en er wordt alleen maar persoonlijk gereageerd. Niemand gaat in op het onderwerp. Ik wil wel uitleggen waarom wij in iets geloven, maar dan moet het me wel gevraagt worden.

En nogmaals, als het iemand niet interreseert dan hoeft hij er niet op in te gaan.

Maar nu een vraagje? waarom gaan vele de aanval in.
                      Ik ben ingegaan op je onder werp en heb mijn mening gegeven maar dan sla je dat over.
                      Who's the Chef

Comment

Hij slaat wel meer over.

Comment

Met dit soort gasten valt niet te praten,net zoals bij jehovas.Ze hebben 1 tunnelvisie en dat is de waarheid.Dat stukje met Hans Teeuwen is gruwelijk goed en geeft precies de domheid van die 3 wijven uit het oosten weer.
                          Ze willen hem eerst overtuigen dat hij maar eens moet ophouden met die kwetsuur,omdat dit hen beledigd. En naderhand als Hansieboy aan de winnende hand is en hun volkomen uitgeluld heeft,gaan die meiden ineens zeggen dat we het niet zo moeten overdrijven(iedereen mag ineens zeggen wat hij/zij wilt) en dat we maar beter met elkaar kunnen samenleven dan elkaar haten.
                          Ze draaiden het gewoon om,echt om misselijk van te worden.
                          Er loopt nog zo een ongelooflijke mafkees rond(nee niet alle moslims zijn mafkezen,ik heb het nu over de persoon en hij is toevallig een moslim,toevallig?)Hij is advocaat en zit volgens mij ook in de kamer.Hij zat ongeveer een jaar geleden bij Pauw en Witteman en was in discussie met Verdonk.Naaaaa wat een mafkees,hij gebruikte het ene na het andere dure woord maar snapte er zelf geen ene reet meer van;en eigenwijs niet normaal.(oh ja het is die weigeraar van vrouwenhanden schudden)

Comment

Ja, die advocaat was ook een schandaal.

@ Martin
                            Dit is Mohameds topic om een beetje over geloof te babbelen. Dat mag hij gewoon, tot op het moment dat hij actief mensen probeert te bekeren, of zich aanvallend gedraagt.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ja, die advocaat was ook een schandaal.

@ Martin
                              Dit is Mohameds topic om een beetje over geloof te babbelen. Dat mag hij gewoon, tot op het moment dat hij actief mensen probeert te bekeren, of zich aanvallend gedraagt.
                              haha sorry atta
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                                MHij zat ongeveer een jaar geleden bij Pauw en Witteman en was in discussie met Verdonk.Naaaaa wat een mafkees,hij gebruikte het ene na het andere dure woord maar snapte er zelf geen ene reet meer van;en eigenwijs niet normaal.(oh ja het is die weigeraar van vrouwenhanden schudden)
                                Had dat ook bij een discussie forum over filosofie. Professor heel zijn verhaal doen en toen mochten de vragen gesteld worden. Maar zodra die gasten niet weten wat ze moeten antwoorden lanceren ze een waterval van dure woorden en trachten ze anderen ermee in verwarring te brengen. Een salvo van nietszeggende woorden om hun eigen onkunde te maskeren. Geweldig gewoon

Jammere is dat schijnbaar veel mensen die dure woorden niet kennen en dan maar gewoon mee knikken :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X